Design thinking: da się czy nie da się?

Prezentacja była wstępem do panelu dyskusyjnego w trakcie VIII Europejskiego Forum Gospodarczego (Łódź, 28-29.09.2015). Sesja panelowa „Design Thinking: da-się, czy nie-da-się?”, którą poprowadził Wojtek Ławniczak, dotyczyła warunków rozwoju … dalej

Business Model Theatre

Biznes jako teatr? Teatr jest jedną z naszych ulubionych metafor w obszarze modelowania biznesowego usługi. Scena i kulisy teatralne jako front- i backstage usługi. Krótki filmik opowiada o Business Model … dalej

Doświadczenie pasażera – jak badać? cz. II

Nasz artykuł, choć dotyczy branży lotniczej, ma charakter uniwersalny. Jego treść można odnosić do każdej branży, w której ważnym interesariuszem są pasażerowie. Opowiadamy w nim o naszym podejściu Design … dalej

Doświadczenie pasażera – jak badać? cz. I

Nasz artykuł, choć dotyczy branży lotniczej, ma charakter uniwersalny. Jego treść można odnosić do każdej branży, w której ważnym interesariuszem są pasażerowie. Opowiadamy w nim o naszym podejściu Design Research … dalej

Doświadczenie pasażera

Świat zmienia się na naszych oczach, a coraz szybsze tempo tych zmian wymyka się coraz częściej naszym dotychczasowym metodom jego oceny. Każda branża, nie tylko produkcyjna, ale i usługowa, jest skazana … dalej

Nie ma tego, czego szukasz?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

Zobacz czym się akurat zajmujemy

Zobacz czym się akurat zajmujemy