
Czy robot odbierze Ci pracę?
Wojtek Ławniczak został zaproszony przez Mariusza Łodygę, żeby porozmawiać o przyszłości usług przede wszystkim w kontekście zmian w technologii.
Wojtek Ławniczak został zaproszony przez Mariusza Łodygę, żeby porozmawiać o przyszłości usług przede wszystkim w kontekście zmian w technologii.
Materiał, który ukazał się na portalu Tok FM, dotyczy wniosków z przeprowadzonych m.in przez nas badań, które zawiera raport „OLX Praca. Poznaj swojego pracownika”.
Publikujemy rozmowę, którą przeprowadzili autorzy bloga OLX Praca z Dominikiem, Izą i Wojtkiem na temat badań przeprowadzonych w drugiej połowie 2018 roku. W materiale mowa o metodyce, narzędziach, w tym głównie FWK, … dalej
Iza i Wojtek udzielili wywiadu nowemu portalowi poświęconemu tematyce związanej z podróżowaniem. Wywiad o Japonii, projektowaniu usług, stereotypach i szukaniu podobieństw w różnicach. Jednym słowem – o tym, co nas kręci, … dalej
Ogłaszanie, poszukiwanie, wykonanie, relacje i wartości – wszystko to w odniesieniu do pracy było celem naszych badań przeprowadzonych we współpracy z fantastycznym zespołem naszego Klienta – OLX Praca. Jako partner merytoryczny badań … dalej
Prezentacja Wojtka pt. “Polska. Projektuję w Polsce. Wdrażanie podejść klientocentrycznych w polskich realiach”. Trochę o patologii i o fundamentach zmiany przez design w organizacjach.
Wojtek gościł w programie Mariusza Łodygi i opowiedział trochę o podejściu human-centred
Prezentacja była wstępem do panelu dyskusyjnego w trakcie VIII Europejskiego Forum Gospodarczego (Łódź, 28-29.09.2015). Sesja panelowa „Design Thinking: da-się, czy nie-da-się?”, którą poprowadził Wojtek Ławniczak, dotyczyła warunków rozwoju … dalej
Nasz artykuł, choć dotyczy branży lotniczej, ma charakter uniwersalny. Jego treść można odnosić do każdej branży, w której ważnym interesariuszem są pasażerowie. Opowiadamy w nim o naszym podejściu Design … dalej
Nasz artykuł, choć dotyczy branży lotniczej, ma charakter uniwersalny. Jego treść można odnosić do każdej branży, w której ważnym interesariuszem są pasażerowie. Opowiadamy w nim o naszym podejściu Design Research … dalej
Świat zmienia się na naszych oczach, a coraz szybsze tempo tych zmian wymyka się coraz częściej naszym dotychczasowym metodom jego oceny. Każda branża, nie tylko produkcyjna, ale i usługowa, jest skazana … dalej