
Jak analizować sygnały rynkowe?
Praca badawcza związana z analizą sygnałów rynkowych w czasach dynamicznych zmian, pozwala organizacjom podejmować trafniejsze decyzje.
Praca badawcza związana z analizą sygnałów rynkowych w czasach dynamicznych zmian, pozwala organizacjom podejmować trafniejsze decyzje.
W wywiadzie, który udzieliliśmy Magazif, mówimy trochę o podejściu human-centred w kontekście pracy i projektowania biur. Link: https://magazif.com/ludzie/przestrzenie-relacji-human-centred-design-w-praktyce/ fot. Łukasz Strenk
Wojtek Ławniczak był gościem w programie Moniki Bogdanowicz, kóra porusza wątki związane z innowacją i technologią. Tym razem była mowa o roli kultury języka w biznesie, sile empatii w tworzeniu wartościowych … dalej
Zapraszamy do lektury artykułu pt. Jak polubiliśmy personę autorstwa Izy Ławniczak. Iza pisze o personie projektowej zgodnie z podejściem Alana Coopera, czyli raporcie z badań. Z przyjemnością informujemy, że już za moment będziemy zapraszać Was … dalej
Wojtek Ławniczak został zaproszony przez Mariusza Łodygę, żeby porozmawiać o przyszłości usług przede wszystkim w kontekście zmian w technologii.
Materiał, który ukazał się na portalu Tok FM, dotyczy wniosków z przeprowadzonych m.in przez nas badań, które zawiera raport „OLX Praca. Poznaj swojego pracownika”.
Publikujemy rozmowę, którą przeprowadzili autorzy bloga OLX Praca z Dominikiem, Izą i Wojtkiem na temat badań przeprowadzonych w drugiej połowie 2018 roku. W materiale mowa o metodyce, narzędziach, w tym głównie FWK, … dalej
Iza i Wojtek udzielili wywiadu nowemu portalowi poświęconemu tematyce związanej z podróżowaniem. Wywiad o Japonii, projektowaniu usług, stereotypach i szukaniu podobieństw w różnicach. Jednym słowem – o tym, co nas kręci, co robimy … dalej
Ogłaszanie, poszukiwanie, wykonanie, relacje i wartości – wszystko to w odniesieniu do pracy było celem naszych badań przeprowadzonych we współpracy z fantastycznym zespołem naszego Klienta – OLX Praca. Jako partner merytoryczny badań … dalej
Prezentacja Wojtka pt. “Polska. Projektuję w Polsce. Wdrażanie podejść klientocentrycznych w polskich realiach”. Trochę o patologii i o fundamentach zmiany przez design w organizacjach.
Wojtek gościł w programie Mariusza Łodygi i opowiedział trochę o podejściu human-centred
Prezentacja była wstępem do panelu dyskusyjnego w trakcie VIII Europejskiego Forum Gospodarczego (Łódź, 28-29.09.2015). Sesja panelowa „Design Thinking: da-się, czy nie-da-się?”, którą poprowadził Wojtek Ławniczak, dotyczyła warunków rozwoju … dalej