Very Human Crew

Jesteśmy zespołem projektantów biznesowych o wielu kompetencjach: strategów, innowatorów, badaczy i analityków. Od wielu lat zespołowo rozwiązujemy problemy w oparciu o metodyki human-centred. Obserwujemy nowe zjawiska, interpretujemy kierunki, w których one zmierzają, by we współpracy z Klientami przekładać je na produkty i usługi.

 

Postępujemy zgodnie z Berlińskim Kodeksem Postępowania.

Wspólnie tworzymy

Dominik Postaremczak

  • badania jakościowe
  • kształcenie zawodowe
  • edukacja
  • MSP

Iza Bernau-Ławniczak

  • odkrywanie insightów
  • prowadzenie procesów projektowych i badawczych
  • food design

Wojciech Jagodziński

  • badania jakościowe i ilościowe
  • kształcenie zawodowe
  • MSP

Wojciech Ławniczak

  • design management
  • metodyki human-centred design
  • strategie
  • innowacje

Bartosz Baca

  • analizy
  • strategie
  • project management
  • sektor publiczny
  • passenger experience

Małgorzata Kubacka

  • współpraca z VHS
  • badania jakościowe i ilościowe

Od naszych Klientów

Szybko i sprawnie zdiagnozowali problem, zaproponowali rozwiązania prototypowe i produkty usługowe, ułożyli strategię. Efektem przeprowadzonych prac jest wdrożona przez nas udoskonalona oferta usługowa. Po trzech miesiącach inwestycja się zwróciła.
Efekty projektu z VHS zaczęły być dla nas wszystkich widoczne już po pierwszych warsztatach. Dzięki zbudowaniu interdyscyplinarnych zespołów zniknęły, lub znacząco zmniejszyły się, bariery pomiędzy Pracownikami różnych działów i z różnych stanowisk. Mamy wrażenie, że staliśmy się dla siebie bardziej otwarci, wyrozumiali, współpracujący, cierpliwi, słuchający i pytający.
Jednym z dominujących wątków było poszukiwanie rozwiązań, które jednocześnie – zwiększając komfort pasażerów będą dawały szanse na zwiększenie przychodów. Bardzo ciekawe odkrycia w trakcie badań. Dodatkowo, otrzymaliśmy nagrodę za badania, z czego jesteśmy dumni!

Aktualności

Wojtek laureatem I love Marketing 2021!


Projektowanie usług publicznych


Szybciej, wyżej, silniej! Prezentacja o projektowaniu usług keynote na Business Meet Up


Wojtek prelegentem I love Marketing 2021


Wojtek prelegentem konferencji Innowacje, trendy, kompetencje przyszłości


Klientocentryzm – relacje ze zmieniającymi się potrzebami klientów – prezentacja w trakcie konferencji UMWWM


Wojtek mentorem w programie Design Mentorship


Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi? Szkolenie


Prezentacja o analizie trendów i jej przekładaniu na działania biznesowe – Konferencja Business Market


Webinar nt. Service Design


Przyszłość Fotowoltaiki – analiza rynku oraz scenariusze przyszłości.


Rozwój kobiet w e-biznesie w ramach programu Top Woman


Analiza sygnałów zmian rynkowych dla Sieci Przedsiębiorczych Kobiet


Nowy odcinek podcastu!


C2BDD772-604A-4D5C-BF46-8CACD8953A95

Wojtek laureatem I love Marketing 2021!

Wojtek po raz kolejny wystąpił na konferencji I love Marketing nazywanej “nieoficjalnymi mistrzostwami Polski w prezentowaniu”. Prezentacja o kopiowaniu jako … szansie na wejście na skuteczną ścieżkę do tworzenia wyróżniających rozwiązań i fast track do innowacji zdobyła 3 miejsce w rywalizacji i Wojtek finalnie znalazł się w pierwszej piątce laureatów spośród 40 spikerów. Cieszymy się!

bluevine stara drukarnia 323

Projektowanie usług publicznych

Na zaproszenie Związku Województw RP Wojtek poprowadził prezentację na temat projektowania usług publicznych z wykorzystaniem metodyki service design. Wśród omawianych tematów związanych z projektowaniem były m.in.: państwo/miasto/rząd jako usługa, strategie rozwoju regionalnego/lokalnego, smart city, inwestycje napływające, edukacja, transport, zdrowie i kultura.

2_LAWNICZAK

Szybciej, wyżej, silniej! Prezentacja o projektowaniu usług keynote na Business Meet Up

Świat wygląda inaczej, łańcuchy dostaw się sypią, a monopole monopolizują. Co mają robić polskie firmy? Powinny się przegrupować, zacząć działać zwinniej, sprytniej, bardziej agresywnie, ale przy tym mądrze-strategicznie. Service design, o którym Wojtek opowie w trakcie konferencji Business Meet Up w Dąbrowie Górniczej, zawiera w sobie sposób myślenia i szereg narzędzi, które mogą pomóc polskiej firmie zdobywać nowych powracających klientów niższym nakładem kosztów. W prezentacji będzie trochę o szerszym kontekście, w którym się znajduje biznes dziś, o geopolityce, trendach konsumenckich, wykorzystaniu danych i “chińskim” sposobie myślenia i działania. Szczegóły w linku.

Link: https://zigbmu.pl

122701975_10157483930817256_4347006925185828437_o

Wojtek prelegentem I love Marketing 2021

Wojtek po raz kolejny wystąpi na konferencji I love Marketing nazywanej “nieoficjalnymi mistrzostwami Polski w prezentowaniu”. Tym razem będzie mowa o kopiowaniu jako … szansie na wejście na skuteczną ścieżkę do tworzenia wyróżniających rozwiązań i fast track do innowacji. W prezentacji pt. Kradnij jak artysta – o kopiowaniu w projektowaniu Wojtek opowie o blaskach i cieniach kopiowania i podróbek Konferencja 23 września, Warszawa

business_meet_up_16-09-2021_radoslaw_kazmierczak_35

Wojtek prelegentem konferencji Innowacje, trendy, kompetencje przyszłości

Wojtek będzie prelegentem konferencji Innowacje, trendy, kompetencje przyszłości – Jak zaprojektować nową rzeczywistość?, której organizatorem są Wyższe szkoły Bankowe. W trakcie prezentacji będzie mowa o tym, czego możemy uczyć się od projektantów. Sposób myślenia i działania, który z powodzeniem wykorzystują projektanci, polega m.in. na stawianiu i testowaniu hipotez. Projektowe działanie i myślenie pozwala poruszać się szybciej, zwinniej i podejmować lepsze decyzje, co w dzisiejszej rzeczywistości staje się kompetencją niezbędną każdej firmie.

Link: https://www.wsb.pl/konferencja-trendy/

IMG_3112

Klientocentryzm – relacje ze zmieniającymi się potrzebami klientów – prezentacja w trakcie konferencji UMWWM

W sprzedaży następują teraz wielkie zmiany. Klienci kierują się w stronę produktów i usług, które im zapewnią wygodę, będą dostarczane szybko i będą spersonalizowane. To samo dotyczy procesów ofertowania, dostawy, obsługi. Żeby móc działać sprawniej niż konkurencja firma potrzebuje lepszych danych – na temat lokalnych rynków, konsumentów, zapotrzebowania, sprzedaży – kto je będzie miał i będzie umiał nimi zarządzać, ten będzie mógł wdrażać najbardziej wygrywające strategie. Musi jednak jednak zacząć myśleć i działać klientocentrycznie.
O klientocentryczności Wojtek będzie mówił w trakcie konferencji poświęconej RPO organizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Mentor_Wojciech_Lawniczak

Wojtek mentorem w programie Design Mentorship

Wojtek po raz drugi zaangażował się w program mentoringowy www.designmentorship.pl. Obszary mentoringu: strategia, model biznesowy, walidacja modelu i rozwiązań, serwityzacja produktu. Bardzo sie cieszymy i dziękujemy za zaproszenie!

_DSC3249 bw

Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi? Szkolenie

Wyjątkowa okazja dla zainteresowanych szkoleniem z Wojtkiem. Szkolenie service design: Zaprojektuj customer journey w swojej firmie jest organizowane przez Sprawny Marketing i odbędzi się w formule online.

W trakcie szkolenia skupimy się na w projektowaniu customer journeys – pokażemy mindset, proces, pokażemy, jak przygotować się do projektowania, jak zdefiniować momenty prawdy, jak prototypować, przygotować i przeprowadzić testowanie.

Szczegóły: https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/tworzenie-uslug/

Zrzut ekranu 2021-05-19 o 13.37.48

Prezentacja o analizie trendów i jej przekładaniu na działania biznesowe – Konferencja Business Market

Na konferencji Business Market Wojtek w prezentacji pt. Sygnały zmian – praca z trendami w biznesie opowie o podejściu do rozwijania strategii produktów i usług w oparciu o sygnały. Very Human Services jest partnerem wydarzenia.

link: https://businessmarket.com.pl

C0001.00_03_32_17.Still006

Webinar nt. Service Design

Na zaproszenie Koła Naukowego Vinci Square Wojtek gościł na webinarze poświęconym projektowaniu usług. W trakcie prezentacji pt. Parking u Bożeny poruszyliśmy watki customer experience, service & experience design. Dziękujemy za zaproszenie!

Zrzut ekranu 2021-05-19 o 15.27.25

Przyszłość Fotowoltaiki – analiza rynku oraz scenariusze przyszłości.

We współpracy z OLX Polska stworzyliśmy Raport o rynku fotowoltaiki w Polsce. Opracowanie dedykowane jest odbiorcom b2b (dystrybutorom, instalatorom, dostawcom).

Na kilkudziesięciu stronach zawarliśmy wnioski z analizy rynku fotowoltaiki dziś – jakie tendencje są wyraźne, kim są odbiorcy i jak do nich skutecznie dotrzeć oraz prognozy rozwoju branży na kolejne lata – tempo rozwoju fotowoltaiki oraz scenariusze przyszłości. Raport powstał przy zaangażowaniu merytorycznym Michała Siembaba – dyrektora PVO International, związanego z branżą od ponad 15 lat.

Link: https://biznes.olx.pl/wsparcie/fotowoltaika

Zrzut ekranu 2021-05-19 o 15.33.30

Rozwój kobiet w e-biznesie w ramach programu Top Woman

W ramach programu Top Woman w e-biznesie Iza – poprowadziła kilkugodzinny praktyczny webinar dla 130 przedsiębiorczyń, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w prowadzeniu biznesu (w tym e-commerce). Było o strategiach radzenia sobie ze zmianami rynkowymi, rozpoznawaniu potrzeb klientów i korzystaniu z wiedzy i doświadczenia dużych partnerów – OLX. Dziękujemy za zaproszenie!

Zrzut ekranu 2021-05-19 o 15.43.55

Analiza sygnałów zmian rynkowych dla Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

Dla uczestniczek rocznego programu mentoringowego Sieci Przedsiębiorczych Kobiet Iza przeprowadziła warsztat rozwojowy. W trakcie spotkania mentee wypracowywały wstępne koncepcje rozwoju swoich produktów i usług w oparciu o sygnały zmian i trendy rynkowe w swoich branżach.

podcast-linkedin

Nowy odcinek podcastu!

Co łączy Szafę u Dorci, Kim Kardashian i chińskich rolników? Sprzedaż live online.

Treści transmitowane żywo dzieją się tu i teraz. Rabaty, przeceny, kupony – różne narzędzia sprzedaży są wykorzystywane przez sprzedawców w czasie rzeczywistym. W interaktywny sposób. A u kupujących pojawiają się emocje. I to one napędzają sprzedaż.
Zapraszamy do nowego odcinka naszego podcastu. Tym razem o sprzedawaniu live!

Link: https://veryhuman.pl/podcast/

Pracowaliśmy m.in. dla:

Partnerzy, z którymi współpracujemy

BBSG

bbsg_logo

BBSG jest firmą doradczą stworzoną przez ekspertów sektora publicznego, specjalizującą się w doradztwie dla podmiotów działających w sektorze transportowym ze szczególnym uwzględnieniem sektora lotniczego.

Firma realizuje również projekty doradcze w obszarze  rozwoju regionalnego, w szczególności związane z rozwojem infrastruktury transportowej i atrakcyjnością inwestycyjną miast i regionów.

Wspólnie z BBSG tworzymy projekt PaxExperience, w którym zajmujemy się projektowaniem doświadczenia pasażera.

Studio Ilustratorsko - Projektowe DINKSY

dinksy-logo

Dinksy specjalizują się w wizualizowaniu danych, procesów, idei.

Projektują infografiki oraz instrukcje, robią zapis wizualny warsztatów, burz mózgów, konferencji.

Zajmują się ilustracją funkcjonalną, czyli taką, która służy lepszemu zrozumieniu rzeczywistości. Wspierają wizualnie procesy projektowe.

SERVICE DESIGN POLSKA

sdp_logo

Jesteśmy współzałożycielami SERVICE DESIGN POLSKA (SDP) – grupy edukacyjnej zajmującej się projektowaniem usług (service design).

SDP promuje w Polsce innowacyjne metody współpracy oparte o podejście Service Design oraz Design Thinking, edukuje w zakresie metodyk, prezentuje, inicjuje dyskusje.

Otwarte Karty - narzędzie do budowania porozumienia i zaangażowania w zespołach online i offline

Zrzut ekranu 2021-09-7 o 22.02.10

Jesteśmy partnerem Otwartych Kart - narzędzia do budowania porozumienia i zaangażowania w zespołach online i offline. Otwarte Karty usprawniają przepływ informacji, dzięki czemu zespoły pracują sprawniej i wydajniej, mogą oszczędzić czas. Narzędzie pomaga w rozwiązaniu konfliktów, które wyglądały na nierozwiązywalne, uczy udzielania szczerego, a nie wyuczonego feedbacku. Sprawdź: OTWARTE KARTY

 

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

Dominik Postaremczak

  • badania jakościowe
  • edukacja
  • kształcenie zawodowe
  • MSP

Socjolog i doradca zawodowy z wykształcenia. Pasjonat eksploracji, analizy i przetwarzania danych. Ma dziesięć lat doświadczenia w prowadzeniu badań dla sektora publicznego i prywatnego z zastosowaniem standardowych i nowatorskich metod oraz technik. Zajmuje się również tematyką dostosowywania się do zmian przedsiębiorstw, unowocześniania szkolnictwa zawodowego, szkolnictwa wyższego i zwiększania efektywności form aktywizacji zawodowej, HR, rozwoju zawodowego i personalnego. Ekspert Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA) ds. pracodawców.

Iza Bernau-Ławniczak

  • food design
  • odkrywanie insightów
  • prowadzenie procesów projektowych i badawczych

Doświadczona moderatorka procesów kreatywnych i projektowych (m.in.: design thinking i service design). Od 19 lat pomaga firmom i organizacjom zrozumieć i dostosować się do zmian zachodzących na rynku. Ma doświadczenie w realizacji projektów związanych z projektowaniem w branżach: spożywczej/FMCG, HoReCa, energetycznej i finansowej. Stypendystka Universität Hannover. Dietetyk i projektant żywności. Pomysłodawczyni projektu futurefoods.pl.

Wojciech Jagodziński

  • badania jakościowe i ilościowe
  • kształcenie zawodowe
  • MSP

Badacz, analityk i metodyk z dziesięcioletnim doświadczeniem. Pracuje dla sektora prywatnego (projekty z obszarów: design management, service design, branding, HR) oraz publicznego (samorząd gospodarczy rzemiosła, systemy edukacyjne, szkolnictwo wyższe, rynek pracy, polityka społeczna, rozwój regionalny). Specjalista w obszarze rozwoju rynku polskich MSP. Autor jakościowej metody badawczej stosowanej w badaniach projektowych łączącej hybrydowe techniki ilościowo-jakościowych z wykorzystaniem elementów antropologii. Członek Polskiego Towarzystwa Socjologicznego, ekspert Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA) ds. pracodawców.

Wojciech Ławniczak

  • design management
  • innowacje
  • metodyki human-centred design
  • strategie

Od 20 lat doradza w rozwoju, realizując projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Jeden z pionierów metody service design thinking w Polsce. Przez dziesięć pracował jako doradca PwC, realizując projekty strategiczne dla międzynarodowych grup kapitałowych, MSP, miast i regionów. Doświadczony metodyk i moderator procesów innowacyjnych w oparciu o podejście human-centred design.

Bartosz Baca

  • analizy
  • passenger experience
  • project management
  • sektor publiczny
  • strategie

Doradca z dwunastoletnim doświadczeniem. Na co dzień realizuje złożone projekty związane z sektorem transportowym (głównie transport lotniczy i kolejowy). Zajmuje się także atrakcyjnością inwestycyjną miast i regionów. Ma w swoim dorobku m.in. projekty wsparcia w wyborze lokalizacji dla realizacji inwestycji, finansowania projektów inwestycyjnych, opracowywania planów strategicznych, biznes planów, analiz wielokryterialnych, analiz ekonomicznych i finansowych dla projektów inwestycyjnych. Partner w bbsg.pl.

AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI