Very Human Crew

Jesteśmy zespołem projektantów biznesowych o wielu kompetencjach: strategów, innowatorów, badaczy i analityków. Od wielu lat zespołowo rozwiązujemy problemy w oparciu o metodyki human-centred. Obserwujemy nowe zjawiska, interpretujemy kierunki, w których one zmierzają, by we współpracy z Klientami przekładać je na produkty i usługi.

 

Postępujemy zgodnie z Berlińskim Kodeksem Postępowania.

Wspólnie tworzymy

Dominik Postaremczak

  • badania jakościowe
  • kształcenie zawodowe
  • edukacja
  • MSP

Iza Bernau-Ławniczak

  • odkrywanie insightów
  • prowadzenie procesów projektowych i badawczych
  • food design

Wojciech Jagodziński

  • badania jakościowe i ilościowe
  • kształcenie zawodowe
  • MSP

Wojciech Ławniczak

  • design management
  • metodyki human-centred design
  • strategie
  • innowacje

Bartosz Baca

  • analizy
  • strategie
  • project management
  • sektor publiczny
  • passenger experience

Małgorzata Kubacka

  • współpraca z VHS
  • badania jakościowe i ilościowe

Od naszych Klientów

Szybko i sprawnie zdiagnozowali problem, zaproponowali rozwiązania prototypowe i produkty usługowe, ułożyli strategię. Efektem przeprowadzonych prac jest wdrożona przez nas udoskonalona oferta usługowa. Po trzech miesiącach inwestycja się zwróciła.
Efekty projektu z VHS zaczęły być dla nas wszystkich widoczne już po pierwszych warsztatach. Dzięki zbudowaniu interdyscyplinarnych zespołów zniknęły, lub znacząco zmniejszyły się, bariery pomiędzy Pracownikami różnych działów i z różnych stanowisk. Mamy wrażenie, że staliśmy się dla siebie bardziej otwarci, wyrozumiali, współpracujący, cierpliwi, słuchający i pytający.
Jednym z dominujących wątków było poszukiwanie rozwiązań, które jednocześnie – zwiększając komfort pasażerów będą dawały szanse na zwiększenie przychodów. Bardzo ciekawe odkrycia w trakcie badań. Dodatkowo, otrzymaliśmy nagrodę za badania, z czego jesteśmy dumni!

Aktualności

Nowy odcinek podcastu!


Testujemy rozwiązania edukacyjne


Wojtek gościem podcastu Mentor Marketingu


Warsztat dla branży gastro


Wojtek Ławniczak ambasadorem platformy Know.How.Match


Wojtek mentorem w programie Design Mentorship


Wywiad z Wojtkiem Ławniczakiem w trendbooku “Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach”


Współpracujemy z Siecią Przedsiębiorczych Kobiet w programach akceleracyjnych Biznes w Kobiecych Rękach oraz NEXT


Wojtek Ławniczak na liście 65 polskich osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie


Cele się nie zmieniają – podcast dla Vastint i Dot Relations


Panel dyskusyjny: Jak wykorzystać kryzys do wzrostu efektywności kosztowej


Co robimy w ukryciu? – projekt narzędzia online


Prezentacja o customer journeys w topie Konferencji I love Marketing


Projekty online


podcast-linkedin

Nowy odcinek podcastu!

Co łączy Szafę u Dorci, Kim Kardashian i chińskich rolników? Sprzedaż live online.

Treści transmitowane żywo dzieją się tu i teraz. Rabaty, przeceny, kupony – różne narzędzia sprzedaży są wykorzystywane przez sprzedawców w czasie rzeczywistym. W interaktywny sposób. A u kupujących pojawiają się emocje. I to one napędzają sprzedaż.
Zapraszamy do nowego odcinka naszego podcastu. Tym razem o sprzedawaniu live!

Link: https://veryhuman.pl/podcast/

Zrzut ekranu 2021-03-27 o 14.20.06

Testujemy rozwiązania edukacyjne


Sprawa jest następująca:

Jeśli masz 22-30 lat,
brała/eś udział różnych programach edukacyjnych dotyczących szeroko pojętej przedsiębiorczości lub/i masz własną firmę,
czujesz potrzebę projektowania rozwiązania w oparciu o podejście Design Thinking i
jeśli dawno nie brała/eś udziału w warsztacie online 😉 
… to jest okazja!

Pierwsze 10 osób, które się nas zgłosi – weźmie udział w warsztacie testowania rozwiązań edukacyjnych prowadzonym przez Izę i Wojtka.
Warsztat odbywa się 13 kwietnia 2021 w godzinach 17.00-20.00.
Każda uczestniczka i każdy uczestnik otrzymują kody do wykorzystania na zakupach online.

Warsztat odbywa się w ramach Programu Rozwoju Przedsiębiorczości (organizator: Fundacja Think!

Napisz do nas: zespol@veryhuman.pl

Zrzut ekranu 2021-03-27 o 14.03.03

Wojtek gościem podcastu Mentor Marketingu

Wojtek wziął udział w rozmowie, którą przeprowadziła Sylwia Dębowska-Lenart. W podkaście posłuchasz m.in. o tym: jak zmieniły się potrzeby klientów w pandemicznym świecie? Na co firmy powinny zwrócić uwagę w obsłudze klienta? Od czego zacząć projektowanie usług?

Link: https://mentormarketingu.pl/podcast/6-jak-projektowac-uslugi-ktore-pokochaja-klienci/

01178

Warsztat dla branży gastro

10 lutego na zaproszenie Fundacji NESsT Polska i Inicjatywa Firm Rodzinnych Wojtek poprowadzi dla odpowiedzialnych społecznie biznesów gastro warsztat, w którym przekaże inspiracje, jak wykorzystać lockdown i obecność online i stworzyć rozwiązania oparciu o potrzeby odbiorców. Bardzo się cieszymy i dziękujemy za zaproszenie!

Link do wydarzenia: https://firmyrodzinne.pl/gastrofaza-i-momenty-prawdy-sesja-inspiracyjno-warsztatowa/

fot. Sprawny Marketing

_DSC3249 bw

Wojtek Ławniczak ambasadorem platformy Know.How.Match

Wojtek został zaproszony do projektu biznesowego Know.How.Match i z przyjemnością przyjął propozycje ambasadorowania w tym przedsięwzięciu. To platforma łącząca przedsiębiorców szukających punktowego doradztwa w jakimś temacie i jakościowych doradców mających wiedzę i umiejętności, którymi mogą się dzielić. Wszystko online. Sprawdźcie to!

Link: www.knowhowmatch.com

Mentor_Wojciech_Lawniczak

Wojtek mentorem w programie Design Mentorship

Wojtek zaangażował się w program mentoringowy www.designmentorship.pl. Obszary mentoringu: strategia,
model biznesowy, walidacja modelu i rozwiązań, serwityzacja produktu. Bardzo sie cieszymy i dziękujemy za zaproszenie!

grafika_650_360

Wywiad z Wojtkiem Ławniczakiem w trendbooku “Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach”

(…) wielu właścicieli firm czy zarządzających myślało, że są mistrzami, bo Polska jest mistrzem Europy albo świata. Dzisiaj coraz częściej okazuje się, że Polska jest Mistrzem Polski.

W wywiadzie, jakiego udzielił Wojtek Sylwii Włodarczyk mowa m.in. o podejściu polskich przedsiębiorstw do innowacji, o tym, czego możemy uczyć się od Chińczyków, oraz o testowaniu. Całość znajdziecie w trendbooku dotyczącym innowacji pt. “Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach”, który przygotowała agencja Skivak. Trendbook można pobrać za darmo pod linkiem.

Link: https://thepublishers.skivak.pl/projekty/trendbook-inspiracje-sa-wszedzie/

Honorarium w całości przekazaliśmy na akcję #zawieszonyobiad organizowaną przez Stowarzyszenie Aktywny Senior https://www.facebook.com/fundacjaas/. Zachęcamy Was do odwiedzenia strony i wsparcia tej akcji.

IMG_3162

Współpracujemy z Siecią Przedsiębiorczych Kobiet w programach akceleracyjnych Biznes w Kobiecych Rękach oraz NEXT

Od początku 2020 Iza dzieli się swoim doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu produktów i usług jako mentorka w prograniem akceleracyjnym Sieci Przedsiębiorczych Kobiet – NEXT. Program mentoringu biznesowego obejmuje 10 spotkań. Iza wspólnie z mentee analizują wąskie gardła, ślepe uliczki skalowanie biznesu, szukają inspiracji i wpadają na nowe pomysły.

Od grudnia Iza będzie również pełniła rolę mentorki w programie Biznes w Kobiecych Rękach. Tym razem to praca 1:1 , której celem jest wypracowanie najlepszego modelu urynkowienia pomysłu na biznes i założenie firmy. Program zakończy się w maju 2021.

127218197_2071188569679089_6795615910102249621_o

Wojtek Ławniczak na liście 65 polskich osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie

Z przyjemnością informujemy, że Wojtek Ławniczak znalazł się na liście 65 polskich osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie. Lista została przygotowana przez agencję Widoczni.

Cele się nie zmieniają – podcast dla Vastint i Dot Relations

Pod koniec kwietnia na zaproszenie dotrelations i Vastint Wojtek podzielił się kilkoma refleksjami na temat tego, jak firmy mogłyby podchodzić do biznesu ‘post-covid’, czy pandemia może mieć dobry wpływ na biznes oraz jak wykorzystać ją do ulepszenia swoich usług i produktów. Teraz ukazało się to w formie podcastu. Zapraszamy do odsłuchu na Spotify.

Link: https://open.spotify.com/episode/00FHavYccr2SgUoIkK5KAk?si=6NCthIVGQEinyP5cwfHlsA

s

Panel dyskusyjny: Jak wykorzystać kryzys do wzrostu efektywności kosztowej

W trakcie II Podkarpackiego Kongresu Gospodarczego Wojtek zostałe zaproszony do wzięcia udziału w panelu pt. Jak wykorzystać kryzys do wzrostu efektywności kosztowej, który poprowadził prof. Tomasz Bernat z Uniwersytetu Szczecińskiego.

Konkluzje:

Frma, która chce przetrwać w długim czasie, powinna działać nie tylko w obszarze poprawy efektywności, cashflow i uporządkowania procesów, ale jednocześnie w obszarze przygotowania się na przyszłość – produktów, usług, strategii. taktyk – zbudowania takiego modelu, który uodporni firmę na wstrząsy. Ważne także stworzenie alternatywnego modelu biznesowego, postawienie na innowację i marketing, które budują mięśnie firmy. Bo dzięki nim produkty i usługi danej firmy sprzedają się lepiej i w efekcie tworzą bardziej elastyczną strukturę kosztową i zdywersyfikowane źródła przychodu. Powodują, że firma będzie bardziej przygotowana na rzeczywistość, której nie da się przewidzieć.

Link: http://kongrespkg.pl

20190212_162706_Fotor

Co robimy w ukryciu? – projekt narzędzia online

Nie zawsze działamy na scenie, czasem działam za kulisami. W połowie listopada Iza z Dominikiem przygotowali metodykę warsztatu i narzędzia online dla kliku zespołów zdalnych w obszarze edukacja, dla TETOS SA. Zastosowanie tablic Miro do stworzenia dedykowanych narzędzi, których celem było uporządkowanie dotychczasowych wyników prac nad strukturą kompetencji i powiązanie ich z wartościami firmy – okazało się strzałem w 10. Efektywność pracy wzrosła podobno o 100%

122701975_10157483930817256_4347006925185828437_o

Prezentacja o customer journeys w topie Konferencji I love Marketing

Prezentacja Wojtka “Momenty prawdy” wygłoszona w trakcie I love Marketing 2020 – największej konferencji marketingowej w Polsce zajęła III miejsce w ocenie blisko trzech tysięcy uczestników wydarzenia. Wojtek mówił o projektowaniu customer journeys, definiowaniu momentów prawdy i tworzeniu elementów doświadczenia klienta.

20201124_184309

Projekty online

W całości przeszliśmy na pracę online i uważamy, że warsztaty, seminaria i prezentacje mogą być niezwykle efektywne! Do osiągnięcia sukcesu konieczne jest nowe podejście do zarządzania czasem, merytoryką i zaangażowaniem uczestników. Ostatnie nasze pięć projektów przeprowadziliśmy w całości online i bardzo się cieszymy, że możemy tak pracować. Także nasza pokładowa kotka Marysia.

Pracowaliśmy m.in. dla:

Partnerzy, z którymi współpracujemy

BBSG

bbsg_logo

BBSG jest firmą doradczą stworzoną przez ekspertów sektora publicznego, specjalizującą się w doradztwie dla podmiotów działających w sektorze transportowym ze szczególnym uwzględnieniem sektora lotniczego.

Firma realizuje również projekty doradcze w obszarze  rozwoju regionalnego, w szczególności związane z rozwojem infrastruktury transportowej i atrakcyjnością inwestycyjną miast i regionów.

Wspólnie z BBSG tworzymy projekt PaxExperience, w którym zajmujemy się projektowaniem doświadczenia pasażera.

FUTUREFOODS / KLenergy

future-foods-logo

KLenergy zajmuje się wsparciem firm w projektowaniu produktów i usług z branży food.

Corocznie organizuje wydarzenia konferencyjno-warsztatowe dla specjalistów z branży spożywczej poświęcone innowacjom w projektowaniu, w tym Futurefoods oraz Futurefoods Tech.

Studio Ilustratorsko - Projektowe DINKSY

dinksy-logo

Dinksy specjalizują się w wizualizowaniu danych, procesów, idei.

Projektują infografiki oraz instrukcje, robią zapis wizualny warsztatów, burz mózgów, konferencji.

Zajmują się ilustracją funkcjonalną, czyli taką, która służy lepszemu zrozumieniu rzeczywistości. Wspierają wizualnie procesy projektowe.

SERVICE DESIGN POLSKA

sdp_logo

Jesteśmy współzałożycielami SERVICE DESIGN POLSKA (SDP) – grupy edukacyjnej zajmującej się projektowaniem usług (service design).

SDP promuje w Polsce innowacyjne metody współpracy oparte o podejście Service Design oraz Design Thinking, edukuje w zakresie metodyk, prezentuje, inicjuje dyskusje.

more than metrics

more-than-metrics-partner

Jesteśmy oficjalnym partnerem more than metrics - autorów software do projektowania customer journeys: Smaply i ExperienceFellow.

Experiencefellow obejmuje aplikację mobilną jako narzędzie pozyskiwania, próbkowania, dokumentowania i zapisu wybranych danych oraz aplikację komputerową.

Zaletą narzędzia jest skrócenie czasu pomiędzy doświadczeniem a badaniem. Pozwala to na precyzyjniejsze uchwycenie emocji użytkownika, udzielenie odpowiedzi na część pytań „na gorąco”, precyzyjniejsze zdefiniowanie punktów kontaktu i lepsze wnioskowanie. Smaply pozwala zwizualizować ścieżkę.

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

Dominik Postaremczak

  • badania jakościowe
  • edukacja
  • kształcenie zawodowe
  • MSP

Socjolog i doradca zawodowy z wykształcenia. Pasjonat eksploracji, analizy i przetwarzania danych. Ma dziesięć lat doświadczenia w prowadzeniu badań dla sektora publicznego i prywatnego z zastosowaniem standardowych i nowatorskich metod oraz technik. Zajmuje się również tematyką dostosowywania się do zmian przedsiębiorstw, unowocześniania szkolnictwa zawodowego, szkolnictwa wyższego i zwiększania efektywności form aktywizacji zawodowej, HR, rozwoju zawodowego i personalnego. Ekspert Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA) ds. pracodawców.

Iza Bernau-Ławniczak

  • food design
  • odkrywanie insightów
  • prowadzenie procesów projektowych i badawczych

Doświadczona moderatorka procesów kreatywnych i projektowych (m.in.: design thinking i service design). Od 19 lat pomaga firmom i organizacjom zrozumieć i dostosować się do zmian zachodzących na rynku. Ma doświadczenie w realizacji projektów związanych z projektowaniem w branżach: spożywczej/FMCG, HoReCa, energetycznej i finansowej. Stypendystka Universität Hannover. Dietetyk i projektant żywności. Pomysłodawczyni projektu futurefoods.pl.

Wojciech Jagodziński

  • badania jakościowe i ilościowe
  • kształcenie zawodowe
  • MSP

Badacz, analityk i metodyk z dziesięcioletnim doświadczeniem. Pracuje dla sektora prywatnego (projekty z obszarów: design management, service design, branding, HR) oraz publicznego (samorząd gospodarczy rzemiosła, systemy edukacyjne, szkolnictwo wyższe, rynek pracy, polityka społeczna, rozwój regionalny). Specjalista w obszarze rozwoju rynku polskich MSP. Autor jakościowej metody badawczej stosowanej w badaniach projektowych łączącej hybrydowe techniki ilościowo-jakościowych z wykorzystaniem elementów antropologii. Członek Polskiego Towarzystwa Socjologicznego, ekspert Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA) ds. pracodawców.

Wojciech Ławniczak

  • design management
  • innowacje
  • metodyki human-centred design
  • strategie

Od 20 lat doradza w rozwoju, realizując projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Jeden z pionierów metody service design thinking w Polsce. Przez dziesięć pracował jako doradca PwC, realizując projekty strategiczne dla międzynarodowych grup kapitałowych, MSP, miast i regionów. Doświadczony metodyk i moderator procesów innowacyjnych w oparciu o podejście human-centred design.

Bartosz Baca

  • analizy
  • passenger experience
  • project management
  • sektor publiczny
  • strategie

Doradca z dwunastoletnim doświadczeniem. Na co dzień realizuje złożone projekty związane z sektorem transportowym (głównie transport lotniczy i kolejowy). Zajmuje się także atrakcyjnością inwestycyjną miast i regionów. Ma w swoim dorobku m.in. projekty wsparcia w wyborze lokalizacji dla realizacji inwestycji, finansowania projektów inwestycyjnych, opracowywania planów strategicznych, biznes planów, analiz wielokryterialnych, analiz ekonomicznych i finansowych dla projektów inwestycyjnych. Partner w bbsg.pl.

AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI