Warsztat dla branży gastro


Wojtek Ławniczak ambasadorem platformy Know.How.Match


Wojtek mentorem w programie Design Mentorship


Wywiad z Wojtkiem Ławniczakiem w trendbooku “Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach”


Współpracujemy z Siecią Przedsiębiorczych Kobiet w programach akceleracyjnych Biznes w Kobiecych Rękach oraz NEXT


Wojtek Ławniczak na liście 65 polskich osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie


Cele się nie zmieniają – podcast dla Vastint i Dot Relations


Panel dyskusyjny: Jak wykorzystać kryzys do wzrostu efektywności kosztowej


Co robimy w ukryciu? – projekt narzędzia online


Prezentacja o customer journeys w topie Konferencji I love Marketing


Projekty online


Speak in Service Design: Prezentacja o projektowaniu doświadczeń


1 2 3 10
01178

Warsztat dla branży gastro

10 lutego na zaproszenie Fundacji NESsT Polska i Inicjatywa Firm Rodzinnych Wojtek poprowadzi dla odpowiedzialnych społecznie biznesów gastro warsztat, w którym przekaże inspiracje, jak wykorzystać lockdown i obecność online i stworzyć rozwiązania oparciu o potrzeby odbiorców. Bardzo się cieszymy i dziękujemy za zaproszenie!

Link do wydarzenia: https://firmyrodzinne.pl/gastrofaza-i-momenty-prawdy-sesja-inspiracyjno-warsztatowa/

fot. Sprawny Marketing

_DSC3249 bw

Wojtek Ławniczak ambasadorem platformy Know.How.Match

Wojtek został zaproszony do projektu biznesowego Know.How.Match i z przyjemnością przyjął propozycje ambasadorowania w tym przedsięwzięciu. To platforma łącząca przedsiębiorców szukających punktowego doradztwa w jakimś temacie i jakościowych doradców mających wiedzę i umiejętności, którymi mogą się dzielić. Wszystko online. Sprawdźcie to!

Link: www.knowhowmatch.com

Mentor_Wojciech_Lawniczak

Wojtek mentorem w programie Design Mentorship

Wojtek zaangażował się w program mentoringowy www.designmentorship.pl. Obszary mentoringu: strategia,
model biznesowy, walidacja modelu i rozwiązań, serwityzacja produktu. Bardzo sie cieszymy i dziękujemy za zaproszenie!

grafika_650_360

Wywiad z Wojtkiem Ławniczakiem w trendbooku “Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach”

(…) wielu właścicieli firm czy zarządzających myślało, że są mistrzami, bo Polska jest mistrzem Europy albo świata. Dzisiaj coraz częściej okazuje się, że Polska jest Mistrzem Polski.

W wywiadzie, jakiego udzielił Wojtek Sylwii Włodarczyk mowa m.in. o podejściu polskich przedsiębiorstw do innowacji, o tym, czego możemy uczyć się od Chińczyków, oraz o testowaniu. Całość znajdziecie w trendbooku dotyczącym innowacji pt. “Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach”, który przygotowała agencja Skivak. Trendbook można pobrać za darmo pod linkiem.

Link: https://thepublishers.skivak.pl/projekty/trendbook-inspiracje-sa-wszedzie/

Honorarium w całości przekazaliśmy na akcję #zawieszonyobiad organizowaną przez Stowarzyszenie Aktywny Senior https://www.facebook.com/fundacjaas/. Zachęcamy Was do odwiedzenia strony i wsparcia tej akcji.

IMG_3162

Współpracujemy z Siecią Przedsiębiorczych Kobiet w programach akceleracyjnych Biznes w Kobiecych Rękach oraz NEXT

Od początku 2020 Iza dzieli się swoim doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu produktów i usług jako mentorka w prograniem akceleracyjnym Sieci Przedsiębiorczych Kobiet – NEXT. Program mentoringu biznesowego obejmuje 10 spotkań. Iza wspólnie z mentee analizują wąskie gardła, ślepe uliczki skalowanie biznesu, szukają inspiracji i wpadają na nowe pomysły.

Od grudnia Iza będzie również pełniła rolę mentorki w programie Biznes w Kobiecych Rękach. Tym razem to praca 1:1 , której celem jest wypracowanie najlepszego modelu urynkowienia pomysłu na biznes i założenie firmy. Program zakończy się w maju 2021.

127218197_2071188569679089_6795615910102249621_o

Wojtek Ławniczak na liście 65 polskich osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie

Z przyjemnością informujemy, że Wojtek Ławniczak znalazł się na liście 65 polskich osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie. Lista została przygotowana przez agencję Widoczni.

Cele się nie zmieniają – podcast dla Vastint i Dot Relations

Pod koniec kwietnia na zaproszenie dotrelations i Vastint Wojtek podzielił się kilkoma refleksjami na temat tego, jak firmy mogłyby podchodzić do biznesu ‘post-covid’, czy pandemia może mieć dobry wpływ na biznes oraz jak wykorzystać ją do ulepszenia swoich usług i produktów. Teraz ukazało się to w formie podcastu. Zapraszamy do odsłuchu na Spotify.

Link: https://open.spotify.com/episode/00FHavYccr2SgUoIkK5KAk?si=6NCthIVGQEinyP5cwfHlsA

s

Panel dyskusyjny: Jak wykorzystać kryzys do wzrostu efektywności kosztowej

W trakcie II Podkarpackiego Kongresu Gospodarczego Wojtek zostałe zaproszony do wzięcia udziału w panelu pt. Jak wykorzystać kryzys do wzrostu efektywności kosztowej, który poprowadził prof. Tomasz Bernat z Uniwersytetu Szczecińskiego.

Konkluzje:

Frma, która chce przetrwać w długim czasie, powinna działać nie tylko w obszarze poprawy efektywności, cashflow i uporządkowania procesów, ale jednocześnie w obszarze przygotowania się na przyszłość – produktów, usług, strategii. taktyk – zbudowania takiego modelu, który uodporni firmę na wstrząsy. Ważne także stworzenie alternatywnego modelu biznesowego, postawienie na innowację i marketing, które budują mięśnie firmy. Bo dzięki nim produkty i usługi danej firmy sprzedają się lepiej i w efekcie tworzą bardziej elastyczną strukturę kosztową i zdywersyfikowane źródła przychodu. Powodują, że firma będzie bardziej przygotowana na rzeczywistość, której nie da się przewidzieć.

Link: http://kongrespkg.pl

20190212_162706_Fotor

Co robimy w ukryciu? – projekt narzędzia online

Nie zawsze działamy na scenie, czasem działam za kulisami. W połowie listopada Iza z Dominikiem przygotowali metodykę warsztatu i narzędzia online dla kliku zespołów zdalnych w obszarze edukacja, dla TETOS SA. Zastosowanie tablic Miro do stworzenia dedykowanych narzędzi, których celem było uporządkowanie dotychczasowych wyników prac nad strukturą kompetencji i powiązanie ich z wartościami firmy – okazało się strzałem w 10. Efektywność pracy wzrosła podobno o 100%

122701975_10157483930817256_4347006925185828437_o

Prezentacja o customer journeys w topie Konferencji I love Marketing

Prezentacja Wojtka “Momenty prawdy” wygłoszona w trakcie I love Marketing 2020 – największej konferencji marketingowej w Polsce zajęła III miejsce w ocenie blisko trzech tysięcy uczestników wydarzenia. Wojtek mówił o projektowaniu customer journeys, definiowaniu momentów prawdy i tworzeniu elementów doświadczenia klienta.

20201124_184309

Projekty online

W całości przeszliśmy na pracę online i uważamy, że warsztaty, seminaria i prezentacje mogą być niezwykle efektywne! Do osiągnięcia sukcesu konieczne jest nowe podejście do zarządzania czasem, merytoryką i zaangażowaniem uczestników. Ostatnie nasze pięć projektów przeprowadziliśmy w całości online i bardzo się cieszymy, że możemy tak pracować. Także nasza pokładowa kotka Marysia.

C0001.00_03_32_17.Still006

Speak in Service Design: Prezentacja o projektowaniu doświadczeń

Jesteśmy na Konferencji online SPEAK IN_SD organizowanej przez Strefę Startup Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni. W prezentacji Wojtek opowie o projektowaniu doświadczeń, customer journeys, oraz nie byłby sobą gdyby nie wspomniał trochę o chińskim sposobie myślenia. Skupi się na przykładach opisujących podejście online to offline. Zainteresowanych odsyłamy do do wydarzenia.

Link: Speak In Service Design

fot. sprawny marketing

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media