Wywiad dla Nowy Marketing


Wystąpienie na konferencji I love Marketing & Tech 2022


Wystąpienie na Infoshare 2022


Przewodnik skutecznego dotarcia do kupujących i najemców dla deweloperów i agentów nieruchomości


Wywiad dla Pretekst. Rozmowa o projektowaniu usług.


Panel Polskiej Izby Przemysłu Targowego


Zarządzanie designem i innowacją w firmach właścicielskich w Polsce


Design mindset – wywiad dla widoczni.pl


Keynote Speech na Kongresie Klimatycznym Łódź


Resztę życia spędzimy w przyszłości / O ćwiczeniu strategicznego myślenia


Innowacje w firmach produkcyjnych


Wspieramy Design Mentorship!


1 2 3 13
DSC09334

Wywiad dla Nowy Marketing

Nowy Marketing zapytał, a Wojtek odpowiadał. Trochę o Chinach, kopiowaniu, service design/thinking i klientocentryczności. Nowy Marketing – dziękujemy za zaproszenie i Wojciech Samborski za rozmowę!

fot. Pretekst Podcast

Link do wywiadu: https://nowymarketing.pl/a/39981,wojtek-lawniczak-very-human-services-kopiowanie-rozwiazan-ma-jak-najbardziej-sens-pod-warunkiem-ze-stoi-za-nim-jakas-mysl-strategia

DSC05772_Fotor

Wystąpienie na konferencji I love Marketing & Tech 2022

Zbliża się kolejna edycja I love Marketing & Tech. Wojtek pojawi się na niej z nową prezentacją, która nosi tytuł “Kiedy mniej znaczy więcej – Sztuka strategii odejmowania”.

“Wiele osób uważa, ze odejmowanie nie jest cool. To dodawanie rządzi – bo jak dodajesz to jest lepiej, bardziej „na bogato”. Ja tymczasem uważam, że odejmowanie jest równie ważne, bo często rozwiązuje problem znacznie szybciej lub wydajniej. Mniej często znaczy więcej – tak uważam i właśnie tak będę chciał w prezentacji spojrzeć na praktyczną stronę odejmowania – przede wszystkim w tworzeniu strategii, projektowaniu produktu, czy usługi, marketingu i działaniu organizacji.” Wojtek

I love marketing – początek grudnia. Link do konferencji: www.sprawnymarketing.pl

INFOSHAREGDA071020222048-1079

Wystąpienie na Infoshare 2022

Wojtek wziął udział w konferencji Infoshare, która odbyła się w Gdańsku w pierwszym tygodniu października. Wystąpił na scenie Marketing i opowiedział o … kopiowaniu. Jego prezentacja została oceniona przez publiczność na poziomie 4.97/5 i była najlepiej oceniona prezentacja na Marketing Stage!

Podejście do kopiowania w w Polsce, Turcji czy USA nie różni się zasadniczo. Inaczej jest w Chinach – tam kopiowanie ma inne podłoże kulturowe. I o chińskim podejściu, sposobie myślenia i działania będzie moja opowieść, bo w mojej ocenie jest dobrym punktem wyjścia do tworzenia strategii, rozwoju i innowacji. W prezentacji będzie mowa o tym, w jaki sposób można praktycznie, kreatywnie, innowacyjnie i etycznie wykorzystać kopiowanie korzystając z pewnej … japońskiej metody.

social_media_cytaty-13

Przewodnik skutecznego dotarcia do kupujących i najemców dla deweloperów i agentów nieruchomości

Wystartowaliśmy! To była ciężka orka i tym bardziej cieszymy się z efektu naszej wspólnej (VHS i ThinkCo) pracy! Powstał przewodnik skutecznego dotarcia do kupujących i najemców dla deweloperów i agentów nieruchomości. Przygotowany w oparciu o badania – łącznie 8 aktualnych person kupujących i najemców, wnioski podane w łatwy i przystępny sposób i wskazówki faktycznie przydatne do marketingu i sprzedaży nieruchomości. Zainteresowanych zapraszamy na stronę: https://personymieszkaniowe.pl/

Zrzut ekranu 2022-03-31 o 15.29.43

Wywiad dla Pretekst. Rozmowa o projektowaniu usług.

Twórcy podcastu Pretekst oraz Sprawny Marketing zaprosili Wojtka do rozmowy o projektowaniu usług, strategii, innowacji. Bardzo dziękujemy za zaproszenie!

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=tNqgt4sIHmw&t=1184s

IMG_6316

Panel Polskiej Izby Przemysłu Targowego

Wojtek poprowadzi panel dyskusyjny “Targi jako narzędzie marketingu bezpośredniego i relacyjnego w nowej rzeczywistości “pocovidowej”, który odbędzie się w trakcie jubileuszowej edycji najważniejszego wydarzenia branży spotkań Meetings Week Poland 2022 – MWP 2022. Organizatorem jest Polska Izba Przemysłu Targowego, a prelegentami będą Lena Bretes-Dorożała, Tomasz Kobierski, Paweł Orłowski i Bartosz Bieszyński! Bardzo się cieszymy i dziękujemy za zaproszenie!

DMweek_Wojtek

Zarządzanie designem i innowacją w firmach właścicielskich w Polsce

Czy zarządzanie designem i innowacją w firmach średnich, właścicielskich jest łatwiejsze czy trudniejsze do wdrożenia? Jakie widzimy pozytywy, a jakie bariery? Jaka jest różnica między pracą z przedsiębiorcą/przedsiębiorstwem a pracą w korporacji? Dlaczego powinniśmy wspierać przedsiębiorców jako projektanci? Kasia Szczesna oraz jej zespół z Design Mentorship – podstawy, zmiana pracy, rozwój, mentoring zaprosili Wojtka do rozmowy w ramach tygodnia edukacyjnego.

Bardzo dziękujemy za zaproszenie i jednocześnie informujemy, że zamyka się kolejne okienko programu mentoringowego. Jeżeli jesteś początkującą projektantką/em – zwróć uwagę na Design Mentorship – świetny program, bogaty w wiedzę, z udziałem mentorów z pierwszych stron internetów, programem networkingowym i pracą na realnych studiach przypadków. Learning by doing. Warto bardzo! Jeżeli znasz kogoś, kto mógłby być zainteresowany wzięciem udziału w programie – szeruj!

Link do programu: https://www.designmentorship.pl

Zrzut ekranu 2022-02-16 o 12.50.45

Design mindset – wywiad dla widoczni.pl

Ania Zalewska z widoczni.pl zapytała, a Wojtek odpowiadał. Mowa o sposobie myślenia w projektowaniu w biznesie – produktu, usługi, modelu biznesowego. Wrzucamy inspiracyjnie i dziękujemy za zaproszenie!

#wywiad #designthinking #projektowanie #klientocentryczność #mindset

LINK: https://widoczni.com/akademia-widoczni/wywiady-oko-w-oko-z-gosciem/wojtek-lawniczak/

119632317_3578324348865795_1766616610523304989_o

Keynote Speech na Kongresie Klimatycznym Łódź

Z wielką przyjemnością informujemy, że Wojtek otworzy drugi dzień Kongresu Klimatycznego, który odbędzie się w Łodzi w dniach 28-29.03 prezentacją poświęconą service design thinking. Kongres jest organizowany pod auspicjami Komisji Europejskiej. Bardzo się cieszymy i dziękujemy za zaproszenie!

DSC06719_Fotor

Resztę życia spędzimy w przyszłości / O ćwiczeniu strategicznego myślenia

Po raz czwarty z kolei Wojtek został zaproszony do wzięcia udział w konferencji I love Marketing. W edycji 2022 wygłosi prezentację pt. Resztę życia spędzimy w przyszłości / O ćwiczeniu strategicznego myślenia. 

Każde sensowne twierdzenie na temat przyszłości powinno w pierwszej chwili wydawać się … bezsensowne i absurdalne. Dlaczego? Bo łatwo jest przygotować się na przyszłość, która brzmi znajomo i racjonalnie i która wydaje się kontynuacją każdego naszego dnia, tygodnia, miesiąca i roku. Kiedy jednak oswoimy się z myśleniem i mówieniem o zdarzeniach i scenariuszach, które rzekomo są niemożliwe i nigdy nie mogą się zdarzyć, może to nas zainspirować i zachęcić do działań. Zapraszamy! I love Marketing odbędzie się w maju 2022

Link: https://sprawnymarketing.pl/konferencja/

photo-1535735425560-eac21f096836

Innowacje w firmach produkcyjnych

Po raz piąty z kolei Wojtek poprowadził moduł edukacyjny pt. Innowacje w firmach produkcyjnych w ramach Akademii Rozwoju Lafarge. Była mowa o narzędziach, podejściu, taktykach zdobywania przewag w oparciu o znajomość odbiorcy, przewidywania trendów i analizy rynku.

Wojtek Ławniczak

Wspieramy Design Mentorship!

Ruszyła kolejna edycja programu Design Mentorship, którą wspieramy gorąco – Iza z programem wdrażania feedbacku z wykorzystaniem narzędzia Otwartych Kart, Wojtek wspiera organizację z perspektywy strategii. Cały program mentoringowo-edukacyjny rozwija się niezwykle dynamicznie i już niedługo dowiecie się o nowych usługach!

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.