Ścieżka pasażera w usługach transportowych


Jak prowadzić badania z użytkownikami?


Projekt z obszaru rynku pracy


Konferencja Design Językiem Biznesu


Interdyscyplinarne zespoły projektowe jako jedna z metod kształcenia


Design & Experience @ Spotlight Hotel Investment


Projektowanie skoncentrowane na konsumencie- branża mleczarska


Innowacja skoncentrowana na człowieku – wdrażanie innowacji w organizacji


Design w komunikacji przedsiębiorstwa


Człowiek jednym z najcenniejszych źródeł informacji – badania w branży kosmetycznej


Doświadczenie pasażera kolei – passenger journey


Warsztat design thinking na Międzynarodowych Targach Poznańskich


20180905_091021_Fotor

Ścieżka pasażera w usługach transportowych

Połączone siły VHS, BBSG i Comper zakończyły projekt mapowania ścieżki klienta-pasażera w transporcie i pracy nad konceptami przychodowymi. Finalnie 28 osób w zespole total, 89 przelotów badawczych, zidentyfikowanych 308 touchpointów, wybrane trzy koncepty przychodowe do przetestowania. Bardzo ciekawy Klient, bardzo ciekawy, choć żmudny, projekt. Ale było warto!

UX Skills 2018_Fotor

Jak prowadzić badania z użytkownikami?

W Gdańsku trwa kolejna edycja UX Skills (30.07 – 3.08.2018), czyli intensywnego, 5-dniowego sprintu, podczas którego uczestnicy przechodzą cały proces projektowy w obszarze User Experience ze swoim konceptem, produktem, aplikacją lub usługą. Jak co roku za dzień badawczy odpowiada Wojtek Jagodziński, szkoląc z metod, technik i narzędzi badawczych oraz analiz w obszarze rozpoznania potrzeb użytkowników, a następnie wspierając realizowane badania jakościowe.
http://uxskills.pl/

Collage_Fotor_Fotor

Projekt z obszaru rynku pracy

Ogłaszanie, poszukiwanie, wykonanie, relacje i wartości – wszystko to w odniesieniu do pracy jest celem naszych badań, w których wykorzystujemy techniki generatywne do pogłębionej diagnozy i wnioskowania o potrzebach, celach, motywacjach i zachowaniach osób zatrudnionych i poszukujących pracy w sześciu kategoriach branżowo-zawodowych. Pracujemy w oparciu o naszą warsztatową metodykę badawczą, autorskie narzędzia, oraz np. … klocki. Ciekawy obszar, ciekawy projekt, dużo satysfakcji!

DJB

Konferencja Design Językiem Biznesu

Konferencja Design Językiem Biznesu za nami. Iza i Wojtek wzięli w niej czynny udział. Pierwszego dnia Wojtek otworzył konferencję prezentacją “Polska. Projektuję w Polsce. Wdrażanie podejść klientocentrycznych w polskich realiach” (> link: Prezentacja Wojtka), Iza poprowadziła stół tematyczny poświęcony świadomemu gospodarowaniu żywnością. Drugiego dnia poprowadziliśmy warsztat projektowy, którego wyzwanie brzmiało: Jak moglibyśmy wesprzeć ludzi, żeby mogli pokazać sens designu przedsiębiorcom, którzy nigdy wcześniej nie pracowali z projektantem lub w procesie projektowym?

06 21 konfer 039

Interdyscyplinarne zespoły projektowe jako jedna z metod kształcenia

Na Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni Dominik Postaremczak uczestniczył w debacie: “Metody kształcenia i profil absolwenta stosunków międzynarodowych a potrzeby otoczenia społeczno-gospodarczego” zorganizowanej w ramach konferencji: “Koncepcje kształcenia w dziedzinie stosunków międzynarodowych wobec wyzwań XXI wieku”. Była mowa m.in. o interdyscyplinarnych zespołach projektowych.
Więcej info: https://www.amw.gdynia.pl/index.php/o-nas/aktualnosci/item/2074-zaproszenie-na-konferencje
_DSC5386

Design & Experience @ Spotlight Hotel Investment

Wojtek Ławniczak poprowadził panel dyskusyjny poświęcony wykorzystaniu human-centred design w projektowaniu rozwiązań hospitality.

Więcej info: http://www.spotlighthotel.pl

nick-hillier-217642-unsplash

Projektowanie skoncentrowane na konsumencie- branża mleczarska

W trakcie 26 Ogólnopolskiego Sympozjum Mleczarskiego w Olsztynie Iza opowiedziała o nowoczesnym podejściu do projektowania żywności, o innowacji w obszarze food i … millenialsach.

_MG_9432

Innowacja skoncentrowana na człowieku – wdrażanie innowacji w organizacji

Podczas Innovation Day – wydarzenia konferencyjnego organizowanego przez iTelligence Wojtek Ławniczak poprowadził prezentację otwierającą poświęconą innowacji skoncentrowanej na człowieku.

Więcej info: https://pl-lp.itelligencegroup.com/konferencja_itelligence_innovationday/

20180620_120932

Design w komunikacji przedsiębiorstwa

Wykorzystujemy podejście human-centred w usprawnianiu komunikacji w dużym przedsiębiorstwie. Po zmapowaniu punktów zapalnych, pains i gains, a także przeprowadzeniu szeregu badań i obserwacji dotyczących rytuałów i nawyków firmowych zabieramy się do prototypowania i testowania.

20180409_194535

Człowiek jednym z najcenniejszych źródeł informacji – badania w branży kosmetycznej

W ramach prac nad nowym projektem kosmetycznym w oparciu o autorską metodę badania 3D odkrywamy przyzwyczajenia i motywacje, problemy i cele, kobiet i mężczyzn, rano i wieczorem.

20180620_063053

Doświadczenie pasażera kolei – passenger journey

Wspólnie z ekspertami z BBSG oraz Comper, przy udziale uczniów Zespołu Szkół Komunikacji im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu prowadzimy kolejny bardzo ciekawy projekt. Mapujemy właśnie ścieżkę pasażera kolei – prowadzimy badania i wymyślamy usługi, które poprawią doświadczenie i zwiększą sprzedaż.

FUNERAL FORUM 2018

Warsztat design thinking na Międzynarodowych Targach Poznańskich

VHS było jednym z partnerów Funeral Forum organizowanego przez Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Iza Ławniczak poprowadziła prezentacje i warsztat poświęcony tworzeniu innowacji i zastosowaniu metodyk projektowych.

Więcej info: http://funeralforum.pl

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media