Kluczem do sukcesu w branży real estate – sprzedaży powierzchni mieszkalnych i użytkowych – będzie głębsza niż do tej pory wiedza o kliencie/konsumencie i jego potrzebach – nie tylko o tym, co kupuje i czego oczekuje, ale przede wszystkim dlaczego? – Procesy inwestycyjne muszą zacząć uwzględniać rozumne, precyzyjne i umiejętne badanie potrzeb klientów, czytanie trendów, wyciąganie z nich wniosków i przekładanie ich na lepiej sprzedające się produkty i usługi. Kto nie zacznie tego robić, będzie miał większe koszty i trudności…
Więcej na temat obserwowania zmian i ich wpływu na branżę nieruchomości można usłyszeć podczas śniadania biznesowego we Wrocławiu. Na zaproszenie pomysłodawców Inicjatywy Drugie Życie Budynków Wojtek Ławniczak opowie o trendach konsumenckich, które dotykają rewitalizacji i tym, jak z nimi pracować, żeby powstawały lepiej sprzedające się produkty i usługi.
Strona wydarzenia: Drugie Życie Budynków