Wojtek Ławniczak gościem na kanale Moniki Bogdanowicz


Warsztat “Zrozumieć personę”


Design Talks Business 2019


Czy robot odbierze Ci pracę? Wojtek gościem na kanale Mariusza Łodygi


Przyszłość dla coworkingu w Polsce


VHS na Pomorzu


Public Sector & Infrastructure Conference, Tbilisi


Konferencja „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm”


Raport OLX Praca Know How z dwiema nagrodami!


Kongres Lotniczy Sky & More


Konferencja Shaping investments for next generations


Rewitalizacja a trendy konsumenckie


1 8 9 10 11 12 14
woj-1024x1024

Wojtek Ławniczak gościem na kanale Moniki Bogdanowicz

Wojtek Ławniczak był gościem w programie Moniki Bogdanowicz, kóra porusza wątki związane z innowacją i technologią. Tym razem była mowa o roli kultury języka w biznesie, sile empatii w tworzeniu wartościowych projektów i balansie związanym z nowymi technologiami. Zapraszamy do obejrzenia wywiadu!

LINK: Wywiad z Moniką Bogdanowicz

67075719_2411314012309348_8601906761797992448_n

Warsztat “Zrozumieć personę”

W trakcie Design talks Business Summit 2019 Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński poprowadzili warsztat pt. Zrozumieć personę – jak uwolnić użytkownika od stereotypów i nie budować własnego klona. Na stronie: Readymag przeczytacie artykuł autorstwa Izy o personie projektowej, czyli raporcie z badań. Z przyjemnością informujemy, że już za moment będziemy zapraszać Was na szkolenie związane z personą! 👨‍🎓👩‍🎓

fot. Łukasz Strenk

Zrzut ekranu 2019-06-10 o 11.38.09

Design Talks Business 2019

Design talks Business Summit to wydarzenie nie tylko dla projektantów, ale przede wszystkim dla biznesu chcącego opierać przewagi o projektowanie klientocentryczne. Zapraszamy wszystkich w imieniu organizatorów oraz swoim. Będziemy zbierać inspiracje, ale także się nimi dzielić. Bartek Baca i Wojtek Ławniczak opowiedzą  o tym, jak w prosty sposób pracować z sygnałami i trendami, a Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński rozprawią się warsztatowo z personą – pokażą, jak z nią pracować, żeby to miało sens i mogło mieć realne przełożenie na produkty i usługi. Zapisujcie się, bo wolne miejsca się kończą!

Link do wydarzenia: Design Talks Business 2019

 

Zrzut ekranu 2019-07-12 o 23.27.55

Czy robot odbierze Ci pracę? Wojtek gościem na kanale Mariusza Łodygi

Wojtek Ławniczak został zaproszony przez Mariusza Łodygę, żeby porozmawiać o przyszłości usług przede wszystkim w kontekście zmian w technologii

DSC_3096

Przyszłość dla coworkingu w Polsce

Rozpoczęliśmy nowy projekt badawczy związany z obszarem coworkingu. Tym razem przygotowanie badań, ich przeprowadzenie oraz wnioskowanie będzie odbywało się w zespołach mieszanych – badaczy Very Human Services, studentów ostatnich lat z wielu kierunków oraz Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Temat coworkingu w Polsce zatacza coraz szersze kręgi. Jesteśmy niezwykle ciekawi wyników – zwyczajów, nawyków i opinii na temat wspólnej pracy i mieszkania przedstawicieli młodszych pokoleń.

philipp-deus-7XC0iRLNs4E-unsplash

VHS na Pomorzu

Byliśmy na Pomorzu! Poprowadziliśmy warsztaty na temat wytyczania scenariuszy rozwoju dla naszego Klienta. Jeden z wątków dotyczył projektowania produktów turystycznych. Dobra atmosfera, ciekawe rozmowy i intrygujące ścieżki rozwoju. Teraz wdrożenia. Gorąco kibicujemy pomysłowi. Z pewnością o nim usłyszycie!

IMG_3316

Public Sector & Infrastructure Conference, Tbilisi

Wojtek Ławniczak na zaproszenie PwC uczestniczył w zorganizowanej w Tbilisi Public Sector & Infrastructure Conference, gdzie poprowadził interaktywną sesję poświęconą zastosowaniu Human-Centred Design w projektach sektora publicznego. Wspaniałe miejsce, świetni ludzie, bardzo ciekawe projekty!

20190606-293A0110

Konferencja „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm”

Z przyjemnością informujemy, że  Wojtek Ławniczak był panelistą w dyskusji „Rozwój pracownika = rozwój firmy” w trakcie Konferencji „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm” organizowanej w ramach cyklu Open Eyes Economy on Tour. Very Human Services było partnerem konferencji.

Artykuł nt. OEES (Rzeczpospolita): Niewidzialne, niemierzalne ale kapitalne

fot. Anna Rezulak

62079451_1617570628376070_4844713115499102208_o

Raport OLX Praca Know How z dwiema nagrodami!

Mamy to! Raport OLX Praca KNOW HOW 2019 „Poznaj swojego pracownika” został nagrodzony w dwóch konkursach: Polishopa Honeycomb Award. Kategoria Biznes – najważniejsza w PL nagroda w obszarze Service Design Thinking, oraz Power of Content Marketing Awards w kategorii Raporty.  Jeszcze raz dziękujemy Klientowi za świetną współpracę!

Fot. Polishopa

Zrzut ekranu 2019-05-30 o 06.49.55

Kongres Lotniczy Sky & More

Iza Ławniczak została zaproszona do panelu Passenger experience – jak budować przewagę konkurencyjną? odbywającego się w ramach Kongresu Portów Lotniczych Sky & More. Dyskusja poświęcona wykorzystaniu podejścia klientocentrycznego w usłudze lotniczej i lotniskowej, skoncentrowana na obszarach związanych z handlem, usługami i produktami.

Strona Kongresu Sky & More
http://skyandmore.pl

AN9A9410

Konferencja Shaping investments for next generations

Na zaproszenie Urban Land Institute (ULI) organizującego konferencję Shaping investments for next generations Wojtek Ławniczak poprowadził panel pt. “Moje miasto, a w nim” z przedstawicielami pokolenia Z. Tematyka panelu dotyczyła miasta i tego, co sprawia, że jest atrakcyjne dla młodszych mieszkańców, którzy z niego korzystają. Co ich cieszy, co przeszkadza, jak wygladałoby ich zdaniem idealne miasto jako usługa? Niezwykle interesujące spostrzeżenia, ciekawe insighty, świetna rozmowa!

Strona Urban Land Institute: https://uli.org
fot. ULI

II_dzien_Radisson_119

Rewitalizacja a trendy konsumenckie

Kluczem do sukcesu w branży real estate – sprzedaży powierzchni mieszkalnych i użytkowych – będzie głębsza niż do tej pory wiedza o kliencie/konsumencie i jego potrzebach – nie tylko o tym, co kupuje i czego oczekuje, ale przede wszystkim dlaczego? – Procesy inwestycyjne muszą zacząć uwzględniać rozumne, precyzyjne i umiejętne badanie potrzeb klientów, czytanie trendów, wyciąganie z nich wniosków i przekładanie ich na lepiej sprzedające się produkty i usługi. Kto nie zacznie tego robić, będzie miał większe koszty i trudności…

Więcej na temat obserwowania zmian i ich wpływu na branżę nieruchomości można usłyszeć podczas śniadania biznesowego we Wrocławiu. Na zaproszenie pomysłodawców Inicjatywy Drugie Życie Budynków Wojtek Ławniczak opowie o trendach konsumenckich, które dotykają rewitalizacji i tym, jak z nimi pracować, żeby powstawały lepiej sprzedające się produkty i usługi.

Strona wydarzenia: Drugie Życie Budynków

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.