Przechodzę na standby – Badanie zachowań młodych odbiorców w trakcie Covid-19


Życie po życiu – hotele


Życie po życiu – gastro


Życie po życiu – handel


Service design, czyli dlaczego projektowanie procesów i doświadczeń jest tak ważne?


FIRE Real Estate Marketing Forum 2020


Projektowanie usług – szkolenie


Klientocentryczność po polsku, czyli z czym do ludu


Artykuł o propozycji wartości


Analiza sygnałów rynkowych – Golden Marketing Conference


Doświadczanie usługi


Innowacyjność w firmach produkcyjnych – seminarium


Przechodze na standby_raport VHS 2020.001

Przechodzę na standby – Badanie zachowań młodych odbiorców w trakcie Covid-19

Zapytaliśmy młodych respondentów (19-24 / 25-34) rekrutujących się spośród odbiorców mediów newonce o ich nastawienie, zachowania i nawyki w trakcie lockdownu.
Przejdź do strony raportu z badania.

 

 

Zrzut ekranu 2020-04-14 o 13.48.05

Życie po życiu – hotele

Rzeczywistość postkoronawirusowa. Zapraszamy do odsłuchu kolejnego odcinka podcastu.
Tym razem rekomendacje dla hoteli po resecie.

1. Obszar: Hybrydowość
Integracja hotelu z rynkiem lokalnym
Rozszerzenie usług > coworking
Pokoje na godziny

2. Obszar: Automatyzacja
Automatyzacja części procesów np. check-in/out, catering
Kolaboracje

Przytaczane przykłady: Hoxton, dayuse, FlyZoo, City Hub, ProPilot Park

Link: https://www.spreaker.com/episode/25289664

Zrzut ekranu 2020-04-9 o 15.33.45

Życie po życiu – gastro

Rzeczywistość postkoronawirusowa. W tym odcinku 4 rekomendacje dla gastro po resecie, choć w części również możliwe do rozważenia teraz:

1. Autorskie produkty, kooperatywy
2. Inny model sprzedaży – defragmentacja flagowych potraw, convenience DIY
3. Lepsze wykorzystanie smartfonów do zamawiania online, bookowania i płacenia
4. Testowanie rozwiązań na niskim poziomie ryzyka – koncepcja „dwóch pięter”

Link: Stacja innowacja Podcast: Życie po życiu – gastro

Zrzut ekranu 2020-03-25 o 11.08.05

Życie po życiu – handel

Przekaz może w obecnej sytuacji części zarządzających firmami wydać się co najmniej dziwne, jednak w rozmowach z kilkoma osobami, które przeprowadziliśmy w zeszłym tygodniu, już pojawił się wątek resetu, nowego otwarcia. Trzeba założyć, że wiele z naszych biznesów będzie musiało wrócić do punktu wyjścia z ’89, zacząć od nowa i szybciej zaadaptować.

Więc rozumiejąc dramatyczną sytuację licznych firm dziś, ale z myślą o tych, którzy rozważają warianty adaptacji w poobijanej rzeczywistości, postanowiliśmy ruszyć z cyklem podcastów inspiracyjnych pokazujących przykłady rozwiązań, sposób myślenia, czasem gotowe pomysły do rozważenia. Wierzymy, że to komuś pomoże.

Na początek idzie handel i trzy wątki na szybszą adaptację:

1. Element automatyzacji
2. Model płatności (przykład: subskrypcja)
3. Myślenie “chińskie”

Link: Stacja innowacja Podcast: Życie po życiu – handel

austin-distel-744oGeqpxPQ-unsplash

Service design, czyli dlaczego projektowanie procesów i doświadczeń jest tak ważne?

Co to właściwie znaczy, że produkt jest „dobrze zaprojektowany”? Że ładnie wygląda? Że jest trwały? Że działa? Że się nie psuje? Czy tak dobrze zaprojektowany produkt zapewnia dziś sukces? Nie. To wciąż za mało, żeby skutecznie sprzedać. Dziś trzeba dać coś więcej. Zaprojektować doświadczenie. Wiąże się z tym mentalna rewolucja, w wyniku której zaczynasz patrzeć zupełnie inaczej na produkt i na klienta.

Zapraszamy do artykułu Wojtka na temat service design.

Link: Service design -= projektowanie usług

 

MOS_1275

FIRE Real Estate Marketing Forum 2020

Podczas FIRE Real Estate Marketing Forum 2020, które odbędzie się 20 kwietnia w hotelu Westin w Warszawie, Iza i Wojtek poprowadzą prezentację pt. NOWE TARGET GRUPY. Będzie mowa przede wszystkim o młodym pokoleniu, ale nie tylko. Jak wyodrębniać, klasyfikować i jak do nich docierać? Very Human Services jest partnerem wydarzenia.

Zapraszamy!

Link do wydarzenia: FIRE Real Estate Marketing Forum 2020

fot. Konica Minolta Poland

konferencja_mercure11

Projektowanie usług – szkolenie

Jeżeli chcesz wiedzieć, jak zabrać się do projektowania Twojej usługi albo masz produkt, który chcesz rozwinąć i zrobić z niego usługę, to mamy dobrą wiadomość! ℹ️ℹ️ℹ️📍 9 kwietnia w Warszawie będzie okazja wziąć udział w szkoleniu sprawny.marketing, które poprowadzi Wojtek Ławniczak! Szczegóły na w linku. Zapraszamy!

Projektowanie usług – szkolenie

fot. Orange Nieruchomości

Zrzut ekranu 2019-01-08 o 11.35.44

Klientocentryczność po polsku, czyli z czym do ludu

Zachęcamy do lektury tekstu Wojtka o klientocentryczności w polskich warunkach.
Garść refleksji na temat punktów zapalnych oraz wskazówek, jak sobie z nimi radzić.

Klientocentryczność po polsku, czyli z czym do ludu

 

paczkomat

Artykuł o propozycji wartości

Punktem wyjścia do stworzenia przewagi konkurencyjnej i zdobycia nowych klientów jest odpowiednio zdefiniowana propozycja wartości. Na naszą stronę trafił artykuł Wojtka i Izy pt. Paczka korzyści. Przedstawia sposób myślenia, a case study odnosi się do strategii wejścia usługi Paczkomat na rynek Polski.

Link do artykułu

Zrzut ekranu 2020-01-31 o 16.41.52

Analiza sygnałów rynkowych – Golden Marketing Conference

Na Golden Marketing Conference w Poznaniu, 1kwietnia 2020r. Wojtek pokaże praktyczne podejście do analizowania trendów i sygnałów rynkowych 📡📡📡, które można wykorzystać w codziennej pracy. Zapraszamy!

Obejrzyj intro prezentacji Wojtka: Zapowiedź Golden Marketing Conference

Al Fanar_6

Doświadczanie usługi

W zakładce Do poczytania znajdziecie artykuł Wojtka pt. Doświadczenie hotelowe, a w nim przykład z obszaru hospitality.

83943709_1766429426821673_7648855945472114688_o

Innowacyjność w firmach produkcyjnych – seminarium

Na zaproszenie Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej Wojtek poprowadził seminarium poświęcone innowacyjności w firmach produkcyjnych. Była mowa o modelach biznesowych, odkrywaniu potrzeb użytkowników, przemyśle 4.0 i projektowaniu usług wokół produkcji.

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media