Cykl rozmów o mentoringu!


Wystąpienie na konferencji PARP


Szkolenie ze strategii!


Newsletter!


Webinar o technice odwróconych scenariuszy


Wywiad dla kanału Pretekst


Srebrne serce – podium w “Nieoficjalnych Mistrzostwach Polski w Prezentacjach”!


Najbardziej znane osoby w polskim UX – Wojtek w rankingu


Wojtek jedną ze 100 osobowości marketingu, które warto obserwować w Internecie w 2023 roku!


Pomysły na biznes Fundacja THINK!


Visitor experience w Muzeum Etnograficznym


Wywiad dla Nowy Marketing


Zrzut ekranu 2023-03-11 o 12.56.56

Cykl rozmów o mentoringu!

Wojtek, zaangażowany w cykl wywiadów o mentoringu, powiedział:

Coraz częściej zdarza mi się mentorować. I muszę przyznać, że jest to dla mnie jedno z najtrudniejszych wyzwań w moim życiu – np. jak przekazać wiedzę i umiejętności, żeby nie wskoczyć w pozycję doradcy albo nie zostać odebranym jako boomer, który coś ględzi. Tym bardziej, że mentoringi, przez które ja przechodziłem kiedy byłem małym chłopcem (hej), były przypadkowe. Uczyłem się przez podpatrywanie, naśladowanie i ćwiczenie. Ale to nie był mentoring z prawdziwego zdarzenia.

Poza tym dziś przeszedłem już smugę cienia i jako “młody senior” przygotowuję się nie tylko do roli mentora, ale także mentee – wszak reskilling będzie jednym z największych wyzwań stojących przed rynkiem pracy i chciałbym być z życiem, technologią, światopoglądem młodszych ode mnie, wciąż na bieżąco – więc chcę być mentee.

Kiedy zacząłem wspierać Design Mentorship mentoring wydawał się bułką z masłem. Dziś widzę, że im dalej w las, tym ciemniej. Mentoring jest pełen mitów, uprzedzeń, stereotypów.

Chcę zrozumieć lepiej, czym mentoring jest, czym nie, jak może wyglądać, żeby miał ręce i nogi. Wspólnie z Kasią – szefową Design Mentorship wymyśliliśmy, że warto porozmawiać z osobami, które stykają się z mentoringiem od strony praktycznej, nagrać te rozmowy i podzielić się tym, co usłyszymy, żeby mentoring w organizacjach zaczął nabierać sensu. Zaczynamy od rozmów z ludźmi, którzy w swoich obszarach odnoszą sukcesy – zarówno na poziomie korpo, jak i “nowych biznesów” czy też firm rodzinnych.

Te rozmowy to będzie cykl. Półgodzinne poranne webinary, w których postawimy tezy, zadamy pytania, opowiemy o tym, co nas boli i pogadamy z tymi, którzy zmagali albo zmagają się z problemami w obszarze mentoringu w swoich biznesach.

Pierwsza rozmowa z Michałem Sadowskim z Brand24.
Startujemy już 17 marca o 9:00!
Link do zapisów znajdziesz w załączeniu.
Zapraszam!


LINK DO ZAPISÓW: https://www.designmentorship.pl/mentoring-w-twojej-firmie

Zrzut ekranu 2023-03-9 o 15.27.23

Wystąpienie na konferencji PARP

Na zaproszenie PARP, w trakcie konferencji BUR „Zadbaj o swój biznes. Przygotuj się do zmian na rynku usług rozwojowych”, poświęconej rynkowi usług rozwojowych, Wojtek zaprezentował swoje spojrzenie na podejście Jobs To Be Done w obszarze szkoleń. Dziękujemy za zaproszenie, to była duża przyjemność!

LINK: https://www.parp.gov.pl/component/site/site/konferencja-bur-2023

104868736_1914113208719960_433622717536466429_n

Szkolenie ze strategii!

Wojtek szkoli bardzo rzadko. Dlatego tym serdeczniej zapraszamy na to szkolenie, bo tworzy się unikalna szansa, że spotkać się z Wojtkiem online (2 dni x 4h) i przejść przez proces budowania strategii biznesowej z silnym komponentem tzw. klientocentryczności. Organizatorem jest Sprawny Marketing. Zapraszamy!

LINK: https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/strategia-biznesowa/

Zrzut ekranu 2023-03-11 o 12.15.43

Newsletter!

Znasz newsletter Wojtka “Sztuka walki bez walki”? Jeżeli nie, koniecznie się zapisz – trzeci numer poszedł już w świat i w tej chwili czyta go ponad 500 osób!

Na newsletter zapiszesz się tu: https://veryhuman.pl/newsletter/

Zrzut ekranu 2023-03-11 o 12.15.31-kopia

Webinar o technice odwróconych scenariuszy

Webinar zorganizowany przez Sprawny Marketing, obejrzało ponad 400 osób. Uczestnikom mardzo dziękujemy za świetne pytania, rozmowę i odbiór! Sprawnemu dziękujemy za zaproszenie!

Zrzut ekranu 2023-01-25 o 15.00.40

Wywiad dla kanału Pretekst

Wojtek udzielił krótkiego wywiadu Jamesowi Behrowi z kanału Pretekst. Rozmowa dotyczyła tematyki innowacji i projektowania. Dziękujemy za zaproszenie!

LINK: WYWIAD DLA PRETEKST

26a2bcf45e2cda608cdbb3c76597b57d

Srebrne serce – podium w “Nieoficjalnych Mistrzostwach Polski w Prezentacjach”!

Prezentacja o odejmowaniu jako innowacyjnej technice została wysoko oceniona przez 900 uczestników konferencji I ❤️Marketing & Tech. Wojtek z wynikiem 5,52/6 zajął drugie miejsce!

Zrzut ekranu 2022-12-14 o 11.27.26

Najbardziej znane osoby w polskim UX – Wojtek w rankingu

Wojtek znalazł się w rankingu Najbardziej znane osoby w polskim UX przygotowanym przez Wiktora Włodawca i agencję Webmetric. To duże wyróżnienie! Dziękujemy!

Zrzut ekranu 2022-12-14 o 11.26.51

Wojtek jedną ze 100 osobowości marketingu, które warto obserwować w Internecie w 2023 roku!

Wojtek znalazł się wśród 100 osobowości marketingu, które warto obserwować w roku 2023 według rankingu przygotowanego przez Widoczni. Dla projektanta i stratega, docenienie przez środowisko marketerów jest dużym wyróżnieniem. Dziękujemy!

316414287_2312949018865176_4143248865934743929_n

Pomysły na biznes Fundacja THINK!

Za nami kolejny warsztat online w tym roku (32!). Tym razem Iza przeprowadziła uczestników programu Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Think! ROZWIŃ POMYSŁ przez proces walidacji pomysłu na biznes. Uczestnicy uczyli się jak sprawdzić potencjał rynkowy i tworzyli zarys scenariuszy badania potrzeb i celów klientów min. w podejściu JTBD, a to wszystko z niezawodnym wsparciem atrakcyjnych narzędzi Miro.

20220929_121100

Visitor experience w Muzeum Etnograficznym

Na zaproszenie Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie Iza prowadziła proces projektowania wystawy. Interdyscyplinarny zespół wypracował fundamenty komunikacji w oparciu o dobrze zdefiniowane value proposition dla kilku grup docelowych. Kolejnym krokiem jest zbudowanie doświadczenia odwiedzającego wystawę – museum visitor experience.

DSC09334

Wywiad dla Nowy Marketing

Nowy Marketing zapytał, a Wojtek odpowiadał. Trochę o Chinach, kopiowaniu, service design/thinking i klientocentryczności. Nowy Marketing – dziękujemy za zaproszenie i Wojciech Samborski za rozmowę!

fot. Pretekst Podcast

Link do wywiadu: https://nowymarketing.pl/a/39981,wojtek-lawniczak-very-human-services-kopiowanie-rozwiazan-ma-jak-najbardziej-sens-pod-warunkiem-ze-stoi-za-nim-jakas-mysl-strategia

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.