Życie po życiu – handel


Service design, czyli dlaczego projektowanie procesów i doświadczeń jest tak ważne?


FIRE Real Estate Marketing Forum 2020


Projektowanie usług – szkolenie


Klientocentryczność po polsku, czyli z czym do ludu


Artykuł o propozycji wartości


Analiza sygnałów rynkowych – Golden Marketing Conference


Doświadczanie usługi


Innowacyjność w firmach produkcyjnych – seminarium


SAR Startup Program


Zarządzanie wiedzą z badań w organizacji


Customer journeys na #ilovemkt


Zrzut ekranu 2020-03-25 o 11.08.05

Życie po życiu – handel

Przekaz może w obecnej sytuacji części zarządzających firmami wydać się co najmniej dziwne, jednak w rozmowach z kilkoma osobami, które przeprowadziliśmy w zeszłym tygodniu, już pojawił się wątek resetu, nowego otwarcia. Trzeba założyć, że wiele z naszych biznesów będzie musiało wrócić do punktu wyjścia z ’89, zacząć od nowa i szybciej zaadaptować.

Więc rozumiejąc dramatyczną sytuację licznych firm dziś, ale z myślą o tych, którzy rozważają warianty adaptacji w poobijanej rzeczywistości, postanowiliśmy ruszyć z cyklem podcastów inspiracyjnych pokazujących przykłady rozwiązań, sposób myślenia, czasem gotowe pomysły do rozważenia. Wierzymy, że to komuś pomoże.

Na początek idzie handel i trzy wątki na szybszą adaptację:

1. Element automatyzacji
2. Model płatności (przykład: subskrypcja)
3. Myślenie “chińskie”

Link: Stacja innowacja Podcast: Życie po życiu – handel

austin-distel-744oGeqpxPQ-unsplash

Service design, czyli dlaczego projektowanie procesów i doświadczeń jest tak ważne?

Co to właściwie znaczy, że produkt jest „dobrze zaprojektowany”? Że ładnie wygląda? Że jest trwały? Że działa? Że się nie psuje? Czy tak dobrze zaprojektowany produkt zapewnia dziś sukces? Nie. To wciąż za mało, żeby skutecznie sprzedać. Dziś trzeba dać coś więcej. Zaprojektować doświadczenie. Wiąże się z tym mentalna rewolucja, w wyniku której zaczynasz patrzeć zupełnie inaczej na produkt i na klienta.

Zapraszamy do artykułu Wojtka na temat service design.

Link: Service design -= projektowanie usług

 

MOS_1275

FIRE Real Estate Marketing Forum 2020

Podczas FIRE Real Estate Marketing Forum 2020, które odbędzie się 20 kwietnia w hotelu Westin w Warszawie, Iza i Wojtek poprowadzą prezentację pt. NOWE TARGET GRUPY. Będzie mowa przede wszystkim o młodym pokoleniu, ale nie tylko. Jak wyodrębniać, klasyfikować i jak do nich docierać? Very Human Services jest partnerem wydarzenia.

Zapraszamy!

Link do wydarzenia: FIRE Real Estate Marketing Forum 2020

fot. Konica Minolta Poland

konferencja_mercure11

Projektowanie usług – szkolenie

Jeżeli chcesz wiedzieć, jak zabrać się do projektowania Twojej usługi albo masz produkt, który chcesz rozwinąć i zrobić z niego usługę, to mamy dobrą wiadomość! ℹ️ℹ️ℹ️📍 9 kwietnia w Warszawie będzie okazja wziąć udział w szkoleniu sprawny.marketing, które poprowadzi Wojtek Ławniczak! Szczegóły na w linku. Zapraszamy!

Projektowanie usług – szkolenie

fot. Orange Nieruchomości

Zrzut ekranu 2019-01-08 o 11.35.44

Klientocentryczność po polsku, czyli z czym do ludu

Zachęcamy do lektury tekstu Wojtka o klientocentryczności w polskich warunkach.
Garść refleksji na temat punktów zapalnych oraz wskazówek, jak sobie z nimi radzić.

Klientocentryczność po polsku, czyli z czym do ludu

 

paczkomat

Artykuł o propozycji wartości

Punktem wyjścia do stworzenia przewagi konkurencyjnej i zdobycia nowych klientów jest odpowiednio zdefiniowana propozycja wartości. Na naszą stronę trafił artykuł Wojtka i Izy pt. Paczka korzyści. Przedstawia sposób myślenia, a case study odnosi się do strategii wejścia usługi Paczkomat na rynek Polski.

Link do artykułu

Zrzut ekranu 2020-01-31 o 16.41.52

Analiza sygnałów rynkowych – Golden Marketing Conference

Na Golden Marketing Conference w Poznaniu, 1kwietnia 2020r. Wojtek pokaże praktyczne podejście do analizowania trendów i sygnałów rynkowych 📡📡📡, które można wykorzystać w codziennej pracy. Zapraszamy!

Obejrzyj intro prezentacji Wojtka: Zapowiedź Golden Marketing Conference

Al Fanar_6

Doświadczanie usługi

W zakładce Do poczytania znajdziecie artykuł Wojtka pt. Doświadczenie hotelowe, a w nim przykład z obszaru hospitality.

83943709_1766429426821673_7648855945472114688_o

Innowacyjność w firmach produkcyjnych – seminarium

Na zaproszenie Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej Wojtek poprowadził seminarium poświęcone innowacyjności w firmach produkcyjnych. Była mowa o modelach biznesowych, odkrywaniu potrzeb użytkowników, przemyśle 4.0 i projektowaniu usług wokół produkcji.

Zrzut ekranu 2020-01-31 o 15.57.05

SAR Startup Program

Wojtek został po raz kolejny zaproszony do grona mentorów Startup Program – projektu stworzonego przez SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. Będzie miał możliwość podzielenia się wiedzą w zakresie projektowania usług i procesów innowacji.Zainteresowanych odsyłamy do linku: http://www.startup.sar.org.pl i gorąco kibicujemy aplikującym!

IMG_3162

Zarządzanie wiedzą z badań w organizacji

👎 Organizacje systematycznie gromadzą dane i informacje (m.in.: w formie raportów) na użytek poszczególnych działów czy projektów. Z naszych obserwacji wynika, że ta wartościowa wiedza jest w firmach bardzo często rozproszona, a poszczególne departamenty jednej firmy albo nie wiedzą o posiadanych raportach, albo nie znają wyników badań zamawianych przez swoje koleżanki i kolegów z innych działów.

👎Do tego informacje zawarte w raportach często się powtarzają (lub wykluczają), a spójność i porównywalność wyników badań jest ograniczona.

👎W takich okolicznościach trudnym zadaniem jest wykorzystanie ich pełnego potencjału w bieżących projektach np.: dla projektowania ścieżek, usług i produktów, person czy doświadczeń. A szkoda. Uważamy, że raporty, analizy, opracowania można wykorzystać ponownie, a zamawianie kolejnych nowych badan “od początku” nie zawsze jest konieczne. Zgodnie z podejściem: be smart and recycle!

Reuse, Recycle – jak wykorzystać wiedzę i raporty, które mamy w organizacji do celów projektowych – to tytuł wykładu, jaki poprowadzili Iza Bernau-Ławniczak i Wojciech Jagodziński w trakcie konferencji You cannot not design w Poznaniu. Była mowa o tym, jak zintegrować i wykorzystać różne źródła wiedzy w firmie, jak wydobyć z nich jeszcze więcej wartościowych informacji, insightów, czy niedostrzeganych dotąd nowych zależności. #badania #knowledgemanagement

DSC09176_Fotor

Customer journeys na #ilovemkt

Dzięki projektowaniu customer journeys (CJ) możesz zobaczyć i w pełni zrozumieć doświadczenia Twoich klientów z ich perspektywy i zaproponować rozwiązania, za które klienci zapłacą swoim zainteresowaniem, uwagą, uczuciem, pieniędzmi. W prezentacji pt. Głos wołającego na puszczy Wojtek, który został zaproszony na konferencje ponownie,  przekaże kilka inspiracji na temat CJ i podpowie jak zabrać się do ich projektowania. Zapraszamy do zapisywania się na wydarzenie!

Link:#ilovemkt2020

fot. sprawny marketing

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media