Webinar o technice odwróconych scenariuszy


Wywiad dla kanału Pretekst


Srebrne serce – podium w “Nieoficjalnych Mistrzostwach Polski w Prezentacjach”!


Najbardziej znane osoby w polskim UX – Wojtek w rankingu


Wojtek jedną ze 100 osobowości marketingu, które warto obserwować w Internecie w 2023 roku!


Pomysły na biznes Fundacja THINK!


Visitor experience w Muzeum Etnograficznym


Wywiad dla Nowy Marketing


Wystąpienie na konferencji I love Marketing & Tech 2022


Wystąpienie na Infoshare 2022


Przewodnik skutecznego dotarcia do kupujących i najemców dla deweloperów i agentów nieruchomości


Wywiad dla Pretekst. Rozmowa o projektowaniu usług.


Zrzut ekranu 2023-03-11 o 12.15.31-kopia

Webinar o technice odwróconych scenariuszy

Webinar zorganizowany przez Sprawny Marketing, obejrzało ponad 400 osób. Uczestnikom mardzo dziękujemy za świetne pytania, rozmowę i odbiór! Sprawnemu dziękujemy za zaproszenie!

Zrzut ekranu 2023-01-25 o 15.00.40

Wywiad dla kanału Pretekst

Wojtek udzielił krótkiego wywiadu Jamesowi Behrowi z kanału Pretekst. Rozmowa dotyczyła tematyki innowacji i projektowania. Dziękujemy za zaproszenie!

LINK: WYWIAD DLA PRETEKST

26a2bcf45e2cda608cdbb3c76597b57d

Srebrne serce – podium w “Nieoficjalnych Mistrzostwach Polski w Prezentacjach”!

Prezentacja o odejmowaniu jako innowacyjnej technice została wysoko oceniona przez 900 uczestników konferencji I ❤️Marketing & Tech. Wojtek z wynikiem 5,52/6 zajął drugie miejsce!

Zrzut ekranu 2022-12-14 o 11.27.26

Najbardziej znane osoby w polskim UX – Wojtek w rankingu

Wojtek znalazł się w rankingu Najbardziej znane osoby w polskim UX przygotowanym przez Wiktora Włodawca i agencję Webmetric. To duże wyróżnienie! Dziękujemy!

Zrzut ekranu 2022-12-14 o 11.26.51

Wojtek jedną ze 100 osobowości marketingu, które warto obserwować w Internecie w 2023 roku!

Wojtek znalazł się wśród 100 osobowości marketingu, które warto obserwować w roku 2023 według rankingu przygotowanego przez Widoczni. Dla projektanta i stratega, docenienie przez środowisko marketerów jest dużym wyróżnieniem. Dziękujemy!

316414287_2312949018865176_4143248865934743929_n

Pomysły na biznes Fundacja THINK!

Za nami kolejny warsztat online w tym roku (32!). Tym razem Iza przeprowadziła uczestników programu Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Think! ROZWIŃ POMYSŁ przez proces walidacji pomysłu na biznes. Uczestnicy uczyli się jak sprawdzić potencjał rynkowy i tworzyli zarys scenariuszy badania potrzeb i celów klientów min. w podejściu JTBD, a to wszystko z niezawodnym wsparciem atrakcyjnych narzędzi Miro.

20220929_121100

Visitor experience w Muzeum Etnograficznym

Na zaproszenie Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie Iza prowadziła proces projektowania wystawy. Interdyscyplinarny zespół wypracował fundamenty komunikacji w oparciu o dobrze zdefiniowane value proposition dla kilku grup docelowych. Kolejnym krokiem jest zbudowanie doświadczenia odwiedzającego wystawę – museum visitor experience.

DSC09334

Wywiad dla Nowy Marketing

Nowy Marketing zapytał, a Wojtek odpowiadał. Trochę o Chinach, kopiowaniu, service design/thinking i klientocentryczności. Nowy Marketing – dziękujemy za zaproszenie i Wojciech Samborski za rozmowę!

fot. Pretekst Podcast

Link do wywiadu: https://nowymarketing.pl/a/39981,wojtek-lawniczak-very-human-services-kopiowanie-rozwiazan-ma-jak-najbardziej-sens-pod-warunkiem-ze-stoi-za-nim-jakas-mysl-strategia

7f5f95d1438c621a44ae63f91de2c738

Wystąpienie na konferencji I love Marketing & Tech 2022

Zbliża się kolejna edycja I love Marketing & Tech. Wojtek pojawi się na niej z nową prezentacją, która nosi tytuł “Kiedy mniej znaczy więcej – Sztuka strategii odejmowania”.

“Wiele osób uważa, ze odejmowanie nie jest cool. To dodawanie rządzi – bo jak dodajesz to jest lepiej, bardziej „na bogato”. Ja tymczasem uważam, że odejmowanie jest równie ważne, bo często rozwiązuje problem znacznie szybciej lub wydajniej. Mniej często znaczy więcej – tak uważam i właśnie tak będę chciał w prezentacji spojrzeć na praktyczną stronę odejmowania – przede wszystkim w tworzeniu strategii, projektowaniu produktu, czy usługi, marketingu i działaniu organizacji.” Wojtek

I love marketing – początek grudnia. Link do konferencji: www.sprawnymarketing.pl

INFOSHAREGDA071020222048-1079

Wystąpienie na Infoshare 2022

Wojtek wziął udział w konferencji Infoshare, która odbyła się w Gdańsku w pierwszym tygodniu października. Wystąpił na scenie Marketing i opowiedział o … kopiowaniu. Jego prezentacja została oceniona przez publiczność na poziomie 4.97/5 i była najlepiej oceniona prezentacja na Marketing Stage!

Podejście do kopiowania w w Polsce, Turcji czy USA nie różni się zasadniczo. Inaczej jest w Chinach – tam kopiowanie ma inne podłoże kulturowe. I o chińskim podejściu, sposobie myślenia i działania będzie moja opowieść, bo w mojej ocenie jest dobrym punktem wyjścia do tworzenia strategii, rozwoju i innowacji. W prezentacji będzie mowa o tym, w jaki sposób można praktycznie, kreatywnie, innowacyjnie i etycznie wykorzystać kopiowanie korzystając z pewnej … japońskiej metody.

social_media_cytaty-13

Przewodnik skutecznego dotarcia do kupujących i najemców dla deweloperów i agentów nieruchomości

Wystartowaliśmy! To była ciężka orka i tym bardziej cieszymy się z efektu naszej wspólnej (VHS i ThinkCo) pracy! Powstał przewodnik skutecznego dotarcia do kupujących i najemców dla deweloperów i agentów nieruchomości. Przygotowany w oparciu o badania – łącznie 8 aktualnych person kupujących i najemców, wnioski podane w łatwy i przystępny sposób i wskazówki faktycznie przydatne do marketingu i sprzedaży nieruchomości. Zainteresowanych zapraszamy na stronę: https://personymieszkaniowe.pl/

Zrzut ekranu 2022-03-31 o 15.29.43

Wywiad dla Pretekst. Rozmowa o projektowaniu usług.

Twórcy podcastu Pretekst oraz Sprawny Marketing zaprosili Wojtka do rozmowy o projektowaniu usług, strategii, innowacji. Bardzo dziękujemy za zaproszenie!

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=tNqgt4sIHmw&t=1184s

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.