Customer journey – mapowanie procesu i usprawnienia na ścieżce


Projektowanie doświadczenia pracownika – Kongres Kadry


PaxExperience – Projektowanie doświadczenia pasażera


Sesja Analizy Sygnałów Rynkowych


Rethinking Food Waste – warsztaty projektowe


Roślinny Food Design Sprint


New Generations, New Expectations – projektowanie dla młodych użytkowników


Projektowanie produktów turystycznych


Ścieżka pasażera w usługach transportowych


Jak prowadzić badania z użytkownikami?


Projekt z obszaru rynku pracy


Konferencja Design Językiem Biznesu


Slajd1

Customer journey – mapowanie procesu i usprawnienia na ścieżce

Kolejny warsztat z naszym Klientem – producentem i usługodawcą – poświęciliśmy mapowaniu customer journey – procesu usługowego widzianego z perspektywy klienta. To żmudny proces, ale już na tym etapie widać wyraźnie obszary do zmiany. Pojawiły się też pierwsze rozwiązania problemów (pains).

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 16.46.07

Projektowanie doświadczenia pracownika – Kongres Kadry

I Will Always Love You! – to tytuł kolejnego warsztatu dla HR. Tym razem wspólnie z uczestnikami Kongresu Kadry 2018 Iza projektowała elementy doświadczenia pracownika. Uczestnicy warsztatu poznali możliwości, jakie daje service design w rozwoju firmy i skupili się na pierwszych touchpointach employee journey.

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 16.48.03

PaxExperience – Projektowanie doświadczenia pasażera

Z przyjemnością informujemy, że wspólnie z BBSG uruchomiliśmy nowy projekt – PaxExperience. Jego osią jest tworzenie ścieżek doświadczenia pasażerów usług transportowych – kolejowych, lotniczych, autobusowych i innych. W planach, prócz realizowanych projektów, mamy dzielenie się wiedzą na temat pasażerów, ich zachowań i wykorzystywania tej wiedzy w praktyce. Zapraszamy na stronę http://paxexperience.eu

SAS 2018.001

Sesja Analizy Sygnałów Rynkowych

Przeprowadziliśmy kolejną Sesję Analizy Sygnałów.

W trakcie intensywnego dnia warsztatowego, wspólnie ze współpracownikami naszego Klienta z różnych działów (od managementu, przez handlowców, technologów po HR), przeszliśmy przez ponad 170 wyselekcjonowanych sygnałów zmian na rynkach i zamieniliśmy je w inicjatywy, które wykorzystamy do tworzenia scenariuszy rozwojowych. Praca żmudna, jednak efekt w postaci pomysłów na działania niezwykle interesujący i odświeżający.

Sygnały z rynku są efektem wywiadów jakościowych z klientami naszego Klienta, ekspertami rynkowymi, w tym makroekonomistami, szefami firm i działów r&d najbardziej rozwojowych branż (m.in. logistyka, handel, budownictwo), analizy danych makro, raportów trendowych i premier technologicznych ostatnich lat. Przekrój sygnałów – od tych płynących z otaczającej nas rzeczywistości, przez nowinki technologiczne z branż aż po przewidywania i wskazówki trendwatcherów.

44131496_2074837682561569_2060179551421464576_n

Rethinking Food Waste – warsztaty projektowe

Na zaproszenie Banku Żywności w Trójmieście Iza poprowadziła warsztat projektowy, którego efektem są koncepty rozwiązań ograniczających marnowanie żywności. Świetna atmosfera i uczestnicy. Czekamy na wdrożenia!

_MG_5048

Roślinny Food Design Sprint

W ramach konferencji Plant-Powered Perspectives zorganizowanej przez Otwarte klatki/ Roślinnie Jemy poprowadziliśmy sesję projektowania konceptów na wegańskie produkty spożywcze. Food Design Sprint to nasz autorski jednodniowy warsztat skierowany do producentów, restauratorów, hotelarzy (catering). Iza była także jurorem w konkursie na roślinną innowację. Gratulujemy Lody Syrenka! Trzymamy kciuki za wszystkich uczestników konkursu i warsztatów! Dziękujemy!

Fot. eradzikowska.com

IMG_6316

New Generations, New Expectations – projektowanie dla młodych użytkowników

Wojtek Ławniczak poprowadził prezentację New Generations, New Expectations oraz panel dyskusyjny poświęcony wykorzystaniu human-centred design w procesach rewitalizacyjnych. Była mowa o oczekiwaniach młodszych pokoleń, projektowaniu doświadczeń, partycypacji i tym, co z tego może wyniknąć dla interesariuszy procesów rewitalizacyjnych.

Więcej info: http://www.drugiezyciebudynkow.pl

1

Projektowanie produktów turystycznych

Wsparliśmy Warszawską Organizację Turystyczną i UM Warszawa i poprowadziliśmy sesję projektowania konceptów na produkty turystyczne. Kontekst projektowania to rozwój na styku dwóch światów – twardego biznesowego > produktów turystycznych, które służą zarabianiu i tego społecznego > produktów, które wspierają rozwój społeczności lokalnej i nie przyczyniają się do gentryfikacji.

20180905_091021_Fotor

Ścieżka pasażera w usługach transportowych

Połączone siły VHS, BBSG i Comper zakończyły projekt mapowania ścieżki klienta-pasażera w transporcie i pracy nad konceptami przychodowymi. Finalnie 28 osób w zespole total, 89 przelotów badawczych, zidentyfikowanych 308 touchpointów, wybrane trzy koncepty przychodowe do przetestowania. Bardzo ciekawy Klient, bardzo ciekawy, choć żmudny, projekt. Ale było warto!

UX Skills 2018_Fotor

Jak prowadzić badania z użytkownikami?

W Gdańsku trwa kolejna edycja UX Skills (30.07 – 3.08.2018), czyli intensywnego, 5-dniowego sprintu, podczas którego uczestnicy przechodzą cały proces projektowy w obszarze User Experience ze swoim konceptem, produktem, aplikacją lub usługą. Jak co roku za dzień badawczy odpowiada Wojtek Jagodziński, szkoląc z metod, technik i narzędzi badawczych oraz analiz w obszarze rozpoznania potrzeb użytkowników, a następnie wspierając realizowane badania jakościowe.
http://uxskills.pl/

Collage_Fotor_Fotor

Projekt z obszaru rynku pracy

Ogłaszanie, poszukiwanie, wykonanie, relacje i wartości – wszystko to w odniesieniu do pracy jest celem naszych badań, w których wykorzystujemy techniki generatywne do pogłębionej diagnozy i wnioskowania o potrzebach, celach, motywacjach i zachowaniach osób zatrudnionych i poszukujących pracy w sześciu kategoriach branżowo-zawodowych. Pracujemy w oparciu o naszą warsztatową metodykę badawczą, autorskie narzędzia, oraz np. … klocki. Ciekawy obszar, ciekawy projekt, dużo satysfakcji!

DJB

Konferencja Design Językiem Biznesu

Konferencja Design Językiem Biznesu za nami. Iza i Wojtek wzięli w niej czynny udział. Pierwszego dnia Wojtek otworzył konferencję prezentacją “Polska. Projektuję w Polsce. Wdrażanie podejść klientocentrycznych w polskich realiach” (> link: Prezentacja Wojtka), Iza poprowadziła stół tematyczny poświęcony świadomemu gospodarowaniu żywnością. Drugiego dnia poprowadziliśmy warsztat projektowy, którego wyzwanie brzmiało: Jak moglibyśmy wesprzeć ludzi, żeby mogli pokazać sens designu przedsiębiorcom, którzy nigdy wcześniej nie pracowali z projektantem lub w procesie projektowym?

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.