Very Human Services oficjalnym polskim partnerem Smaply i ExperienceFellow


Badania “Polski dom i jego znaczenia”


User Stories – nasze autorskie narzędzie do prototypowania


Otwarte Karty – dla turkusowych organizacji


VHS edukuje studentów socjologii!


Wywiad dla Trip for Trip


Badania Poznaj swojego pracownika 2019


Warsztaty Design4Innovation


Warsztat wdrożeniowy WUD


Customer journey – mapowanie procesu i usprawnienia na ścieżce


Projektowanie doświadczenia pracownika – Kongres Kadry


PaxExperience – Projektowanie doświadczenia pasażera


Zrzut ekranu 2019-02-05 o 18.17.51

Very Human Services oficjalnym polskim partnerem Smaply i ExperienceFellow

Miło nam poinformować, że Jesteśmy oficjalnym polskim partnerem Smaply i ExperienceFellow – software do projektowania usług!

Experiencefellow obejmuje aplikację mobilną jako narzędzie pozyskiwania/próbkowania/dokumentowania/ zapisu wybranych danych oraz aplikację komputerową. Zaletą narzędzia jest skrócenie czasu pomiędzy doświadczeniem a badaniem, co pozwala na precyzyjniejsze uchwycenie emocji użytkownika, udzielenie odpowiedzi na część pytań „na gorąco” i lepsze wnioskowanie. Oprogramowanie Smaply z kolei pomaga wizualizować ścieżki. Z obu – zwłaszcza ze Smaply korzystamy dziś w każdym projekcie, w którym mamy do czynienia ze ścieżką. I oba Wam rekomendujemy!

PS. Jeżeli planujesz korzystanie z tego narzędzia w Twojej firmie, daj nam znać. Choć nie jesteśmy resellerem, możemy wesprzeć Cię praktyczną wiedzą naszą albo projektantów Smaply/Experiencefellow oraz załatwić jakiś “buspas” w postaci zniżek. Napisz: zespół@veryhuman.p

hector-bermudez-275538-unsplash

Badania “Polski dom i jego znaczenia”

Na zlecenie klienta z branży finansowej ruszyliśmy z zespołem badawczym VHS w teren, zaglądając do … polskich domów. Z wykorzystaniem metod etnograficznych i wsparciem software umożliwiającym domownikom z trzech pokoleń prowadzenie dzienniczków, penetrowaliśmy zakamarki przestrzeni, emocji i planów mieszkańców polskich gospodarstw domowych. Projekt ma charakter międzynarodowy, co jest dla nas tym ciekawsze, że za chwile będziemy mieli możliwość porównania naszych insightów z hiszpańskimi i holenderskimi.

Fot. Hector Bermudez, unsplash.com

Zrzut ekranu 2019-01-08 o 11.35.44

User Stories – nasze autorskie narzędzie do prototypowania

Udostępniamy Wam User Stories – zestaw darmowych ilustracji służących do wizualizowania, prototypowania, obrazowania i storyboardowania. Zostały stworzone do wsparcia projektów service design, ale doskonale sprawdzają się przy innych okazjach. Projekt zrealizowaliśmy wspólnie z Dinksy. User Stories możecie pobrać, wydrukować, wyciąć i dowolnie używać. Temat będziemy rozwijać zgodnie z zasadą rób i poprawiaj. Życzymy Wam dobrych wdrożeń!

Link do strony:
http://www.userstories.eu

DSC_1194-2-768x574

Otwarte Karty – dla turkusowych organizacji

Trwa testowanie Otwartych Kart, które zaprojektowały wspólnie Iza Ławniczak i Dinksy! Otwarte Karty to zestaw 110 kart z hasłami – prostych, zabawnych, często dosadnych treści umieszczonych na pozbawionych zbędnych, graficznych ozdobników kartonikach. Służą lepszemu dogadywaniu się w zespołach.

Przeczytaj więcej o otwartych kartach:
http://snip.ly/6bqz0b

Jeżeli chcesz uczestniczyć w testowaniu – dzwoń pod numer 539 988 990 lub pisz na adres biuro@dinksy.com.pl!

 

UAM 12.12 Społeczne Role socjologa

VHS edukuje studentów socjologii!

Wojtek Jagodziński w trakcie spotkania ze studentami socjologii UAM pokazał ścieżki, którymi może pójść zawodowy badacz w swojej karierze, by uczestniczyć w procesach projektowych. Spotkanie poza częścią teoretyczną na temat specyfiki design research, obejmowało także moduł praktyczny w obszarze zarządzania projektem, procesów grupowych i … aktywowania ochotników w nieinwazyjny sposób dzięki technikom warsztatowym. Dziękujemy za zaproszenie!

IMG_6213_Fotor

Wywiad dla Trip for Trip

Iza i Wojtek udzielili wywiadu nowemu portalowi poświęconemu tematyce związanej z podróżowaniem. Wywiad o Japonii, projektowaniu usług, stereotypach i szukaniu podobieństw w różnicach. Jednym słowem – o tym, co nas kręci, co robimy i jak staramy się patrzeć na różne zjawiska. Zachęcamy do przeczytania innych wywiadów i gorąco polecamy tripfortrip.pl!

PS. Znajdziecie tam także “tokijską” plejlistę złożoną przez Wojtka

Linki:
Wywiad: Szukamy podobieństw w różnicach
Plejlisty Tip for Trip

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 17.01.12

Badania Poznaj swojego pracownika 2019

Przedstawiamy rezultat naszego badania jakościowego przeprowadzonego we współpracy z fantastycznym zespołem naszego Klienta – OLX Praca. Jako partner merytoryczny badania “Poznaj swojego pracownika 2019” zaprojektowaliśmy metodykę, wprowadziliśmy autorskie narzędzia VHS, włączyliśmy tryb “zamknij się i słuchaj” i przebadaliśmy pracowników 6 kategorii. Czym jest dla nich praca, jak jej szukają, czego oczekują od pracodawców i DLACZEGO. Nie krępujcie się, pobierajcie. Udanej lektury! Wasz Zespół do Badań Specjalnych 🙂 Dominik – Szef projektu, Wojciech i Iza

Link do raportu:
Raport OLX PRACA

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 16.34.33

Warsztaty Design4Innovation

Design for Innovation (Design4Innovation) to wspólny projekt 8 europejskich partnerów, którzy wspólnie promują design jako narzędzie innowacji. Cieszymy sie bardzo, że, zostaliśmy zaproszeni, żeby podzielić się z uczestnikami projektu – przedstawicielami biznesu, IOB oraz samorządu naszą wiedzą. Dinksy opowiedziały o turkusowym modelu pracy, a Iza pokazała sposób myślenia i działania w podejściu human-centred na przykładzie zwyczajów zakupowych. Podpowiedziała także, jak pracować z niektórymi narzędziami, dzięki którym można projektować lepsze produkty i usługi.

Obejrzyj film:
https://bit.ly/2QDu6Mg

WUD WARSZTAT.001

Warsztat wdrożeniowy WUD

W trakcie World Usability Day (WUD) we Wrocławiu Iza i Wojtek poprowadzili warsztat poświęcony wdrażaniu human-centred design do organizacji dla właścicieli firm oraz osób zarządzających wdrażaniem (np. R&D, HR, employer branding). Była mowa o planowaniu wdrażania, sesjach awareness, komunikowaniu designu wewnątrz organizacji, zatrudnianiu projektantów, rafach i sposobach ich omijania. WUD to świetne wydarzenie, niezwykle otwarci uczestnicy i dobra atmosfera. Dziękujemy za zaproszenie!

Slajd1

Customer journey – mapowanie procesu i usprawnienia na ścieżce

Kolejny warsztat z naszym Klientem – producentem i usługodawcą – poświęciliśmy mapowaniu customer journey – procesu usługowego widzianego z perspektywy klienta. To żmudny proces, ale już na tym etapie widać wyraźnie obszary do zmiany. Pojawiły się też pierwsze rozwiązania problemów (pains).

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 16.46.07

Projektowanie doświadczenia pracownika – Kongres Kadry

I Will Always Love You! – to tytuł kolejnego warsztatu dla HR. Tym razem wspólnie z uczestnikami Kongresu Kadry 2018 Iza projektowała elementy doświadczenia pracownika. Uczestnicy warsztatu poznali możliwości, jakie daje service design w rozwoju firmy i skupili się na pierwszych touchpointach employee journey.

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 16.48.03

PaxExperience – Projektowanie doświadczenia pasażera

Z przyjemnością informujemy, że wspólnie z BBSG uruchomiliśmy nowy projekt – PaxExperience. Jego osią jest tworzenie ścieżek doświadczenia pasażerów usług transportowych – kolejowych, lotniczych, autobusowych i innych. W planach, prócz realizowanych projektów, mamy dzielenie się wiedzą na temat pasażerów, ich zachowań i wykorzystywania tej wiedzy w praktyce. Zapraszamy na stronę http://paxexperience.eu

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.