Przeprowadziliśmy kolejną Sesję Analizy Sygnałów.
W trakcie intensywnego dnia warsztatowego, wspólnie ze współpracownikami naszego Klienta z różnych działów (od managementu, przez handlowców, technologów po HR), przeszliśmy przez ponad 170 wyselekcjonowanych sygnałów zmian na rynkach i zamieniliśmy je w inicjatywy, które wykorzystamy do tworzenia scenariuszy rozwojowych. Praca żmudna, jednak efekt w postaci pomysłów na działania niezwykle interesujący i odświeżający.
Sygnały z rynku są efektem wywiadów jakościowych z klientami naszego Klienta, ekspertami rynkowymi, w tym makroekonomistami, szefami firm i działów r&d najbardziej rozwojowych branż (m.in. logistyka, handel, budownictwo), analizy danych makro, raportów trendowych i premier technologicznych ostatnich lat. Przekrój sygnałów – od tych płynących z otaczającej nas rzeczywistości, przez nowinki technologiczne z branż aż po przewidywania i wskazówki trendwatcherów.