Badanie zachowań młodych użytkowników w trakcie pierwszego lockdownu COVID-19
Przechodzę na standby
Zapytaliśmy młodych respondentów (19-24 / 25-34) rekrutujących się spośród odbiorców mediów newonce o ich nastawienie, zachowania i nawyki w trakcie lockdownu.
To trudny moment, bo działamy pod wpływem silnych emocji, zachwiane zostało poczucie bezpieczeństwa i niezależnie od naszej woli, gwałtownej dezorganizacji uległo codzienne, zwykłe życie. W wynikach badań widzimy wyraźnie stosunkowo dużą zdolność adaptacyjną i szybką zmianę postaw – od strachu przed działaniem, przez motywację, aby poradzić sobie z nieoczekiwaną sytuacją, aż do zmiany trybu codziennych czynności z offline na online. Nie jest to jednak naszym zdaniem adaptacja pełna, tylko stan, który nazwaliśmy „przejściem na standby”.
Wierzymy, że nasz raport dostarczy informacji potrzebnych do podjęcia mądrych decyzji i posłuży firmom do lepszego, odpowiedzialnego działania w trosce o wspólne dobro. Zebrany materiał ma charakter uzupełniający i ma wesprzeć projektantów procesów komunikacji, sprzedaży i rozwoju produktu, a także marketerów.
POBIERZ RAPORT:
Przechodze na standby_raport VHS 2020