Konferencja Innowacje w czasach kryzysu


Wystąpienie na Marketing Management Congress


Doświadczenie muzealne i wystawiennicze – projekt


Webinar: Goals don’t change, methods do. User-centred innovation.


Webinar – Jak spróbować wykorzystać kryzys po pandemii – kilka sposobów na produkty i usług


Przechodzę na standby – Badanie zachowań młodych odbiorców w trakcie Covid-19


Życie po życiu – hotele


Życie po życiu – gastro


Życie po życiu – handel


Service design, czyli dlaczego projektowanie procesów i doświadczeń jest tak ważne?


FIRE Real Estate Marketing Forum 2020


Projektowanie usług – szkolenie


1 5 6 7 8 9 15
101344967_3477623705655453_6046826267821473792_o 2

Konferencja Innowacje w czasach kryzysu

W trakcie konferencji pt. Innowacje w czasach kryzysu organizowanej przez Sieć Przedsiębiorczych Kobiet Iza opowiedziała o odkrywaniu potrzeb, przedstawiła techniki antyproblemu i listy poszukiwanych informacji. Opowiedziała także o kontekstowym układaniu produktu na przykładzie jogi. Dziękujemy za zaproszenie!

Fot. by Sieć Przedsiębiorczych Kobiet

Zrzut ekranu 2020-05-30 o 12.42.20

Wystąpienie na Marketing Management Congress

Powoli wracają przełożone wydarzenia i pojawiają się nowe!

“Selekcja naturalna. Marketing w nowej normalności” to tytuł prezentacji Wojtka w trakcie Marketing Management Congress, który odbędzie się 23.09.2020 w hotelu Sound Garden w Warszawie.

Innowacje zorientowane na użytkownika, oparte o analizy jego potrzeb i zachowań, zmienią sposób, w jaki firmy będą organizować swoje zasoby, operacje i procesy. Z definicji mają działać zwinniej, wydajniej i skuteczniej. Jedno jest pewne – w biznesowej rodzinie nie wszystkie gatunki przetrwają. Ale co z tego wynika dla funkcji marketingowych?
tag prezentacji: #trendy #innowacje #modele biznesowe #projektowanie #makroekonomia #strategia #big data #sztuczna inteligencja

Link do wydarzenia: https://mmcongress.pl

katya-austin-I4YsI1zWq_w-unsplash

Doświadczenie muzealne i wystawiennicze – projekt

Turystyczne wrażenia obejmują wszystko, od posiłku w Byfeju na Nikiszowcu po spotkanie z wilkiem podczas przygody w Białowieży. Zapotrzebowanie na nowe, wzbogacające doświadczenia rośnie wykładniczo, a ci usługodawcy, którzy dostarczają wartość wykraczającą poza podstawową funkcję, odnoszą szczególne sukcesy. Bez względu na sytuację gospodarczą żądni wrażeń klienci, w tym turyści, będą aktywnie poszukiwać doświadczeń, które dają możliwość nabywania nowych umiejętności, dają poczucie celu i są związane z wartościami aspiracyjnymi (byłam tam, zrobiłam to, przeżyłam – to moje i nikt mi tego nie odbierze). Właśnie o doświadczeniach wystawienniczych, muzealnych i eventowych jest projekt, nad którym pracujemy teraz z naszym Klientem. Bardzo się cieszymy, że przyszło nam się zmierzyć z tym wyzwaniem właśnie w tym trudnym dla wystaw czasie.

fot. Katya Austin

WEBINAR_ACCA_2020 presentation.001

Webinar: Goals don’t change, methods do. User-centred innovation.

Wojtek został zaproszony przez Association of Chartered Certified Accountants do poprowadzenia webinaru nt. innowacji i projektowania w oparciu o potrzeby. W prezentacji pt. “Goals don’t change, methods do. User-centred innovation” była mowa o transformacji cyfrowej, nowej roli funkcji księgowej i finansowej w kontekście organizacji pracy oraz leadershipu w rzeczywistości post Covid-19.

WEBINAR_BG_2020 - wydzielone.001

Webinar – Jak spróbować wykorzystać kryzys po pandemii – kilka sposobów na produkty i usług

W trakcie webinaru Wojtek przedstawił kilka sposobów na znajdowanie potencjału na innowację, optymalizację, nowe produkty i usługi. Osią narracji był reset po pandemii Covid-19, a głównym celem jak najszybszy powrót na rynek i wykorzystanie szans na rozwój. Wojtek mówił m.in. o skuteczniejszym wykorzystaniu ścieżek klientów, nowych modelach biznesowych, znajdowaniu innowacji wzdłuż łańcucha wartości, wprowadzaniu nowego produktu i usługi na rynek. Spróbowaliśmy także pokazać inspirujące nas elementy myślenia chińskich innowatorów i przedstawilismy technikę budowania mapy inspiracji.

OBEJRZYJ WEBINAR:

Przechodze na standby_raport VHS 2020.001

Przechodzę na standby – Badanie zachowań młodych odbiorców w trakcie Covid-19

Zapytaliśmy młodych respondentów (19-24 / 25-34) rekrutujących się spośród odbiorców mediów newonce o ich nastawienie, zachowania i nawyki w trakcie lockdownu.
Przejdź do strony raportu z badania.

 

 

Zrzut ekranu 2020-04-14 o 13.48.05

Życie po życiu – hotele

Rzeczywistość postkoronawirusowa. Zapraszamy do odsłuchu kolejnego odcinka podcastu.
Tym razem rekomendacje dla hoteli po resecie.

1. Obszar: Hybrydowość
Integracja hotelu z rynkiem lokalnym
Rozszerzenie usług > coworking
Pokoje na godziny

2. Obszar: Automatyzacja
Automatyzacja części procesów np. check-in/out, catering
Kolaboracje

Przytaczane przykłady: Hoxton, dayuse, FlyZoo, City Hub, ProPilot Park

Link: https://www.spreaker.com/episode/25289664

Zrzut ekranu 2020-04-9 o 15.33.45

Życie po życiu – gastro

Rzeczywistość postkoronawirusowa. W tym odcinku 4 rekomendacje dla gastro po resecie, choć w części również możliwe do rozważenia teraz:

1. Autorskie produkty, kooperatywy
2. Inny model sprzedaży – defragmentacja flagowych potraw, convenience DIY
3. Lepsze wykorzystanie smartfonów do zamawiania online, bookowania i płacenia
4. Testowanie rozwiązań na niskim poziomie ryzyka – koncepcja „dwóch pięter”

Link: Stacja innowacja Podcast: Życie po życiu – gastro

Zrzut ekranu 2020-03-25 o 11.08.05

Życie po życiu – handel

Przekaz może w obecnej sytuacji części zarządzających firmami wydać się co najmniej dziwne, jednak w rozmowach z kilkoma osobami, które przeprowadziliśmy w zeszłym tygodniu, już pojawił się wątek resetu, nowego otwarcia. Trzeba założyć, że wiele z naszych biznesów będzie musiało wrócić do punktu wyjścia z ’89, zacząć od nowa i szybciej zaadaptować.

Więc rozumiejąc dramatyczną sytuację licznych firm dziś, ale z myślą o tych, którzy rozważają warianty adaptacji w poobijanej rzeczywistości, postanowiliśmy ruszyć z cyklem podcastów inspiracyjnych pokazujących przykłady rozwiązań, sposób myślenia, czasem gotowe pomysły do rozważenia. Wierzymy, że to komuś pomoże.

Na początek idzie handel i trzy wątki na szybszą adaptację:

1. Element automatyzacji
2. Model płatności (przykład: subskrypcja)
3. Myślenie “chińskie”

Link: Stacja innowacja Podcast: Życie po życiu – handel

austin-distel-744oGeqpxPQ-unsplash

Service design, czyli dlaczego projektowanie procesów i doświadczeń jest tak ważne?

Co to właściwie znaczy, że produkt jest „dobrze zaprojektowany”? Że ładnie wygląda? Że jest trwały? Że działa? Że się nie psuje? Czy tak dobrze zaprojektowany produkt zapewnia dziś sukces? Nie. To wciąż za mało, żeby skutecznie sprzedać. Dziś trzeba dać coś więcej. Zaprojektować doświadczenie. Wiąże się z tym mentalna rewolucja, w wyniku której zaczynasz patrzeć zupełnie inaczej na produkt i na klienta.

Zapraszamy do artykułu Wojtka na temat service design.

Link: Service design -= projektowanie usług

 

MOS_1275

FIRE Real Estate Marketing Forum 2020

Podczas FIRE Real Estate Marketing Forum 2020, które odbędzie się 20 kwietnia w hotelu Westin w Warszawie, Iza i Wojtek poprowadzą prezentację pt. NOWE TARGET GRUPY. Będzie mowa przede wszystkim o młodym pokoleniu, ale nie tylko. Jak wyodrębniać, klasyfikować i jak do nich docierać? Very Human Services jest partnerem wydarzenia.

Zapraszamy!

Link do wydarzenia: FIRE Real Estate Marketing Forum 2020

fot. Konica Minolta Poland

konferencja_mercure11

Projektowanie usług – szkolenie

Jeżeli chcesz wiedzieć, jak zabrać się do projektowania Twojej usługi albo masz produkt, który chcesz rozwinąć i zrobić z niego usługę, to mamy dobrą wiadomość! ℹ️ℹ️ℹ️📍 9 kwietnia w Warszawie będzie okazja wziąć udział w szkoleniu sprawny.marketing, które poprowadzi Wojtek Ławniczak! Szczegóły na w linku. Zapraszamy!

Projektowanie usług – szkolenie

fot. Orange Nieruchomości

Cannot find what you are looking for?

find out moreabout us

visit our social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.