Współpracujemy z Siecią Przedsiębiorczych Kobiet w programach akceleracyjnych Biznes w Kobiecych Rękach oraz NEXT


Wojtek Ławniczak na liście 65 polskich osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie


Cele się nie zmieniają – podcast dla Vastint i Dot Relations


Panel dyskusyjny: Jak wykorzystać kryzys do wzrostu efektywności kosztowej


Co robimy w ukryciu? – projekt narzędzia online


Prezentacja o customer journeys w topie Konferencji I love Marketing


Projekty online


Speak in Service Design: Prezentacja o projektowaniu doświadczeń


Prezentacja o analizowaniu sygnałów na Golden Marketing Conference


Prezentacja: Jak budować przewagę w oparciu o wiedzę o zachowaniach użytkowników mieszkań?


Szkolenie Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi?


Panel dyskusyjny: Deweloperski forecasting / Forum Rynku Nieruchomości w Sopocie


1 4 5 6 7 8 15
IMG_3162

Współpracujemy z Siecią Przedsiębiorczych Kobiet w programach akceleracyjnych Biznes w Kobiecych Rękach oraz NEXT

Od początku 2020 Iza dzieli się swoim doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu produktów i usług jako mentorka w prograniem akceleracyjnym Sieci Przedsiębiorczych Kobiet – NEXT. Program mentoringu biznesowego obejmuje 10 spotkań. Iza wspólnie z mentee analizują wąskie gardła, ślepe uliczki skalowanie biznesu, szukają inspiracji i wpadają na nowe pomysły.

Od grudnia Iza będzie również pełniła rolę mentorki w programie Biznes w Kobiecych Rękach. Tym razem to praca 1:1 , której celem jest wypracowanie najlepszego modelu urynkowienia pomysłu na biznes i założenie firmy. Program zakończy się w maju 2021.

127218197_2071188569679089_6795615910102249621_o

Wojtek Ławniczak na liście 65 polskich osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie

Z przyjemnością informujemy, że Wojtek Ławniczak znalazł się na liście 65 polskich osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie. Lista została przygotowana przez agencję Widoczni.

Cele się nie zmieniają – podcast dla Vastint i Dot Relations

Pod koniec kwietnia na zaproszenie dotrelations i Vastint Wojtek podzielił się kilkoma refleksjami na temat tego, jak firmy mogłyby podchodzić do biznesu ‘post-covid’, czy pandemia może mieć dobry wpływ na biznes oraz jak wykorzystać ją do ulepszenia swoich usług i produktów. Teraz ukazało się to w formie podcastu. Zapraszamy do odsłuchu na Spotify.

Link: https://open.spotify.com/episode/00FHavYccr2SgUoIkK5KAk?si=6NCthIVGQEinyP5cwfHlsA

s

Panel dyskusyjny: Jak wykorzystać kryzys do wzrostu efektywności kosztowej

W trakcie II Podkarpackiego Kongresu Gospodarczego Wojtek zostałe zaproszony do wzięcia udziału w panelu pt. Jak wykorzystać kryzys do wzrostu efektywności kosztowej, który poprowadził prof. Tomasz Bernat z Uniwersytetu Szczecińskiego.

Konkluzje:

Frma, która chce przetrwać w długim czasie, powinna działać nie tylko w obszarze poprawy efektywności, cashflow i uporządkowania procesów, ale jednocześnie w obszarze przygotowania się na przyszłość – produktów, usług, strategii. taktyk – zbudowania takiego modelu, który uodporni firmę na wstrząsy. Ważne także stworzenie alternatywnego modelu biznesowego, postawienie na innowację i marketing, które budują mięśnie firmy. Bo dzięki nim produkty i usługi danej firmy sprzedają się lepiej i w efekcie tworzą bardziej elastyczną strukturę kosztową i zdywersyfikowane źródła przychodu. Powodują, że firma będzie bardziej przygotowana na rzeczywistość, której nie da się przewidzieć.

Link: http://kongrespkg.pl

20190212_162706_Fotor

Co robimy w ukryciu? – projekt narzędzia online

Nie zawsze działamy na scenie, czasem działam za kulisami. W połowie listopada Iza z Dominikiem przygotowali metodykę warsztatu i narzędzia online dla kliku zespołów zdalnych w obszarze edukacja, dla TETOS SA. Zastosowanie tablic Miro do stworzenia dedykowanych narzędzi, których celem było uporządkowanie dotychczasowych wyników prac nad strukturą kompetencji i powiązanie ich z wartościami firmy – okazało się strzałem w 10. Efektywność pracy wzrosła podobno o 100%

122701975_10157483930817256_4347006925185828437_o

Prezentacja o customer journeys w topie Konferencji I love Marketing

Prezentacja Wojtka “Momenty prawdy” wygłoszona w trakcie I love Marketing 2020 – największej konferencji marketingowej w Polsce zajęła III miejsce w ocenie blisko trzech tysięcy uczestników wydarzenia. Wojtek mówił o projektowaniu customer journeys, definiowaniu momentów prawdy i tworzeniu elementów doświadczenia klienta.

20201124_184309

Projekty online

W całości przeszliśmy na pracę online i uważamy, że warsztaty, seminaria i prezentacje mogą być niezwykle efektywne! Do osiągnięcia sukcesu konieczne jest nowe podejście do zarządzania czasem, merytoryką i zaangażowaniem uczestników. Ostatnie nasze pięć projektów przeprowadziliśmy w całości online i bardzo się cieszymy, że możemy tak pracować. Także nasza pokładowa kotka Marysia.

C0001.00_03_32_17.Still006

Speak in Service Design: Prezentacja o projektowaniu doświadczeń

Jesteśmy na Konferencji online SPEAK IN_SD organizowanej przez Strefę Startup Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni. W prezentacji Wojtek opowie o projektowaniu doświadczeń, customer journeys, oraz nie byłby sobą gdyby nie wspomniał trochę o chińskim sposobie myślenia. Skupi się na przykładach opisujących podejście online to offline. Zainteresowanych odsyłamy do do wydarzenia.

Link: Speak In Service Design

fot. sprawny marketing
119632317_3578324348865795_1766616610523304989_o

Prezentacja o analizowaniu sygnałów na Golden Marketing Conference

Przygotować się na najgorszy scenariusz i jednocześnie aktywnie dążyć do realizacji scenariusza przez siebie pożądanego? Da się. Nawet w Polsce. Wystarczy tylko wyczulenie na otaczające nas sygnały, prosta analiza przyczynowo-skutkowa i aktywne testowanie. Nie raz, nie dwa, ciągle. Tylko tyle, czy aż tyle? Prezentacja Wojtka w trakcie Golden Marketing Conference w Poznaniu – o prostym, ale skutecznym systemie zbierania i obróbki sygnałów.

FIRE_1_010

Prezentacja: Jak budować przewagę w oparciu o wiedzę o zachowaniach użytkowników mieszkań?

Umiejętne wykorzystanie informacji o użytkownikach – jak podróżują, jedzą, pracują, przemieszczają się, a w przypadku mieszkania – np. kiedy kładą się spać, kiedy przygotowują posiłki, jak spędzają czas wolny w mieszkaniu – pozwala zaproponować lepsze usługi dostarczane taniej i szybciej. W tym kontekście traktowanie grup odbiorców jako opisanej stałej w oparciu o kilka czynników nie ma już sensu. W trakcie Fire! Real Estate Marketing Forum Iza i Wojtek opowiadali jak w RE zbierać dane drogą analogową i cyfrową, jak odkrywać insajty i jak budować przewagę w oparciu o wiedzę o zachowaniach.

DSC_5398

Szkolenie Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi?

Zapraszamy na kolejną edycję szkolenia z Wojtkem Ławniczakiem pt. Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi? Szkolenie organizowane przez Sprawny Marketing odbędzie się w Warszawie/online 22.09.2020. Szczegóły w linku:

Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi?

25082020_Columbus__040

Panel dyskusyjny: Deweloperski forecasting / Forum Rynku Nieruchomości w Sopocie

W trakcie Forum Rynku Nieruchomości, które odbyło się w dniach 24-25.08 w Sopocie, Wojtek wziął udział w panelu dyskusyjnym pt. Deweloperski forecasting – witajcie w świecie z filmów S-F. Jak technologia i informacja zmienią nasze życie i budynki? Czy pandemia zmieni model korzystania z mieszkań? Temat teoretycznie o sci-fi, ale … takiej, która już się dzieje. Była mowa m.in. o wielkim łowisku danych, które otwiera się przed wdrażającymi rozwiązania smart w domach i mieszkaniach, o internecie rzeczy, bezpieczeństwie, RODO i prywatności użytkowników, a także o tym, jakie zmiany w projektach mieszkaniowych wymusi rozwój e-commerce.

 

 

 

 

Cannot find what you are looking for?

find out moreabout us

visit our social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.