Design thinking: da się czy nie da się?
Prezentacja była wstępem do panelu dyskusyjnego w trakcie VIII Europejskiego Forum Gospodarczego (Łódź, 28-29.09.2015). Sesja panelowa „Design Thinking: da-się, czy nie-da-się?”, którą poprowadził Wojtek Ławniczak, dotyczyła warunków rozwoju design thinking w Polsce.
Tematyka sesji:
Wpływ design thinking na poziom innowacyjności i konkurencyjności firm
Bariery w osiągnięciu sukcesu i jak sobie z nimi radzić
Jak się zabrać za design thinking po polsku? Rekomendacje i sugestie
Uczestnicy:
Eberhard Schrempf – Dyrektor Zarządzający CREATIVE INDUSTRIES STYRIA
dr Andrew Walters – Director of Research and Reader in Product Design at PDR
Zuzanna Mikołajczyk – Dyrektor Marki i Członek Zarządu Mikomax
Anna Wróblewska – Partner i Szef Concordia Design Consulting
Ralph Talmont – Strateg Kreatywny i kurator TEDxWarsaw