Doświadczenie pasażera

Świat zmienia się na naszych oczach, a coraz szybsze tempo tych zmian wymyka się coraz częściej naszym dotychczasowym metodom jego oceny. Każda branża, nie tylko produkcyjna, ale i usługowa, jest skazana na poszukiwanie innowacji. W przypadku transportu lotniczego chodzi nie tylko o innowację w wymiarze tradycyjnym – infrastrukturalnym i technologicznym, ale przede wszystkim tym związanym z pasażerem.

Przeczytaj nasz artykuł o doświadczeniu pasażera, który ukazał się pierwotnie na łamach Polskiego Rynku Transportu Lotniczego

Doświadczenie pasażera – o co w tym chodzi?

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.

AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI