Suszarka, lumpeksy i Jon Bon Jovi – o podejściu premium

Polaryzacja – pogłębianie się różnic między jakimiś pojęciami, poglądami czy portfelami, rozmontowuje dzisiejszą rzeczywistość i ustala nowe reguły rynkowej gry. Analizując strategie firm widzimy “uzbrojonym okiem”, że jednym z najsensowniejszych zabiegów dla wielu firm, jest podejście premium – pomaga bronić marży i daje satysfakcję nie tylko klientowi, ale także producentowi czy usługodawcy. Gdzie są granice polskiego premium i czy marketing ma je przekraczać – m.in. o tym mówił Wojtek w prezentacji na jesiennej edycji I love Marketing 2023. Prezentacja zdobyła pierwsze miejsce i statuetkę Złotego Serca. Dziś można obejrzeć ją na Youtube. Polecamy i dziękujemy na oddane na Wojtka głosy!

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.

AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI