Co robimy w ukryciu? – projekt narzędzia online


Prezentacja o customer journeys w topie Konferencji I love Marketing


Projekty online


Speak in Service Design: Prezentacja o projektowaniu doświadczeń


Prezentacja o analizowaniu sygnałów na Golden Marketing Conference


Prezentacja: Jak budować przewagę w oparciu o wiedzę o zachowaniach użytkowników mieszkań?


Szkolenie Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi?


Panel dyskusyjny: Deweloperski forecasting / Forum Rynku Nieruchomości w Sopocie


Konferencja Innowacje w czasach kryzysu


Wystąpienie na Marketing Management Congress


Doświadczenie muzealne i wystawiennicze – projekt


Webinar: Goals don’t change, methods do. User-centred innovation.


1 4 5 6 7 8 14
20190212_162706_Fotor

Co robimy w ukryciu? – projekt narzędzia online

Nie zawsze działamy na scenie, czasem działam za kulisami. W połowie listopada Iza z Dominikiem przygotowali metodykę warsztatu i narzędzia online dla kliku zespołów zdalnych w obszarze edukacja, dla TETOS SA. Zastosowanie tablic Miro do stworzenia dedykowanych narzędzi, których celem było uporządkowanie dotychczasowych wyników prac nad strukturą kompetencji i powiązanie ich z wartościami firmy – okazało się strzałem w 10. Efektywność pracy wzrosła podobno o 100%

122701975_10157483930817256_4347006925185828437_o

Prezentacja o customer journeys w topie Konferencji I love Marketing

Prezentacja Wojtka “Momenty prawdy” wygłoszona w trakcie I love Marketing 2020 – największej konferencji marketingowej w Polsce zajęła III miejsce w ocenie blisko trzech tysięcy uczestników wydarzenia. Wojtek mówił o projektowaniu customer journeys, definiowaniu momentów prawdy i tworzeniu elementów doświadczenia klienta.

20201124_184309

Projekty online

W całości przeszliśmy na pracę online i uważamy, że warsztaty, seminaria i prezentacje mogą być niezwykle efektywne! Do osiągnięcia sukcesu konieczne jest nowe podejście do zarządzania czasem, merytoryką i zaangażowaniem uczestników. Ostatnie nasze pięć projektów przeprowadziliśmy w całości online i bardzo się cieszymy, że możemy tak pracować. Także nasza pokładowa kotka Marysia.

C0001.00_03_32_17.Still006

Speak in Service Design: Prezentacja o projektowaniu doświadczeń

Jesteśmy na Konferencji online SPEAK IN_SD organizowanej przez Strefę Startup Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni. W prezentacji Wojtek opowie o projektowaniu doświadczeń, customer journeys, oraz nie byłby sobą gdyby nie wspomniał trochę o chińskim sposobie myślenia. Skupi się na przykładach opisujących podejście online to offline. Zainteresowanych odsyłamy do do wydarzenia.

Link: Speak In Service Design

fot. sprawny marketing
119632317_3578324348865795_1766616610523304989_o

Prezentacja o analizowaniu sygnałów na Golden Marketing Conference

Przygotować się na najgorszy scenariusz i jednocześnie aktywnie dążyć do realizacji scenariusza przez siebie pożądanego? Da się. Nawet w Polsce. Wystarczy tylko wyczulenie na otaczające nas sygnały, prosta analiza przyczynowo-skutkowa i aktywne testowanie. Nie raz, nie dwa, ciągle. Tylko tyle, czy aż tyle? Prezentacja Wojtka w trakcie Golden Marketing Conference w Poznaniu – o prostym, ale skutecznym systemie zbierania i obróbki sygnałów.

FIRE_1_010

Prezentacja: Jak budować przewagę w oparciu o wiedzę o zachowaniach użytkowników mieszkań?

Umiejętne wykorzystanie informacji o użytkownikach – jak podróżują, jedzą, pracują, przemieszczają się, a w przypadku mieszkania – np. kiedy kładą się spać, kiedy przygotowują posiłki, jak spędzają czas wolny w mieszkaniu – pozwala zaproponować lepsze usługi dostarczane taniej i szybciej. W tym kontekście traktowanie grup odbiorców jako opisanej stałej w oparciu o kilka czynników nie ma już sensu. W trakcie Fire! Real Estate Marketing Forum Iza i Wojtek opowiadali jak w RE zbierać dane drogą analogową i cyfrową, jak odkrywać insajty i jak budować przewagę w oparciu o wiedzę o zachowaniach.

DSC_5398

Szkolenie Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi?

Zapraszamy na kolejną edycję szkolenia z Wojtkem Ławniczakiem pt. Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi? Szkolenie organizowane przez Sprawny Marketing odbędzie się w Warszawie/online 22.09.2020. Szczegóły w linku:

Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi?

25082020_Columbus__040

Panel dyskusyjny: Deweloperski forecasting / Forum Rynku Nieruchomości w Sopocie

W trakcie Forum Rynku Nieruchomości, które odbyło się w dniach 24-25.08 w Sopocie, Wojtek wziął udział w panelu dyskusyjnym pt. Deweloperski forecasting – witajcie w świecie z filmów S-F. Jak technologia i informacja zmienią nasze życie i budynki? Czy pandemia zmieni model korzystania z mieszkań? Temat teoretycznie o sci-fi, ale … takiej, która już się dzieje. Była mowa m.in. o wielkim łowisku danych, które otwiera się przed wdrażającymi rozwiązania smart w domach i mieszkaniach, o internecie rzeczy, bezpieczeństwie, RODO i prywatności użytkowników, a także o tym, jakie zmiany w projektach mieszkaniowych wymusi rozwój e-commerce.

 

 

 

 

101344967_3477623705655453_6046826267821473792_o 2

Konferencja Innowacje w czasach kryzysu

W trakcie konferencji pt. Innowacje w czasach kryzysu organizowanej przez Sieć Przedsiębiorczych Kobiet Iza opowiedziała o odkrywaniu potrzeb, przedstawiła techniki antyproblemu i listy poszukiwanych informacji. Opowiedziała także o kontekstowym układaniu produktu na przykładzie jogi. Dziękujemy za zaproszenie!

Fot. by Sieć Przedsiębiorczych Kobiet

Zrzut ekranu 2020-05-30 o 12.42.20

Wystąpienie na Marketing Management Congress

Powoli wracają przełożone wydarzenia i pojawiają się nowe!

“Selekcja naturalna. Marketing w nowej normalności” to tytuł prezentacji Wojtka w trakcie Marketing Management Congress, który odbędzie się 23.09.2020 w hotelu Sound Garden w Warszawie.

Innowacje zorientowane na użytkownika, oparte o analizy jego potrzeb i zachowań, zmienią sposób, w jaki firmy będą organizować swoje zasoby, operacje i procesy. Z definicji mają działać zwinniej, wydajniej i skuteczniej. Jedno jest pewne – w biznesowej rodzinie nie wszystkie gatunki przetrwają. Ale co z tego wynika dla funkcji marketingowych?
tag prezentacji: #trendy #innowacje #modele biznesowe #projektowanie #makroekonomia #strategia #big data #sztuczna inteligencja

Link do wydarzenia: https://mmcongress.pl

katya-austin-I4YsI1zWq_w-unsplash

Doświadczenie muzealne i wystawiennicze – projekt

Turystyczne wrażenia obejmują wszystko, od posiłku w Byfeju na Nikiszowcu po spotkanie z wilkiem podczas przygody w Białowieży. Zapotrzebowanie na nowe, wzbogacające doświadczenia rośnie wykładniczo, a ci usługodawcy, którzy dostarczają wartość wykraczającą poza podstawową funkcję, odnoszą szczególne sukcesy. Bez względu na sytuację gospodarczą żądni wrażeń klienci, w tym turyści, będą aktywnie poszukiwać doświadczeń, które dają możliwość nabywania nowych umiejętności, dają poczucie celu i są związane z wartościami aspiracyjnymi (byłam tam, zrobiłam to, przeżyłam – to moje i nikt mi tego nie odbierze). Właśnie o doświadczeniach wystawienniczych, muzealnych i eventowych jest projekt, nad którym pracujemy teraz z naszym Klientem. Bardzo się cieszymy, że przyszło nam się zmierzyć z tym wyzwaniem właśnie w tym trudnym dla wystaw czasie.

fot. Katya Austin

WEBINAR_ACCA_2020 presentation.001

Webinar: Goals don’t change, methods do. User-centred innovation.

Wojtek został zaproszony przez Association of Chartered Certified Accountants do poprowadzenia webinaru nt. innowacji i projektowania w oparciu o potrzeby. W prezentacji pt. “Goals don’t change, methods do. User-centred innovation” była mowa o transformacji cyfrowej, nowej roli funkcji księgowej i finansowej w kontekście organizacji pracy oraz leadershipu w rzeczywistości post Covid-19.

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.