Turystyczne wrażenia obejmują wszystko, od posiłku w Byfeju na Nikiszowcu po spotkanie z wilkiem podczas przygody w Białowieży. Zapotrzebowanie na nowe, wzbogacające doświadczenia rośnie wykładniczo, a ci usługodawcy, którzy dostarczają wartość wykraczającą poza podstawową funkcję, odnoszą szczególne sukcesy. Bez względu na sytuację gospodarczą żądni wrażeń klienci, w tym turyści, będą aktywnie poszukiwać doświadczeń, które dają możliwość nabywania nowych umiejętności, dają poczucie celu i są związane z wartościami aspiracyjnymi (byłam tam, zrobiłam to, przeżyłam – to moje i nikt mi tego nie odbierze). Właśnie o doświadczeniach wystawienniczych, muzealnych i eventowych jest projekt, nad którym pracujemy teraz z naszym Klientem. Bardzo się cieszymy, że przyszło nam się zmierzyć z tym wyzwaniem właśnie w tym trudnym dla wystaw czasie.
fot. Katya Austin