Szkolenie otwarte z projektowania usług


Wojtek laureatem I love Marketing 2021!


Projektowanie usług publicznych


Szybciej, wyżej, silniej! Prezentacja o projektowaniu usług keynote na Business Meet Up


Wojtek prelegentem I love Marketing 2021


Wojtek prelegentem konferencji Innowacje, trendy, kompetencje przyszłości


Klientocentryzm – relacje ze zmieniającymi się potrzebami klientów – prezentacja w trakcie konferencji UMWWM


Wojtek mentorem w programie Design Mentorship


Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi? Szkolenie


Prezentacja o analizie trendów i jej przekładaniu na działania biznesowe – Konferencja Business Market


Webinar nt. Service Design


Przyszłość Fotowoltaiki – analiza rynku oraz scenariusze przyszłości.


Zrzut ekranu 2021-11-15 o 11.58.58

Szkolenie otwarte z projektowania usług

W grudniu czwarte i ostatnie szkolenie z projektowania usług, które poprowadzi Wojtek na zaproszenie Sprawny Marketing. Zawartość – wyłącznie praktyka dla wszystkich tych, którzy myślą o kontrolowaniu każdej złotówki w usłudze i chcą sobie poukładać ten proces. Szkolenie online.Zapraszamy!

Link do szkolenia: https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/tworzenie-uslug/

DSC06796

Wojtek laureatem I love Marketing 2021!

Wojtek po raz kolejny wystąpił na konferencji I love Marketing nazywanej “nieoficjalnymi mistrzostwami Polski w prezentowaniu”. Prezentacja o kopiowaniu jako … szansie na wejście na skuteczną ścieżkę do tworzenia wyróżniających rozwiązań i fast track do innowacji zdobyła 3 miejsce w rywalizacji i Wojtek finalnie znalazł się w pierwszej piątce laureatów spośród 40 spikerów. Cieszymy się!

bluevine stara drukarnia 323

Projektowanie usług publicznych

Na zaproszenie Związku Województw RP Wojtek poprowadził prezentację na temat projektowania usług publicznych z wykorzystaniem metodyki service design. Wśród omawianych tematów związanych z projektowaniem były m.in.: państwo/miasto/rząd jako usługa, strategie rozwoju regionalnego/lokalnego, smart city, inwestycje napływające, edukacja, transport, zdrowie i kultura.

2_LAWNICZAK

Szybciej, wyżej, silniej! Prezentacja o projektowaniu usług keynote na Business Meet Up

Świat wygląda inaczej, łańcuchy dostaw się sypią, a monopole monopolizują. Co mają robić polskie firmy? Powinny się przegrupować, zacząć działać zwinniej, sprytniej, bardziej agresywnie, ale przy tym mądrze-strategicznie. Service design, o którym Wojtek opowie w trakcie konferencji Business Meet Up w Dąbrowie Górniczej, zawiera w sobie sposób myślenia i szereg narzędzi, które mogą pomóc polskiej firmie zdobywać nowych powracających klientów niższym nakładem kosztów. W prezentacji będzie trochę o szerszym kontekście, w którym się znajduje biznes dziś, o geopolityce, trendach konsumenckich, wykorzystaniu danych i “chińskim” sposobie myślenia i działania. Szczegóły w linku.

Link: https://zigbmu.pl

122701975_10157483930817256_4347006925185828437_o

Wojtek prelegentem I love Marketing 2021

Wojtek po raz kolejny wystąpi na konferencji I love Marketing nazywanej “nieoficjalnymi mistrzostwami Polski w prezentowaniu”. Tym razem będzie mowa o kopiowaniu jako … szansie na wejście na skuteczną ścieżkę do tworzenia wyróżniających rozwiązań i fast track do innowacji. W prezentacji pt. Kradnij jak artysta – o kopiowaniu w projektowaniu Wojtek opowie o blaskach i cieniach kopiowania i podróbek Konferencja 23 września, Warszawa

business_meet_up_16-09-2021_radoslaw_kazmierczak_35

Wojtek prelegentem konferencji Innowacje, trendy, kompetencje przyszłości

Wojtek będzie prelegentem konferencji Innowacje, trendy, kompetencje przyszłości – Jak zaprojektować nową rzeczywistość?, której organizatorem są Wyższe szkoły Bankowe. W trakcie prezentacji będzie mowa o tym, czego możemy uczyć się od projektantów. Sposób myślenia i działania, który z powodzeniem wykorzystują projektanci, polega m.in. na stawianiu i testowaniu hipotez. Projektowe działanie i myślenie pozwala poruszać się szybciej, zwinniej i podejmować lepsze decyzje, co w dzisiejszej rzeczywistości staje się kompetencją niezbędną każdej firmie.

Link: https://www.wsb.pl/konferencja-trendy/

IMG_3112

Klientocentryzm – relacje ze zmieniającymi się potrzebami klientów – prezentacja w trakcie konferencji UMWWM

W sprzedaży następują teraz wielkie zmiany. Klienci kierują się w stronę produktów i usług, które im zapewnią wygodę, będą dostarczane szybko i będą spersonalizowane. To samo dotyczy procesów ofertowania, dostawy, obsługi. Żeby móc działać sprawniej niż konkurencja firma potrzebuje lepszych danych – na temat lokalnych rynków, konsumentów, zapotrzebowania, sprzedaży – kto je będzie miał i będzie umiał nimi zarządzać, ten będzie mógł wdrażać najbardziej wygrywające strategie. Musi jednak jednak zacząć myśleć i działać klientocentrycznie.
O klientocentryczności Wojtek będzie mówił w trakcie konferencji poświęconej RPO organizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Mentor_Wojciech_Lawniczak

Wojtek mentorem w programie Design Mentorship

Wojtek po raz drugi zaangażował się w program mentoringowy www.designmentorship.pl. Obszary mentoringu: strategia, model biznesowy, walidacja modelu i rozwiązań, serwityzacja produktu. Bardzo sie cieszymy i dziękujemy za zaproszenie!

_DSC3249 bw

Service design – Jak tworzyć wspaniałe usługi? Szkolenie

Wyjątkowa okazja dla zainteresowanych szkoleniem z Wojtkiem. Szkolenie service design: Zaprojektuj customer journey w swojej firmie jest organizowane przez Sprawny Marketing i odbędzi się w formule online.

W trakcie szkolenia skupimy się na w projektowaniu customer journeys – pokażemy mindset, proces, pokażemy, jak przygotować się do projektowania, jak zdefiniować momenty prawdy, jak prototypować, przygotować i przeprowadzić testowanie.

Szczegóły: https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/tworzenie-uslug/

Zrzut ekranu 2021-05-19 o 13.37.48

Prezentacja o analizie trendów i jej przekładaniu na działania biznesowe – Konferencja Business Market

Na konferencji Business Market Wojtek w prezentacji pt. Sygnały zmian – praca z trendami w biznesie opowie o podejściu do rozwijania strategii produktów i usług w oparciu o sygnały. Very Human Services jest partnerem wydarzenia.

link: https://businessmarket.com.pl

C0001.00_03_32_17.Still006

Webinar nt. Service Design

Na zaproszenie Koła Naukowego Vinci Square Wojtek gościł na webinarze poświęconym projektowaniu usług. W trakcie prezentacji pt. Parking u Bożeny poruszyliśmy watki customer experience, service & experience design. Dziękujemy za zaproszenie!

Zrzut ekranu 2021-05-19 o 15.27.25

Przyszłość Fotowoltaiki – analiza rynku oraz scenariusze przyszłości.

We współpracy z OLX Polska stworzyliśmy Raport o rynku fotowoltaiki w Polsce. Opracowanie dedykowane jest odbiorcom b2b (dystrybutorom, instalatorom, dostawcom).

Na kilkudziesięciu stronach zawarliśmy wnioski z analizy rynku fotowoltaiki dziś – jakie tendencje są wyraźne, kim są odbiorcy i jak do nich skutecznie dotrzeć oraz prognozy rozwoju branży na kolejne lata – tempo rozwoju fotowoltaiki oraz scenariusze przyszłości. Raport powstał przy zaangażowaniu merytorycznym Michała Siembaba – dyrektora PVO International, związanego z branżą od ponad 15 lat.

Link: https://biznes.olx.pl/wsparcie/fotowoltaika

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.