Badania Poznaj swojego pracownika 2019


Warsztaty Design4Innovation


Warsztat wdrożeniowy WUD


Customer journey – mapowanie procesu i usprawnienia na ścieżce


Projektowanie doświadczenia pracownika – Kongres Kadry


PaxExperience – Projektowanie doświadczenia pasażera


Sesja Analizy Sygnałów Rynkowych


Rethinking Food Waste – warsztaty projektowe


Roślinny Food Design Sprint


New Generations, New Expectations – projektowanie dla młodych użytkowników


Projektowanie produktów turystycznych


Ścieżka pasażera w usługach transportowych


Zrzut ekranu 2018-12-07 o 17.01.12

Badania Poznaj swojego pracownika 2019

Przedstawiamy rezultat naszego badania jakościowego przeprowadzonego we współpracy z fantastycznym zespołem naszego Klienta – OLX Praca. Jako partner merytoryczny badania „Poznaj swojego pracownika 2019” zaprojektowaliśmy metodykę, wprowadziliśmy autorskie narzędzia VHS, włączyliśmy tryb „zamknij się i słuchaj” i przebadaliśmy pracowników 6 kategorii. Czym jest dla nich praca, jak jej szukają, czego oczekują od pracodawców i DLACZEGO. Nie krępujcie się, pobierajcie. Udanej lektury! Wasz Zespół do Badań Specjalnych 🙂 Dominik – Szef projektu, Wojciech i Iza

Link do raportu:
Raport OLX PRACA

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 16.34.33

Warsztaty Design4Innovation

Design for Innovation (Design4Innovation) to wspólny projekt 8 europejskich partnerów, którzy wspólnie promują design jako narzędzie innowacji. Cieszymy sie bardzo, że, zostaliśmy zaproszeni, żeby podzielić się z uczestnikami projektu – przedstawicielami biznesu, IOB oraz samorządu naszą wiedzą. Dinksy opowiedziały o turkusowym modelu pracy, a Iza pokazała sposób myślenia i działania w podejściu human-centred na przykładzie zwyczajów zakupowych. Podpowiedziała także, jak pracować z niektórymi narzędziami, dzięki którym można projektować lepsze produkty i usługi.

Obejrzyj film:
https://bit.ly/2QDu6Mg

WUD WARSZTAT.001

Warsztat wdrożeniowy WUD

W trakcie World Usability Day (WUD) we Wrocławiu Iza i Wojtek poprowadzili warsztat poświęcony wdrażaniu human-centred design do organizacji dla właścicieli firm oraz osób zarządzających wdrażaniem (np. R&D, HR, employer branding). Była mowa o planowaniu wdrażania, sesjach awareness, komunikowaniu designu wewnątrz organizacji, zatrudnianiu projektantów, rafach i sposobach ich omijania. WUD to świetne wydarzenie, niezwykle otwarci uczestnicy i dobra atmosfera. Dziękujemy za zaproszenie!

Slajd1

Customer journey – mapowanie procesu i usprawnienia na ścieżce

Kolejny warsztat z naszym Klientem – producentem i usługodawcą – poświęciliśmy mapowaniu customer journey – procesu usługowego widzianego z perspektywy klienta. To żmudny proces, ale już na tym etapie widać wyraźnie obszary do zmiany. Pojawiły się też pierwsze rozwiązania problemów (pains).

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 16.46.07

Projektowanie doświadczenia pracownika – Kongres Kadry

I Will Always Love You! – to tytuł kolejnego warsztatu dla HR. Tym razem wspólnie z uczestnikami Kongresu Kadry 2018 Iza projektowała elementy doświadczenia pracownika. Uczestnicy warsztatu poznali możliwości, jakie daje service design w rozwoju firmy i skupili się na pierwszych touchpointach employee journey.

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 16.48.03

PaxExperience – Projektowanie doświadczenia pasażera

Z przyjemnością informujemy, że wspólnie z BBSG uruchomiliśmy nowy projekt – PaxExperience. Jego osią jest tworzenie ścieżek doświadczenia pasażerów usług transportowych – kolejowych, lotniczych, autobusowych i innych. W planach, prócz realizowanych projektów, mamy dzielenie się wiedzą na temat pasażerów, ich zachowań i wykorzystywania tej wiedzy w praktyce. Zapraszamy na stronę http://paxexperience.eu

SAS 2018.001

Sesja Analizy Sygnałów Rynkowych

Przeprowadziliśmy kolejną Sesję Analizy Sygnałów.

W trakcie intensywnego dnia warsztatowego, wspólnie ze współpracownikami naszego Klienta z różnych działów (od managementu, przez handlowców, technologów po HR), przeszliśmy przez ponad 170 wyselekcjonowanych sygnałów zmian na rynkach i zamieniliśmy je w inicjatywy, które wykorzystamy do tworzenia scenariuszy rozwojowych. Praca żmudna, jednak efekt w postaci pomysłów na działania niezwykle interesujący i odświeżający.

Sygnały z rynku są efektem wywiadów jakościowych z klientami naszego Klienta, ekspertami rynkowymi, w tym makroekonomistami, szefami firm i działów r&d najbardziej rozwojowych branż (m.in. logistyka, handel, budownictwo), analizy danych makro, raportów trendowych i premier technologicznych ostatnich lat. Przekrój sygnałów – od tych płynących z otaczającej nas rzeczywistości, przez nowinki technologiczne z branż aż po przewidywania i wskazówki trendwatcherów.

44131496_2074837682561569_2060179551421464576_n

Rethinking Food Waste – warsztaty projektowe

Na zaproszenie Banku Żywności w Trójmieście Iza poprowadziła warsztat projektowy, którego efektem są koncepty rozwiązań ograniczających marnowanie żywności. Świetna atmosfera i uczestnicy. Czekamy na wdrożenia!

_MG_5048

Roślinny Food Design Sprint

W ramach konferencji Plant-Powered Perspectives zorganizowanej przez Otwarte klatki/ Roślinnie Jemy poprowadziliśmy sesję projektowania konceptów na wegańskie produkty spożywcze. Food Design Sprint to nasz autorski jednodniowy warsztat skierowany do producentów, restauratorów, hotelarzy (catering). Iza była także jurorem w konkursie na roślinną innowację. Gratulujemy Lody Syrenka! Trzymamy kciuki za wszystkich uczestników konkursu i warsztatów! Dziękujemy!

Fot. eradzikowska.com

IMG_6316

New Generations, New Expectations – projektowanie dla młodych użytkowników

Wojtek Ławniczak poprowadził prezentację New Generations, New Expectations oraz panel dyskusyjny poświęcony wykorzystaniu human-centred design w procesach rewitalizacyjnych. Była mowa o oczekiwaniach młodszych pokoleń, projektowaniu doświadczeń, partycypacji i tym, co z tego może wyniknąć dla interesariuszy procesów rewitalizacyjnych.

Więcej info: http://www.drugiezyciebudynkow.pl

1

Projektowanie produktów turystycznych

Wsparliśmy Warszawską Organizację Turystyczną i UM Warszawa i poprowadziliśmy sesję projektowania konceptów na produkty turystyczne. Kontekst projektowania to rozwój na styku dwóch światów – twardego biznesowego > produktów turystycznych, które służą zarabianiu i tego społecznego > produktów, które wspierają rozwój społeczności lokalnej i nie przyczyniają się do gentryfikacji.

20180905_091021_Fotor

Ścieżka pasażera w usługach transportowych

Połączone siły VHS, BBSG i Comper zakończyły projekt mapowania ścieżki klienta-pasażera w transporcie i pracy nad konceptami przychodowymi. Finalnie 28 osób w zespole total, 89 przelotów badawczych, zidentyfikowanych 308 touchpointów, wybrane trzy koncepty przychodowe do przetestowania. Bardzo ciekawy Klient, bardzo ciekawy, choć żmudny, projekt. Ale było warto!

Nie ma tego, czego szukasz?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media