Raport OLX Praca Know How z dwiema nagrodami!


Kongres Lotniczy Sky & More


Konferencja Shaping investments for next generations


Rewitalizacja a trendy konsumenckie


VHS on tour: Service Safari Bristol


O badaniu potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych


VHS partnerem Konferencji Open Eyes Economy on Tour


Projekt badawczy w branży real estate


VHS na Global Service Jam


VHS partnerem merytorycznym cyklu konferencji Logistyka i Produkcja


Wywiad dla bloga OLX Praca


Zdrowa żywność dla osób wykluczonych ekonomicznie


62079451_1617570628376070_4844713115499102208_o

Raport OLX Praca Know How z dwiema nagrodami!

Mamy to! Raport OLX Praca KNOW HOW 2019 „Poznaj swojego pracownika” został nagrodzony w dwóch konkursach: Polishopa Honeycomb Award. Kategoria Biznes – najważniejsza w PL nagroda w obszarze Service Design Thinking, oraz Power of Content Marketing Awards w kategorii Raporty.  Jeszcze raz dziękujemy Klientowi za świetną współpracę!

Fot. Polishopa

Zrzut ekranu 2019-05-30 o 06.49.55

Kongres Lotniczy Sky & More

Iza Ławniczak została zaproszona do panelu Passenger experience – jak budować przewagę konkurencyjną? odbywającego się w ramach Kongresu Portów Lotniczych Sky & More. Dyskusja poświęcona wykorzystaniu podejścia klientocentrycznego w usłudze lotniczej i lotniskowej, skoncentrowana na obszarach związanych z handlem, usługami i produktami.

Strona Kongresu Sky & More
http://skyandmore.pl

AN9A9410

Konferencja Shaping investments for next generations

Na zaproszenie Urban Land Institute (ULI) organizującego konferencję Shaping investments for next generations Wojtek Ławniczak poprowadził panel pt. „Moje miasto, a w nim” z przedstawicielami pokolenia Z. Tematyka panelu dotyczyła miasta i tego, co sprawia, że jest atrakcyjne dla młodszych mieszkańców, którzy z niego korzystają. Co ich cieszy, co przeszkadza, jak wygladałoby ich zdaniem idealne miasto jako usługa? Niezwykle interesujące spostrzeżenia, ciekawe insighty, świetna rozmowa!

Strona Urban Land Institute: https://uli.org
fot. ULI

II_dzien_Radisson_119

Rewitalizacja a trendy konsumenckie

Kluczem do sukcesu w branży real estate – sprzedaży powierzchni mieszkalnych i użytkowych – będzie głębsza niż do tej pory wiedza o kliencie/konsumencie i jego potrzebach – nie tylko o tym, co kupuje i czego oczekuje, ale przede wszystkim dlaczego? – Procesy inwestycyjne muszą zacząć uwzględniać rozumne, precyzyjne i umiejętne badanie potrzeb klientów, czytanie trendów, wyciąganie z nich wniosków i przekładanie ich na lepiej sprzedające się produkty i usługi. Kto nie zacznie tego robić, będzie miał większe koszty i trudności…

Więcej na temat obserwowania zmian i ich wpływu na branżę nieruchomości można usłyszeć podczas śniadania biznesowego we Wrocławiu. Na zaproszenie pomysłodawców Inicjatywy Drugie Życie Budynków Wojtek Ławniczak opowie o trendach konsumenckich, które dotykają rewitalizacji i tym, jak z nimi pracować, żeby powstawały lepiej sprzedające się produkty i usługi.

Strona wydarzenia: Drugie Życie Budynków

60148422_1515153831949235_7414272008654946304_o

VHS on tour: Service Safari Bristol

W ramach naszych regularnych wypadów inspiracyjnych, w trakcie których przeprowadzamy service safari w poszukiwaniu ciekawych wdrożonych rozwiązań usługowych z obszaru usług – przede wszystkim handlowych, transportowych, eventowych, bankowych i gastronomicznych, tym razem odwiedziliśmy Bristol. Przywieźliśmy masę inspiracji, wszystko skrupulatnie ewidencjonując i opisując insighty. Higlightem tego wypadu była świątynia jako usługa (katedra w Bristolu), nowe oddziały Lloyds Bank oraz hybrydowa poczta.

fot. VHS

photo-1464142084585-c6ded77b9710

O badaniu potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych

W najbliższym czasie pojawimy się na spotkaniach organizowanych w ramach cyklu „Drugie życie budynków”. Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński będą przedstawiać nasze podejście do badań potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych — biur, osiedli, mieszkań.

Strona inicjatywy Drugie życie budynków: http://www.drugiezyciebudynkow.pl

fot. Anna Holowetzki

photo-1535735425560-eac21f096836

VHS partnerem Konferencji Open Eyes Economy on Tour

Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy partnerem Konferencji „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm” organizowanej w ramach cyklu Open Eyes Economy on Tour. Wojtek Ławniczak będzie panelistą w dyskusji „Rozwój pracownika = rozwój firmy”.

Widzimy się już w czerwcu! Zapisywać możecie się tutaj 👉 Konferencja Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne
Artykuł nt. OEES (Rzeczpospolita): Niewidzialne, niemierzalne ale kapitalne

fot. Valery Sysoev

Thomas Miller

Projekt badawczy w branży real estate

Tym razem branża real estate. Wspólnie z Bluevine oraz ThinkCo rozpoczęliśmy prace nad projektem badawczo-rozwojowym dotyczącym przestrzeni jako usługi (space as a service). Niezwykle ciekawe przedsięwzięcie, ogrom pracy, ale temat dla nas szczególnie interesujący. Prace warsztatowe trwają, przygotowujemy się do badań, a o szczegółach poinformujemy Was wkrótce!

fot. Chris Barbalis, Unsplash

Unknown

VHS na Global Service Jam

Global Service Jam to inicjatywa, w której zespoły projektują usługi w 48h i udostępniają swoje prototypy na domenie publicznej. Wiążemy z nim wiele dobrych wspomnień – byliśmy przy narodzinach idei jamowania w Polsce i popularyzowaliśmy ją od 2011 roku, kiedy to w GSJ startowały Kraków, Poznań i Szczecin. Teraz kręci się fantastycznie i tam, gdzie możemy, wspieramy tę inicjatywę z całych sił!

W tegorocznej edycji Poznań Service Jam 2019 Wojtek Jagodziński opowiedział o tym, jak przeprowadzać badania z użytkownikami (dzień pierwszy). W trzecim dniu zespoły prototypowały i testowały. Część zespołów korzystała z zestawu do prototypowania User Stories, który opracowaliśmy wspólnie z Dinksy.

Strona Global Service Jam
Zdjęcie: Armafoja

2018-07-13 GDD_piatek_bez_bankietu 150_low

VHS partnerem merytorycznym cyklu konferencji Logistyka i Produkcja

Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy partnerem merytorycznym cyklu konferencji Logistyka i Produkcja organizowanych w najbliższych miesiącach w czterech miastach w Polsce. Najbliższe wydarzenie odbędzie się 27.03 w Gliwicach w hotelu Silvia Gold. Wojtek Ławniczak wystąpi z prezentacją pt. Jutro będzie inaczej! Jak analizować trendy, interpretować kierunki i przekładać je na produkty, usługi, strategie i plany.

Poruszymy dwa wątki. Pierwszym i podstawowym czynnikiem determinującym przyszły obraz produkcji, przede wszystkim w kontekście Industry 4.0, będzie charakterystyka klienta i jego oczekiwań względem produktów. Dlatego w prezentacji Wojtek opowie o zastosowaniu podejścia human-centred – z perspektywy wewnętrznej i zewnętrznej. Drugi wątek będzie dotyczył analizy obserwowanych trendów i sygnałów oraz zaburzeń. Wszystko po to, by można było sprawniej tworzyć inicjatywy, układać z nich scenariusze i plany na przyszłość i je wdrażać. Zapraszamy!

Zdjęcie (Design Językiem Biznesu, 2018)

Szczegóły konferencji w linku:
Konferencja Logistyka Produkcja Przyszłość

DSC8392

Wywiad dla bloga OLX Praca

Publikujemy rozmowę, którą przeprowadzili autorzy bloga OLX Praca z Dominikiem, Izą i Wojtkiem na temat badań przeprowadzonych w drugiej połowie 2018 roku. W materiale mowa o metodyce, narzędziach, w tym głównie FWK, czyli fokusie warsztatowo-kreatywnym.

Wnioski z badań zostały przedstawione w raporcie „OLX Praca. Poznaj swojego pracownika”, do którego lektury serdecznie zapraszamy.

Wywiad:
http://blog.praca.olx.pl/2019/02/20/jakie-badac-zeby-dowiedziec-sie-lepiej/

20190209_111428_Fotor

Zdrowa żywność dla osób wykluczonych ekonomicznie

A w soboty część naszego zespołu pracuje nad projektem społecznie odpowiedzialnym. Temat dotyczy obszaru zdrowej żywności w grupach osób wykluczonych – w tym przypadku wykluczonych ekonomicznie. Póki co, jesteśmy przed badaniem i przygotowujemy Listę Poszukiwanych Informacji.

Nie ma tego, czego szukasz?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media