Design & Experience @ Spotlight Hotel Investment


Projektowanie skoncentrowane na konsumencie- branża mleczarska


Innowacja skoncentrowana na człowieku – wdrażanie innowacji w organizacji


Design w komunikacji przedsiębiorstwa


Człowiek jednym z najcenniejszych źródeł informacji – badania w branży kosmetycznej


Doświadczenie pasażera kolei – passenger journey


Warsztat design thinking na Międzynarodowych Targach Poznańskich


Design w transformacji cyfrowej w bankowości


Open Eyes Economy on Tour – wartości niematerialne w rozwoju firmy


Projektowanie w oparciu o podejście BEZ > Futurefoods Tech


Kurs moderatora procesów service design


Eksperci VHS na Global Service Jam!


_DSC5386

Design & Experience @ Spotlight Hotel Investment

Wojtek Ławniczak poprowadził panel dyskusyjny poświęcony wykorzystaniu human-centred design w projektowaniu rozwiązań hospitality.

Więcej info: http://www.spotlighthotel.pl

nick-hillier-217642-unsplash

Projektowanie skoncentrowane na konsumencie- branża mleczarska

W trakcie 26 Ogólnopolskiego Sympozjum Mleczarskiego w Olsztynie Iza opowiedziała o nowoczesnym podejściu do projektowania żywności, o innowacji w obszarze food i … millenialsach.

_MG_9432

Innowacja skoncentrowana na człowieku – wdrażanie innowacji w organizacji

Podczas Innovation Day – wydarzenia konferencyjnego organizowanego przez iTelligence Wojtek Ławniczak poprowadził prezentację otwierającą poświęconą innowacji skoncentrowanej na człowieku.

Więcej info: https://pl-lp.itelligencegroup.com/konferencja_itelligence_innovationday/

20180620_120932

Design w komunikacji przedsiębiorstwa

Wykorzystujemy podejście human-centred w usprawnianiu komunikacji w dużym przedsiębiorstwie. Po zmapowaniu punktów zapalnych, pains i gains, a także przeprowadzeniu szeregu badań i obserwacji dotyczących rytuałów i nawyków firmowych zabieramy się do prototypowania i testowania.

20180409_194535

Człowiek jednym z najcenniejszych źródeł informacji – badania w branży kosmetycznej

W ramach prac nad nowym projektem kosmetycznym w oparciu o autorską metodę badania 3D odkrywamy przyzwyczajenia i motywacje, problemy i cele, kobiet i mężczyzn, rano i wieczorem.

20180620_063053

Doświadczenie pasażera kolei – passenger journey

Wspólnie z ekspertami z BBSG oraz Comper, przy udziale uczniów Zespołu Szkół Komunikacji im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu prowadzimy kolejny bardzo ciekawy projekt. Mapujemy właśnie ścieżkę pasażera kolei – prowadzimy badania i wymyślamy usługi, które poprawią doświadczenie i zwiększą sprzedaż.

FUNERAL FORUM 2018

Warsztat design thinking na Międzynarodowych Targach Poznańskich

VHS było jednym z partnerów Funeral Forum organizowanego przez Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Iza Ławniczak poprowadziła prezentacje i warsztat poświęcony tworzeniu innowacji i zastosowaniu metodyk projektowych.

Więcej info: http://funeralforum.pl

img_M1gRxl,1050,700.thumb

Design w transformacji cyfrowej w bankowości

Wojtek Ławniczak zaprezentował potencjał zastosowania designu w nowoczesnym bankingu przed ponad 700 managerami jednego z banków w trakcie konferencji odbywającej się w Hotelu Narwil w Serocku. Była mowa o badaniach, podejściu klientocentrycznemu, cyfrowej transformacji i ścieżkach klienta.

 

 

293A5429

Open Eyes Economy on Tour – wartości niematerialne w rozwoju firmy

Wojtek Ławniczak wystąpił z prezentacją poświęconą zastosowaniu metodyk projektowych w procesie zmiany w polskich przedsiębiorstwach i wziął udział w panelu dyskusyjnym pt. wartości niematerialne w rozwoju firmy.
Więcej o idei: http://oees.pl

FFT_42

Projektowanie w oparciu o podejście BEZ > Futurefoods Tech

Wspólnie z naszymi siostrzanymi markami Futurefoods/KLenergy zorganizowaliśmy i poprowadziliśmy konferencję poświęconą projektowaniu BEZ (bez glutenu, cukru itd.).

Więcej info: futurefoods.pl

20180312_100809

Kurs moderatora procesów service design

Kolejny kurs moderatora za nami! Tym razem szesnastu adeptów procesów z różnych działów dużej organizacji szkoliło się łącznie przez pięć dni w zakresie prowadzenia projektów mapowania ścieżek klientów (customer journeys).

20180310_133923

Eksperci VHS na Global Service Jam!

Tak, pomagaliśmy! Iza pokazała, jak pobudzać kreatywność, Wojtek Ławniczak pokazał, jak wykorzystać nasze narzędzie do prototypowania, a Wojtek Jagodziński wytłumaczył, jak testować prototypy.

Więcej info: http://planet.globalservicejam.org

Nie ma tego, czego szukasz?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media