Wartość rodzi się na styku – VHS z prezentacją na Golden Marketing Conference


Badania mobility: carsharing i telematyka


Kolejna Sesja Analizy Sygnałów Rynkowych


Projektowanie usług w transporcie


Mapowanie i projektowanie ścieżek pasażerów


Proces zatrudniania z perspektywy pracodawcy – badanie warsztatowe


Przestrzenie relacji – wywiad dla Magazif.com


Szkolenie iTs Sales Strategy Program


Wojtek Ławniczak gościem na kanale Moniki Bogdanowicz


Warsztat „Zrozumieć personę”


Design Talks Business 2019


Czy robot odbierze Ci pracę? Wojtek gościem na kanale Mariusza Łodygi


Zrzut ekranu 2019-10-1 o 11.26.19

Wartość rodzi się na styku – VHS z prezentacją na Golden Marketing Conference

W trakcie Golden Marketing Conference – warszawskiej edycji wydarzenia organizowanego przez Międzynarodowe Targi Poznańskie – Wojtek Ławniczak przedstawił prezentację pt. Wartość rodzi się na styku. O tym, czego marketing może nauczyć się od dizajnu. Albo odwrotnie.

Klient oczekuje czegoś więcej niż użyteczny, dostępny i funkcjonalny produkt. Jest to swoisty „punkt zero”, standard i do tego momentu najważniejsza jest cena. Dobre opakowanie i story o produkcie to też dziś za mało, żeby sprzedać. Co zatem robić? Podejście biznesu do klienta wymaga dziś przewartościowania i współpracy światów pozornie od siebie odległych, np. projektantów i marketerów.

kyryll-ushakov-r9LF3en_lHw-unsplash

Badania mobility: carsharing i telematyka

Prowadzimy dwa kolejne niezwykle interesujące projekty w obszarze mobility – pierwszy związany z badaniem zachowań klientów rozwiązań carsharing, a drugi – związany z obszarem telematyki i pakietu mobilności.

fot. kyryll ushakov, unsplash.com

cP05Vi5g

Kolejna Sesja Analizy Sygnałów Rynkowych

Prowadzimy kolejny projekt, którego punktem wyjścia jest nasza Sesja Analizy Sygnałów. Proces analizy sygnałów jest świetnym punktem wyjścia do stworzenia w firmie podstaw wewnętrznego systemu zarządzania wiedzą rynkową, na który składa się nie tylko przewidywanie możliwej przyszłości i jej alternatywnych wariantów, ale przede wszystkim tworzenie inicjatyw i układanie ich w scenariusze dojścia do oczekiwanej przyszłości. Zgodnie z naszym podejściem zmiana bierze się z działania, nie gadania. Dlatego w tym procesie środek ciężkości leży na konkretnych inicjatywach ułożonych w scenariusze – do testowania i wdrażania.

70622602_2514443021996446_1351007260314173440_o

Projektowanie usług w transporcie

Sebastian Gościniarek i Wojtek Ławniczak napisali o projektowaniu usług transportowych, Mobility as a Service i biznesie win-win w warunkach rywalizacji w strefach ciążenia. Materiały ukazały się na portalach InfoBus i Rynek Lotniczy. Zapraszamy do lektury!

Link do artykułów:
Lotnisko i przewoźnik drogowy: Jak to ułożyć w całość?
Lotniska regionalne a autobusowy transport

bez nazwy.001

Mapowanie i projektowanie ścieżek pasażerów

Jak projektować ścieżki pasażera w transporcie publicznym, kiedy z jednej strony oczekiwania pasażerów względem usługi rosną, interesariuszy jest wielu, przepisy nie pozwalają na wprowadzanie szybkich zmian, a wokół wciąż remonty? Jak ścieżki mają się do koncepcji mobility as a service? W końcu jak pomóc Wojtkowi wydostać się z dworca? 👉

W trakcie dzisiejszego szkolenia poświęconego passenger experience Bartek i Wojtek przybliżyli uczestnikom zasady projektowania ścieżek pasażerów. Świetna atmosfera, dobra dyskusja, ciekawe pomysły!

0

Proces zatrudniania z perspektywy pracodawcy – badanie warsztatowe

Jednym z fundamentów procesów badawczych jest zwielokrotnienie i zróżnicowanie źródeł informacji.💡W cyklu naszego Klienta OLX Praca poświęconym wyzwaniom rynku HR przyjęliśmy perspektywę kilkudziesięciu osób odpowiedzialnych za proces zatrudnienia i kształtujących warunki i miejsca pracy w rozmaitych przedsiębiorstwach w Polsce.

W trakcie trzech badań koncentrowaliśmy się na aspektach związanych z poszukiwaniem specjalistów, np. przedstawicieli handlowych, pracowników administracji czy działów obsługi użytkownika. Mówiliśmy nie tylko o wyzwaniach związanych z zatrudnianiem kandydatów, ale także o barierach organizacyjnych, stosowanych formach rekrutacji i wprowadzanych rozwiązaniach. Wnioski z tych badań pozwolą nam spojrzeć z innej perspektywy na raport „Poznaj swojego pracownika” i stworzą kolejną przestrzeń do rozmowy o współczesnym rynku pracy.

Fot. OLX Praca

67276407_2333039013629045_8264983040036438016_n

Przestrzenie relacji – wywiad dla Magazif.com

W wywiadzie, który udzieliliśmy Magazif, mówimy trochę o podejściu human-centred w kontekście pracy i projektowania biur.
Link: Przestrzenie relacji – wywiad dla Magazif.com

fot. Łukasz Strenk

66483477_1564620153669269_6102167368107032576_o

Szkolenie iTs Sales Strategy Program

Iza z Wojtkiem poprowadzili moduł z innowacji w sprzedaży w ramach iTs Sales Strategy Program organizowanego przez ICAN Institute (btw. sprawdźcie program, bo jest mega interesujący). Świetna atmosfera, uczestnicy przeinteligentni i otwarci na zmiany – czyli tacy, z jakimi uwielbiamy pracować! Kolejne szkolenia realizowane wspólnie z ICAN Institute juz niedługo. Stay tuned!

woj-1024x1024

Wojtek Ławniczak gościem na kanale Moniki Bogdanowicz

Wojtek Ławniczak był gościem w programie Moniki Bogdanowicz, kóra porusza wątki związane z innowacją i technologią. Tym razem była mowa o roli kultury języka w biznesie, sile empatii w tworzeniu wartościowych projektów i balansie związanym z nowymi technologiami. Zapraszamy do obejrzenia wywiadu!

LINK: Wywiad z Moniką Bogdanowicz

67075719_2411314012309348_8601906761797992448_n

Warsztat „Zrozumieć personę”

W trakcie Design talks Business Summit 2019 Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński poprowadzili warsztat pt. Zrozumieć personę – jak uwolnić użytkownika od stereotypów i nie budować własnego klona. Na stronie: Readymag przeczytacie artykuł autorstwa Izy o personie projektowej, czyli raporcie z badań. Z przyjemnością informujemy, że już za moment będziemy zapraszać Was na szkolenie związane z personą! 👨‍🎓👩‍🎓

fot. Łukasz Strenk

Zrzut ekranu 2019-06-10 o 11.38.09

Design Talks Business 2019

Design talks Business Summit to wydarzenie nie tylko dla projektantów, ale przede wszystkim dla biznesu chcącego opierać przewagi o projektowanie klientocentryczne. Zapraszamy wszystkich w imieniu organizatorów oraz swoim. Będziemy zbierać inspiracje, ale także się nimi dzielić. Bartek Baca i Wojtek Ławniczak opowiedzą  o tym, jak w prosty sposób pracować z sygnałami i trendami, a Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński rozprawią się warsztatowo z personą – pokażą, jak z nią pracować, żeby to miało sens i mogło mieć realne przełożenie na produkty i usługi. Zapisujcie się, bo wolne miejsca się kończą!

Link do wydarzenia: Design Talks Business 2019

 

Zrzut ekranu 2019-07-12 o 23.27.55

Czy robot odbierze Ci pracę? Wojtek gościem na kanale Mariusza Łodygi

Wojtek Ławniczak został zaproszony przez Mariusza Łodygę, żeby porozmawiać o przyszłości usług przede wszystkim w kontekście zmian w technologii

Nie ma tego, czego szukasz?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media