Wywiad dla Trip for Trip


Badania Poznaj swojego pracownika 2019


Warsztaty Design4Innovation


Warsztat wdrożeniowy WUD


Customer journey – mapowanie procesu i usprawnienia na ścieżce


Projektowanie doświadczenia pracownika – Kongres Kadry


PaxExperience – Projektowanie doświadczenia pasażera


Sesja Analizy Sygnałów Rynkowych


Rethinking Food Waste – warsztaty projektowe


Roślinny Food Design Sprint


New Generations, New Expectations – projektowanie dla młodych użytkowników


Projektowanie produktów turystycznych


IMG_6213_Fotor

Wywiad dla Trip for Trip

Iza i Wojtek udzielili wywiadu nowemu portalowi poświęconemu tematyce związanej z podróżowaniem. Wywiad o Japonii, projektowaniu usług, stereotypach i szukaniu podobieństw w różnicach. Jednym słowem – o tym, co nas kręci, co robimy i jak staramy się patrzeć na różne zjawiska. Zachęcamy do przeczytania innych wywiadów i gorąco polecamy tripfortrip.pl!

PS. Znajdziecie tam także „tokijską” plejlistę złożoną przez Wojtka

Linki:
Wywiad: Szukamy podobieństw w różnicach
Plejlisty Tip for Trip

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 17.01.12

Badania Poznaj swojego pracownika 2019

Przedstawiamy rezultat naszego badania jakościowego przeprowadzonego we współpracy z fantastycznym zespołem naszego Klienta – OLX Praca. Jako partner merytoryczny badania „Poznaj swojego pracownika 2019” zaprojektowaliśmy metodykę, wprowadziliśmy autorskie narzędzia VHS, włączyliśmy tryb „zamknij się i słuchaj” i przebadaliśmy pracowników 6 kategorii. Czym jest dla nich praca, jak jej szukają, czego oczekują od pracodawców i DLACZEGO. Nie krępujcie się, pobierajcie. Udanej lektury! Wasz Zespół do Badań Specjalnych 🙂 Dominik – Szef projektu, Wojciech i Iza

Link do raportu:
Raport OLX PRACA

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 16.34.33

Warsztaty Design4Innovation

Design for Innovation (Design4Innovation) to wspólny projekt 8 europejskich partnerów, którzy wspólnie promują design jako narzędzie innowacji. Cieszymy sie bardzo, że, zostaliśmy zaproszeni, żeby podzielić się z uczestnikami projektu – przedstawicielami biznesu, IOB oraz samorządu naszą wiedzą. Dinksy opowiedziały o turkusowym modelu pracy, a Iza pokazała sposób myślenia i działania w podejściu human-centred na przykładzie zwyczajów zakupowych. Podpowiedziała także, jak pracować z niektórymi narzędziami, dzięki którym można projektować lepsze produkty i usługi.

Obejrzyj film:
https://bit.ly/2QDu6Mg

WUD WARSZTAT.001

Warsztat wdrożeniowy WUD

W trakcie World Usability Day (WUD) we Wrocławiu Iza i Wojtek poprowadzili warsztat poświęcony wdrażaniu human-centred design do organizacji dla właścicieli firm oraz osób zarządzających wdrażaniem (np. R&D, HR, employer branding). Była mowa o planowaniu wdrażania, sesjach awareness, komunikowaniu designu wewnątrz organizacji, zatrudnianiu projektantów, rafach i sposobach ich omijania. WUD to świetne wydarzenie, niezwykle otwarci uczestnicy i dobra atmosfera. Dziękujemy za zaproszenie!

Slajd1

Customer journey – mapowanie procesu i usprawnienia na ścieżce

Kolejny warsztat z naszym Klientem – producentem i usługodawcą – poświęciliśmy mapowaniu customer journey – procesu usługowego widzianego z perspektywy klienta. To żmudny proces, ale już na tym etapie widać wyraźnie obszary do zmiany. Pojawiły się też pierwsze rozwiązania problemów (pains).

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 16.46.07

Projektowanie doświadczenia pracownika – Kongres Kadry

I Will Always Love You! – to tytuł kolejnego warsztatu dla HR. Tym razem wspólnie z uczestnikami Kongresu Kadry 2018 Iza projektowała elementy doświadczenia pracownika. Uczestnicy warsztatu poznali możliwości, jakie daje service design w rozwoju firmy i skupili się na pierwszych touchpointach employee journey.

Zrzut ekranu 2018-12-07 o 16.48.03

PaxExperience – Projektowanie doświadczenia pasażera

Z przyjemnością informujemy, że wspólnie z BBSG uruchomiliśmy nowy projekt – PaxExperience. Jego osią jest tworzenie ścieżek doświadczenia pasażerów usług transportowych – kolejowych, lotniczych, autobusowych i innych. W planach, prócz realizowanych projektów, mamy dzielenie się wiedzą na temat pasażerów, ich zachowań i wykorzystywania tej wiedzy w praktyce. Zapraszamy na stronę http://paxexperience.eu

SAS 2018.001

Sesja Analizy Sygnałów Rynkowych

Przeprowadziliśmy kolejną Sesję Analizy Sygnałów.

W trakcie intensywnego dnia warsztatowego, wspólnie ze współpracownikami naszego Klienta z różnych działów (od managementu, przez handlowców, technologów po HR), przeszliśmy przez ponad 170 wyselekcjonowanych sygnałów zmian na rynkach i zamieniliśmy je w inicjatywy, które wykorzystamy do tworzenia scenariuszy rozwojowych. Praca żmudna, jednak efekt w postaci pomysłów na działania niezwykle interesujący i odświeżający.

Sygnały z rynku są efektem wywiadów jakościowych z klientami naszego Klienta, ekspertami rynkowymi, w tym makroekonomistami, szefami firm i działów r&d najbardziej rozwojowych branż (m.in. logistyka, handel, budownictwo), analizy danych makro, raportów trendowych i premier technologicznych ostatnich lat. Przekrój sygnałów – od tych płynących z otaczającej nas rzeczywistości, przez nowinki technologiczne z branż aż po przewidywania i wskazówki trendwatcherów.

44131496_2074837682561569_2060179551421464576_n

Rethinking Food Waste – warsztaty projektowe

Na zaproszenie Banku Żywności w Trójmieście Iza poprowadziła warsztat projektowy, którego efektem są koncepty rozwiązań ograniczających marnowanie żywności. Świetna atmosfera i uczestnicy. Czekamy na wdrożenia!

_MG_5048

Roślinny Food Design Sprint

W ramach konferencji Plant-Powered Perspectives zorganizowanej przez Otwarte klatki/ Roślinnie Jemy poprowadziliśmy sesję projektowania konceptów na wegańskie produkty spożywcze. Food Design Sprint to nasz autorski jednodniowy warsztat skierowany do producentów, restauratorów, hotelarzy (catering). Iza była także jurorem w konkursie na roślinną innowację. Gratulujemy Lody Syrenka! Trzymamy kciuki za wszystkich uczestników konkursu i warsztatów! Dziękujemy!

Fot. eradzikowska.com

IMG_6316

New Generations, New Expectations – projektowanie dla młodych użytkowników

Wojtek Ławniczak poprowadził prezentację New Generations, New Expectations oraz panel dyskusyjny poświęcony wykorzystaniu human-centred design w procesach rewitalizacyjnych. Była mowa o oczekiwaniach młodszych pokoleń, projektowaniu doświadczeń, partycypacji i tym, co z tego może wyniknąć dla interesariuszy procesów rewitalizacyjnych.

Więcej info: http://www.drugiezyciebudynkow.pl

1

Projektowanie produktów turystycznych

Wsparliśmy Warszawską Organizację Turystyczną i UM Warszawa i poprowadziliśmy sesję projektowania konceptów na produkty turystyczne. Kontekst projektowania to rozwój na styku dwóch światów – twardego biznesowego > produktów turystycznych, które służą zarabianiu i tego społecznego > produktów, które wspierają rozwój społeczności lokalnej i nie przyczyniają się do gentryfikacji.

Nie ma tego, czego szukasz?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media