Design Talks Business 2019


Public Sector & Infrastructure Conference, Tbilisi


Konferencja „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm”


Raport OLX Praca Know How z dwiema nagrodami!


Kongres Lotniczy Sky & More


Konferencja Shaping investments for next generations


Rewitalizacja a trendy konsumenckie


VHS on tour: Service Safari Bristol


O badaniu potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych


VHS partnerem Konferencji Open Eyes Economy on Tour


Projekt badawczy w branży real estate


VHS na Global Service Jam


1 2 3 5
Zrzut ekranu 2019-06-10 o 11.38.09

Design Talks Business 2019

Design talks Business Summit to wydarzenie nie tylko dla projektantów, ale przede wszystkim dla biznesu chcącego opierać przewagi o projektowanie klientocentryczne. Zapraszamy wszystkich w imieniu organizatorów oraz swoim. Będziemy zbierać inspiracje, ale także się nimi dzielić. Bartek Baca i Wojtek Ławniczak opowiedzą  o tym, jak w prosty sposób pracować z sygnałami i trendami, a Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński rozprawią się warsztatowo z personą – pokażą, jak z nią pracować, żeby to miało sens i mogło mieć realne przełożenie na produkty i usługi. Zapisujcie się, bo wolne miejsca się kończą!

Link do wydarzenia: Design Talks Business 2019

 

IMG_3316

Public Sector & Infrastructure Conference, Tbilisi

Wojtek Ławniczak na zaproszenie PwC uczestniczył w zorganizowanej w Tbilisi Public Sector & Infrastructure Conference, gdzie poprowadził interaktywną sesję poświęconą zastosowaniu Human-Centred Design w projektach sektora publicznego. Wspaniałe miejsce, świetni ludzie, bardzo ciekawe projekty!

20190606-293A0110

Konferencja „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm”

Z przyjemnością informujemy, że  Wojtek Ławniczak był panelistą w dyskusji „Rozwój pracownika = rozwój firmy” w trakcie Konferencji „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm” organizowanej w ramach cyklu Open Eyes Economy on Tour. Very Human Services było partnerem konferencji.

Artykuł nt. OEES (Rzeczpospolita): Niewidzialne, niemierzalne ale kapitalne

fot. Anna Rezulak

62079451_1617570628376070_4844713115499102208_o

Raport OLX Praca Know How z dwiema nagrodami!

Mamy to! Raport OLX Praca KNOW HOW 2019 „Poznaj swojego pracownika” został nagrodzony w dwóch konkursach: Polishopa Honeycomb Award. Kategoria Biznes – najważniejsza w PL nagroda w obszarze Service Design Thinking, oraz Power of Content Marketing Awards w kategorii Raporty.  Jeszcze raz dziękujemy Klientowi za świetną współpracę!

Fot. Polishopa

Zrzut ekranu 2019-05-30 o 06.49.55

Kongres Lotniczy Sky & More

Iza Ławniczak została zaproszona do panelu Passenger experience – jak budować przewagę konkurencyjną? odbywającego się w ramach Kongresu Portów Lotniczych Sky & More. Dyskusja poświęcona wykorzystaniu podejścia klientocentrycznego w usłudze lotniczej i lotniskowej, skoncentrowana na obszarach związanych z handlem, usługami i produktami.

Strona Kongresu Sky & More
http://skyandmore.pl

AN9A9410

Konferencja Shaping investments for next generations

Na zaproszenie Urban Land Institute (ULI) organizującego konferencję Shaping investments for next generations Wojtek Ławniczak poprowadził panel pt. „Moje miasto, a w nim” z przedstawicielami pokolenia Z. Tematyka panelu dotyczyła miasta i tego, co sprawia, że jest atrakcyjne dla młodszych mieszkańców, którzy z niego korzystają. Co ich cieszy, co przeszkadza, jak wygladałoby ich zdaniem idealne miasto jako usługa? Niezwykle interesujące spostrzeżenia, ciekawe insighty, świetna rozmowa!

Strona Urban Land Institute: https://uli.org
fot. ULI

II_dzien_Radisson_119

Rewitalizacja a trendy konsumenckie

Kluczem do sukcesu w branży real estate – sprzedaży powierzchni mieszkalnych i użytkowych – będzie głębsza niż do tej pory wiedza o kliencie/konsumencie i jego potrzebach – nie tylko o tym, co kupuje i czego oczekuje, ale przede wszystkim dlaczego? – Procesy inwestycyjne muszą zacząć uwzględniać rozumne, precyzyjne i umiejętne badanie potrzeb klientów, czytanie trendów, wyciąganie z nich wniosków i przekładanie ich na lepiej sprzedające się produkty i usługi. Kto nie zacznie tego robić, będzie miał większe koszty i trudności…

Więcej na temat obserwowania zmian i ich wpływu na branżę nieruchomości można usłyszeć podczas śniadania biznesowego we Wrocławiu. Na zaproszenie pomysłodawców Inicjatywy Drugie Życie Budynków Wojtek Ławniczak opowie o trendach konsumenckich, które dotykają rewitalizacji i tym, jak z nimi pracować, żeby powstawały lepiej sprzedające się produkty i usługi.

Strona wydarzenia: Drugie Życie Budynków

60148422_1515153831949235_7414272008654946304_o

VHS on tour: Service Safari Bristol

W ramach naszych regularnych wypadów inspiracyjnych, w trakcie których przeprowadzamy service safari w poszukiwaniu ciekawych wdrożonych rozwiązań usługowych z obszaru usług – przede wszystkim handlowych, transportowych, eventowych, bankowych i gastronomicznych, tym razem odwiedziliśmy Bristol. Przywieźliśmy masę inspiracji, wszystko skrupulatnie ewidencjonując i opisując insighty. Higlightem tego wypadu była świątynia jako usługa (katedra w Bristolu), nowe oddziały Lloyds Bank oraz hybrydowa poczta.

fot. VHS

photo-1464142084585-c6ded77b9710

O badaniu potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych

W najbliższym czasie pojawimy się na spotkaniach organizowanych w ramach cyklu „Drugie życie budynków”. Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński będą przedstawiać nasze podejście do badań potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych — biur, osiedli, mieszkań.

Strona inicjatywy Drugie życie budynków: http://www.drugiezyciebudynkow.pl

fot. Anna Holowetzki

photo-1535735425560-eac21f096836

VHS partnerem Konferencji Open Eyes Economy on Tour

Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy partnerem Konferencji „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm” organizowanej w ramach cyklu Open Eyes Economy on Tour. Wojtek Ławniczak będzie panelistą w dyskusji „Rozwój pracownika = rozwój firmy”.

Widzimy się już w czerwcu! Zapisywać możecie się tutaj 👉 Konferencja Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne
Artykuł nt. OEES (Rzeczpospolita): Niewidzialne, niemierzalne ale kapitalne

fot. Valery Sysoev

Thomas Miller

Projekt badawczy w branży real estate

Tym razem branża real estate. Wspólnie z Bluevine oraz ThinkCo rozpoczęliśmy prace nad projektem badawczo-rozwojowym dotyczącym przestrzeni jako usługi (space as a service). Niezwykle ciekawe przedsięwzięcie, ogrom pracy, ale temat dla nas szczególnie interesujący. Prace warsztatowe trwają, przygotowujemy się do badań, a o szczegółach poinformujemy Was wkrótce!

fot. Chris Barbalis, Unsplash

Unknown

VHS na Global Service Jam

Global Service Jam to inicjatywa, w której zespoły projektują usługi w 48h i udostępniają swoje prototypy na domenie publicznej. Wiążemy z nim wiele dobrych wspomnień – byliśmy przy narodzinach idei jamowania w Polsce i popularyzowaliśmy ją od 2011 roku, kiedy to w GSJ startowały Kraków, Poznań i Szczecin. Teraz kręci się fantastycznie i tam, gdzie możemy, wspieramy tę inicjatywę z całych sił!

W tegorocznej edycji Poznań Service Jam 2019 Wojtek Jagodziński opowiedział o tym, jak przeprowadzać badania z użytkownikami (dzień pierwszy). W trzecim dniu zespoły prototypowały i testowały. Część zespołów korzystała z zestawu do prototypowania User Stories, który opracowaliśmy wspólnie z Dinksy.

Strona Global Service Jam
Zdjęcie: Armafoja

Nie ma tego, czego szukasz?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media