O badaniu potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych


VHS partnerem Konferencji Open Eyes Economy on Tour


Projekt badawczy w branży real estate


VHS na Global Service Jam


VHS partnerem merytorycznym cyklu konferencji Logistyka i Produkcja


Wywiad dla bloga OLX Praca


Zdrowa żywność dla osób wykluczonych ekonomicznie


Mapujemy ścieżkę klienta


Planowanie design sprint


Wojtek Ławniczak mentorem SAR Startup Program


Very Human Services oficjalnym polskim partnerem Smaply i ExperienceFellow


Badania „Polski dom i jego znaczenia”


1 2 3 4
photo-1464142084585-c6ded77b9710

O badaniu potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych

W najbliższym czasie pojawimy się na spotkaniach organizowanych w ramach cyklu „Drugie życie budynków”. Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński będą przedstawiać nasze podejście do badań potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych — biur, osiedli, mieszkań.

Strona inicjatywy Drugie życie budynków: http://www.drugiezyciebudynkow.pl

fot. Anna Holowetzki

photo-1535735425560-eac21f096836

VHS partnerem Konferencji Open Eyes Economy on Tour

Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy partnerem Konferencji „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm” organizowanej w ramach cyklu Open Eyes Economy on Tour. Wojtek Ławniczak będzie panelistą w dyskusji „Rozwój pracownika = rozwój firmy”.

Widzimy się już w czerwcu! Zapisywać możecie się tutaj 👉 Konferencja Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne

fot. Valery Sysoev

Thomas Miller

Projekt badawczy w branży real estate

Tym razem branża real estate. Wspólnie z Bluevine oraz ThinkCo rozpoczęliśmy prace nad projektem badawczo-rozwojowym dotyczącym przestrzeni jako usługi (space as a service). Niezwykle ciekawe przedsięwzięcie, ogrom pracy, ale temat dla nas szczególnie interesujący. Prace warsztatowe trwają, przygotowujemy się do badań, a o szczegółach poinformujemy Was wkrótce!

fot. Chris Barbalis, Unsplash

Unknown

VHS na Global Service Jam

Global Service Jam to inicjatywa, w której zespoły projektują usługi w 48h i udostępniają swoje prototypy na domenie publicznej. Wiążemy z nim wiele dobrych wspomnień – byliśmy przy narodzinach idei jamowania w Polsce i popularyzowaliśmy ją od 2011 roku, kiedy to w GSJ startowały Kraków, Poznań i Szczecin. Teraz kręci się fantastycznie i tam, gdzie możemy, wspieramy tę inicjatywę z całych sił!

W tegorocznej edycji Poznań Service Jam 2019 Wojtek Jagodziński opowiedział o tym, jak przeprowadzać badania z użytkownikami (dzień pierwszy). W trzecim dniu zespoły prototypowały i testowały. Część zespołów korzystała z zestawu do prototypowania User Stories, który opracowaliśmy wspólnie z Dinksy.

Strona Global Service Jam
Zdjęcie: Armafoja

2018-07-13 GDD_piatek_bez_bankietu 150_low

VHS partnerem merytorycznym cyklu konferencji Logistyka i Produkcja

Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy partnerem merytorycznym cyklu konferencji Logistyka i Produkcja organizowanych w najbliższych miesiącach w czterech miastach w Polsce. Najbliższe wydarzenie odbędzie się 27.03 w Gliwicach w hotelu Silvia Gold. Wojtek Ławniczak wystąpi z prezentacją pt. Jutro będzie inaczej! Jak analizować trendy, interpretować kierunki i przekładać je na produkty, usługi, strategie i plany.

Poruszymy dwa wątki. Pierwszym i podstawowym czynnikiem determinującym przyszły obraz produkcji, przede wszystkim w kontekście Industry 4.0, będzie charakterystyka klienta i jego oczekiwań względem produktów. Dlatego w prezentacji Wojtek opowie o zastosowaniu podejścia human-centred – z perspektywy wewnętrznej i zewnętrznej. Drugi wątek będzie dotyczył analizy obserwowanych trendów i sygnałów oraz zaburzeń. Wszystko po to, by można było sprawniej tworzyć inicjatywy, układać z nich scenariusze i plany na przyszłość i je wdrażać. Zapraszamy!

Zdjęcie (Design Językiem Biznesu, 2018)

Szczegóły konferencji w linku:
Konferencja Logistyka Produkcja Przyszłość

DSC8392

Wywiad dla bloga OLX Praca

Publikujemy rozmowę, którą przeprowadzili autorzy bloga OLX Praca z Dominikiem, Izą i Wojtkiem na temat badań przeprowadzonych w drugiej połowie 2018 roku. W materiale mowa o metodyce, narzędziach, w tym głównie FWK, czyli fokusie warsztatowo-kreatywnym.

Wnioski z badań zostały przedstawione w raporcie „OLX Praca. Poznaj swojego pracownika”, do którego lektury serdecznie zapraszamy.

Wywiad:
http://blog.praca.olx.pl/2019/02/20/jakie-badac-zeby-dowiedziec-sie-lepiej/

20190209_111428_Fotor

Zdrowa żywność dla osób wykluczonych ekonomicznie

A w soboty część naszego zespołu pracuje nad projektem społecznie odpowiedzialnym. Temat dotyczy obszaru zdrowej żywności w grupach osób wykluczonych – w tym przypadku wykluczonych ekonomicznie. Póki co, jesteśmy przed badaniem i przygotowujemy Listę Poszukiwanych Informacji.

20190212_162706_Fotor

Mapujemy ścieżkę klienta

Kolejny ścieżka klienta przed nami. Temat niezwykle interesujący, obszar B2B, trudna branża i produkt oraz otwarty i zaangażowany Klient – czyli jednym zdaniem wszystko, co lubimy. Na zdjęciu pierwsza przymiarka do ścieżki po warsztacie z Klientem. Mapujemy  „na sucho” procesy widziane z perspektyw czterech typów użytkowników.

20190207_104416_Fotor

Planowanie design sprint

Zakończyliśmy ponad roczny proces edukacyjny dla zespołu jednego z naszych ulubionych Klientów, który wdraża podejście human-centred do swojej organizacji! Ostatnią sesję poświęciliśmy planowaniu procesu design sprint. Kolejne spotkanie z niezwykle otwartymi, przeinteligentnymi i przesympatycznymi ludźmi! W podzięce chyba wszyscy pozakładamy u Klienta konta 😉

Zrzut ekranu 2019-02-18 o 17.21.59

Wojtek Ławniczak mentorem SAR Startup Program

Z przyjemnością informujemy, że Wojtek Ławniczak został po raz kolejny zaproszony do mentorowania w SAR Startup Program. Będzie podpowiadał w obszarze human-centred design – jak strategicznie ‚ugryźć’ usługę, czy produkt, ułożyć proces projektowy, zdefiniować potrzeby i zbudować value proposition. Cieszymy sie bardzo i czekamy na startupy!

Informacje: http://startup.sar.org.pl

Zrzut ekranu 2019-02-05 o 18.17.51

Very Human Services oficjalnym polskim partnerem Smaply i ExperienceFellow

Miło nam poinformować, że Jesteśmy oficjalnym polskim partnerem Smaply i ExperienceFellow – software do projektowania usług!

Experiencefellow obejmuje aplikację mobilną jako narzędzie pozyskiwania/próbkowania/dokumentowania/ zapisu wybranych danych oraz aplikację komputerową. Zaletą narzędzia jest skrócenie czasu pomiędzy doświadczeniem a badaniem, co pozwala na precyzyjniejsze uchwycenie emocji użytkownika, udzielenie odpowiedzi na część pytań „na gorąco” i lepsze wnioskowanie. Oprogramowanie Smaply z kolei pomaga wizualizować ścieżki. Z obu – zwłaszcza ze Smaply korzystamy dziś w każdym projekcie, w którym mamy do czynienia ze ścieżką. I oba Wam rekomendujemy!

PS. Jeżeli planujesz korzystanie z tego narzędzia w Twojej firmie, daj nam znać. Choć nie jesteśmy resellerem, możemy wesprzeć Cię praktyczną wiedzą naszą albo projektantów Smaply/Experiencefellow oraz załatwić jakiś „buspas” w postaci zniżek. Napisz: zespół@veryhuman.p

hector-bermudez-275538-unsplash

Badania „Polski dom i jego znaczenia”

Na zlecenie klienta z branży finansowej ruszyliśmy z zespołem badawczym VHS w teren, zaglądając do … polskich domów. Z wykorzystaniem metod etnograficznych i wsparciem software umożliwiającym domownikom z trzech pokoleń prowadzenie dzienniczków, penetrowaliśmy zakamarki przestrzeni, emocji i planów mieszkańców polskich gospodarstw domowych. Projekt ma charakter międzynarodowy, co jest dla nas tym ciekawsze, że za chwile będziemy mieli możliwość porównania naszych insightów z hiszpańskimi i holenderskimi.

Fot. Hector Bermudez, unsplash.com

Nie ma tego, czego szukasz?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media