Very Human Crew

Jesteśmy zespołem projektantów biznesowych o wielu kompetencjach: strategów, innowatorów, badaczy i analityków. Od wielu lat zespołowo rozwiązujemy problemy w oparciu o metodyki human-centred. Dzielimy się wiedzą o tym, jak badać, jak generować dobre pomysły, jak je prototypować i testować, tworzyć rozwiązania bardziej przyjazne ludziom i wdrażać innowacje w organizacjach. Obserwujemy nowe zjawiska, interpretujemy kierunki, w których one zmierzają, by we współpracy z Klientami przekładać je na produkty i usługi.

 

Postępujemy zgodnie z Berlińskim Kodeksem Postępowania.

Od naszych Klientów

Efektem przeprowadzonych prac jest wdrożona przez nas udoskonalona oferta usługowa
Efekty projektu zaczęły być dla nas wszystkich widoczne już po pierwszych warsztatach. Dzięki zbudowaniu interdyscyplinarnych zespołów zniknęły, lub znacząco zmniejszyły się, bariery pomiędzy Pracownikami różnych działów i z różnych stanowisk. Mamy wrażenie, że staliśmy się dla siebie bardziej otwarci, wyrozumiali, współpracujący, cierpliwi, słuchający i pytający.
Jednym z dominujących wątków było poszukiwanie rozwiązań, które jednocześnie – zwiększając komfort pasażerów będą dawały szanse na zwiększenie przychodów.

Aktualności

Design Talks Business 2019


Czy robot odbierze Ci pracę? Wojtek gościem na kanale Mariusza Łodygi


Przyszłość dla coworkingu w Polsce


VHS na Pomorzu


Public Sector & Infrastructure Conference, Tbilisi


Konferencja „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm”


Raport OLX Praca Know How z dwiema nagrodami!


Kongres Lotniczy Sky & More


Konferencja Shaping investments for next generations


Rewitalizacja a trendy konsumenckie


VHS on tour: Service Safari Bristol


O badaniu potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych


VHS partnerem Konferencji Open Eyes Economy on Tour


Projekt badawczy w branży real estate


Zrzut ekranu 2019-06-10 o 11.38.09

Design Talks Business 2019

Design talks Business Summit to wydarzenie nie tylko dla projektantów, ale przede wszystkim dla biznesu chcącego opierać przewagi o projektowanie klientocentryczne. Zapraszamy wszystkich w imieniu organizatorów oraz swoim. Będziemy zbierać inspiracje, ale także się nimi dzielić. Bartek Baca i Wojtek Ławniczak opowiedzą  o tym, jak w prosty sposób pracować z sygnałami i trendami, a Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński rozprawią się warsztatowo z personą – pokażą, jak z nią pracować, żeby to miało sens i mogło mieć realne przełożenie na produkty i usługi. Zapisujcie się, bo wolne miejsca się kończą!

Link do wydarzenia: Design Talks Business 2019

 

Zrzut ekranu 2019-07-12 o 23.27.55

Czy robot odbierze Ci pracę? Wojtek gościem na kanale Mariusza Łodygi

Wojtek Ławniczak został zaproszony przez Mariusza Łodygę, żeby porozmawiać o przyszłości usług przede wszystkim w kontekście zmian w technologii

DSC_3096

Przyszłość dla coworkingu w Polsce

Rozpoczęliśmy nowy projekt badawczy związany z obszarem coworkingu. Tym razem przygotowanie badań, ich przeprowadzenie oraz wnioskowanie będzie odbywało się w zespołach mieszanych – badaczy Very Human Services, studentów ostatnich lat z wielu kierunków oraz Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Temat coworkingu w Polsce zatacza coraz szersze kręgi. Jesteśmy niezwykle ciekawi wyników – zwyczajów, nawyków i opinii na temat wspólnej pracy i mieszkania przedstawicieli młodszych pokoleń.

philipp-deus-7XC0iRLNs4E-unsplash

VHS na Pomorzu

Byliśmy na Pomorzu! Poprowadziliśmy warsztaty na temat wytyczania scenariuszy rozwoju dla naszego Klienta. Jeden z wątków dotyczył projektowania produktów turystycznych. Dobra atmosfera, ciekawe rozmowy i intrygujące ścieżki rozwoju. Teraz wdrożenia. Gorąco kibicujemy pomysłowi. Z pewnością o nim usłyszycie!

IMG_3316

Public Sector & Infrastructure Conference, Tbilisi

Wojtek Ławniczak na zaproszenie PwC uczestniczył w zorganizowanej w Tbilisi Public Sector & Infrastructure Conference, gdzie poprowadził interaktywną sesję poświęconą zastosowaniu Human-Centred Design w projektach sektora publicznego. Wspaniałe miejsce, świetni ludzie, bardzo ciekawe projekty!

20190606-293A0110

Konferencja „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm”

Z przyjemnością informujemy, że  Wojtek Ławniczak był panelistą w dyskusji „Rozwój pracownika = rozwój firmy” w trakcie Konferencji „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm” organizowanej w ramach cyklu Open Eyes Economy on Tour. Very Human Services było partnerem konferencji.

Artykuł nt. OEES (Rzeczpospolita): Niewidzialne, niemierzalne ale kapitalne

fot. Anna Rezulak

62079451_1617570628376070_4844713115499102208_o

Raport OLX Praca Know How z dwiema nagrodami!

Mamy to! Raport OLX Praca KNOW HOW 2019 „Poznaj swojego pracownika” został nagrodzony w dwóch konkursach: Polishopa Honeycomb Award. Kategoria Biznes – najważniejsza w PL nagroda w obszarze Service Design Thinking, oraz Power of Content Marketing Awards w kategorii Raporty.  Jeszcze raz dziękujemy Klientowi za świetną współpracę!

Fot. Polishopa

Zrzut ekranu 2019-05-30 o 06.49.55

Kongres Lotniczy Sky & More

Iza Ławniczak została zaproszona do panelu Passenger experience – jak budować przewagę konkurencyjną? odbywającego się w ramach Kongresu Portów Lotniczych Sky & More. Dyskusja poświęcona wykorzystaniu podejścia klientocentrycznego w usłudze lotniczej i lotniskowej, skoncentrowana na obszarach związanych z handlem, usługami i produktami.

Strona Kongresu Sky & More
http://skyandmore.pl

AN9A9410

Konferencja Shaping investments for next generations

Na zaproszenie Urban Land Institute (ULI) organizującego konferencję Shaping investments for next generations Wojtek Ławniczak poprowadził panel pt. „Moje miasto, a w nim” z przedstawicielami pokolenia Z. Tematyka panelu dotyczyła miasta i tego, co sprawia, że jest atrakcyjne dla młodszych mieszkańców, którzy z niego korzystają. Co ich cieszy, co przeszkadza, jak wygladałoby ich zdaniem idealne miasto jako usługa? Niezwykle interesujące spostrzeżenia, ciekawe insighty, świetna rozmowa!

Strona Urban Land Institute: https://uli.org
fot. ULI

II_dzien_Radisson_119

Rewitalizacja a trendy konsumenckie

Kluczem do sukcesu w branży real estate – sprzedaży powierzchni mieszkalnych i użytkowych – będzie głębsza niż do tej pory wiedza o kliencie/konsumencie i jego potrzebach – nie tylko o tym, co kupuje i czego oczekuje, ale przede wszystkim dlaczego? – Procesy inwestycyjne muszą zacząć uwzględniać rozumne, precyzyjne i umiejętne badanie potrzeb klientów, czytanie trendów, wyciąganie z nich wniosków i przekładanie ich na lepiej sprzedające się produkty i usługi. Kto nie zacznie tego robić, będzie miał większe koszty i trudności…

Więcej na temat obserwowania zmian i ich wpływu na branżę nieruchomości można usłyszeć podczas śniadania biznesowego we Wrocławiu. Na zaproszenie pomysłodawców Inicjatywy Drugie Życie Budynków Wojtek Ławniczak opowie o trendach konsumenckich, które dotykają rewitalizacji i tym, jak z nimi pracować, żeby powstawały lepiej sprzedające się produkty i usługi.

Strona wydarzenia: Drugie Życie Budynków

60148422_1515153831949235_7414272008654946304_o

VHS on tour: Service Safari Bristol

W ramach naszych regularnych wypadów inspiracyjnych, w trakcie których przeprowadzamy service safari w poszukiwaniu ciekawych wdrożonych rozwiązań usługowych z obszaru usług – przede wszystkim handlowych, transportowych, eventowych, bankowych i gastronomicznych, tym razem odwiedziliśmy Bristol. Przywieźliśmy masę inspiracji, wszystko skrupulatnie ewidencjonując i opisując insighty. Higlightem tego wypadu była świątynia jako usługa (katedra w Bristolu), nowe oddziały Lloyds Bank oraz hybrydowa poczta.

fot. VHS

photo-1464142084585-c6ded77b9710

O badaniu potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych

W najbliższym czasie pojawimy się na spotkaniach organizowanych w ramach cyklu „Drugie życie budynków”. Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński będą przedstawiać nasze podejście do badań potrzeb użytkowników przestrzeni użytkowych — biur, osiedli, mieszkań.

Strona inicjatywy Drugie życie budynków: http://www.drugiezyciebudynkow.pl

fot. Anna Holowetzki

photo-1535735425560-eac21f096836

VHS partnerem Konferencji Open Eyes Economy on Tour

Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy partnerem Konferencji „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm” organizowanej w ramach cyklu Open Eyes Economy on Tour. Wojtek Ławniczak będzie panelistą w dyskusji „Rozwój pracownika = rozwój firmy”.

Widzimy się już w czerwcu! Zapisywać możecie się tutaj 👉 Konferencja Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne
Artykuł nt. OEES (Rzeczpospolita): Niewidzialne, niemierzalne ale kapitalne

fot. Valery Sysoev

Thomas Miller

Projekt badawczy w branży real estate

Tym razem branża real estate. Wspólnie z Bluevine oraz ThinkCo rozpoczęliśmy prace nad projektem badawczo-rozwojowym dotyczącym przestrzeni jako usługi (space as a service). Niezwykle ciekawe przedsięwzięcie, ogrom pracy, ale temat dla nas szczególnie interesujący. Prace warsztatowe trwają, przygotowujemy się do badań, a o szczegółach poinformujemy Was wkrótce!

fot. Chris Barbalis, Unsplash

Pracowaliśmy m.in. dla:

Partnerzy, z którymi współpracujemy

BBSG

bbsg_logo

BBSG jest firmą doradczą stworzoną przez ekspertów sektora publicznego, specjalizującą się w doradztwie dla podmiotów działających w sektorze transportowym ze szczególnym uwzględnieniem sektora lotniczego.

Firma realizuje również projekty doradcze w obszarze  rozwoju regionalnego, w szczególności związane z rozwojem infrastruktury transportowej i atrakcyjnością inwestycyjną miast i regionów.

Wspólnie z BBSG tworzymy projekt PaxExperience, w którym zajmujemy się projektowaniem doświadczenia pasażera.

FUTUREFOODS / KLenergy

future-foods-logo

KLenergy zajmuje się wsparciem firm w projektowaniu produktów i usług z branży food.

Corocznie organizuje wydarzenia konferencyjno-warsztatowe dla specjalistów z branży spożywczej poświęcone innowacjom w projektowaniu, w tym Futurefoods oraz Futurefoods Tech.

Studio Ilustratorsko - Projektowe DINKSY

dinksy-logo

Dinksy specjalizują się w wizualizowaniu danych, procesów, idei.

Projektują infografiki oraz instrukcje, robią zapis wizualny warsztatów, burz mózgów, konferencji.

Zajmują się ilustracją funkcjonalną, czyli taką, która służy lepszemu zrozumieniu rzeczywistości. Wspierają wizualnie procesy projektowe.

SERVICE DESIGN POLSKA

sdp_logo

Jesteśmy współzałożycielami SERVICE DESIGN POLSKA (SDP) – grupy edukacyjnej zajmującej się projektowaniem usług (service design).

SDP promuje w Polsce innowacyjne metody współpracy oparte o podejście Service Design oraz Design Thinking, edukuje w zakresie metodyk, prezentuje, inicjuje dyskusje.

more than metrics

more-than-metrics-partner

Jesteśmy oficjalnym partnerem more than metrics - autorów software do projektowania customer journeys: Smaply i ExperienceFellow.

Experiencefellow obejmuje aplikację mobilną jako narzędzie pozyskiwania, próbkowania, dokumentowania i zapisu wybranych danych oraz aplikację komputerową.

Zaletą narzędzia jest skrócenie czasu pomiędzy doświadczeniem a badaniem. Pozwala to na precyzyjniejsze uchwycenie emocji użytkownika, udzielenie odpowiedzi na część pytań „na gorąco”, precyzyjniejsze zdefiniowanie punktów kontaktu i lepsze wnioskowanie. Smaply pozwala zwizualizować ścieżkę.

Nie ma tego, czego szukasz?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/vhs-theme/templates/sections/section-team-modals.php on line 9
Zobacz czym się akurat zajmujemy

Zobacz czym się akurat zajmujemy