Very Human Crew

Jesteśmy zespołem projektantów biznesowych o wielu kompetencjach: strategów, innowatorów, badaczy i analityków. Od wielu lat zespołowo rozwiązujemy problemy w oparciu o metodyki human-centred. Dzielimy się wiedzą o tym, jak badać, jak generować dobre pomysły, jak je prototypować i testować, tworzyć rozwiązania bardziej przyjazne ludziom i wdrażać innowacje w organizacjach. Obserwujemy nowe zjawiska, interpretujemy kierunki, w których one zmierzają, by we współpracy z Klientami przekładać je na produkty i usługi.

 

Postępujemy zgodnie z Berlińskim Kodeksem Postępowania.

Od naszych Klientów

Efektem przeprowadzonych prac jest wdrożona przez nas udoskonalona oferta usługowa
Efekty projektu zaczęły być dla nas wszystkich widoczne już po pierwszych warsztatach. Dzięki zbudowaniu interdyscyplinarnych zespołów zniknęły, lub znacząco zmniejszyły się, bariery pomiędzy Pracownikami różnych działów i z różnych stanowisk. Mamy wrażenie, że staliśmy się dla siebie bardziej otwarci, wyrozumiali, współpracujący, cierpliwi, słuchający i pytający.
Jednym z dominujących wątków było poszukiwanie rozwiązań, które jednocześnie – zwiększając komfort pasażerów będą dawały szanse na zwiększenie przychodów.

Aktualności

Mapowanie i projektowanie ścieżek pasażerów


Proces zatrudniania z perspektywy pracodawcy – badanie warsztatowe


Przestrzenie relacji – wywiad dla Magazif.com


Szkolenie iTs Sales Strategy Program


Wojtek Ławniczak gościem na kanale Moniki Bogdanowicz


Warsztat „Zrozumieć personę”


Design Talks Business 2019


Czy robot odbierze Ci pracę? Wojtek gościem na kanale Mariusza Łodygi


Przyszłość dla coworkingu w Polsce


VHS na Pomorzu


Public Sector & Infrastructure Conference, Tbilisi


Konferencja „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm”


Raport OLX Praca Know How z dwiema nagrodami!


Kongres Lotniczy Sky & More


bez nazwy.001

Mapowanie i projektowanie ścieżek pasażerów

Jak projektować ścieżki pasażera w transporcie publicznym, kiedy z jednej strony oczekiwania pasażerów względem usługi rosną, interesariuszy jest wielu, przepisy nie pozwalają na wprowadzanie szybkich zmian, a wokół wciąż remonty? Jak ścieżki mają się do koncepcji mobility as a service? W końcu jak pomóc Wojtkowi wydostać się z dworca? 👉

W trakcie dzisiejszego szkolenia poświęconego passenger experience Bartek i Wojtek przybliżyli uczestnikom zasady projektowania ścieżek pasażerów. Świetna atmosfera, dobra dyskusja, ciekawe pomysły!

0

Proces zatrudniania z perspektywy pracodawcy – badanie warsztatowe

Jednym z fundamentów procesów badawczych jest zwielokrotnienie i zróżnicowanie źródeł informacji.💡W cyklu naszego Klienta OLX Praca poświęconym wyzwaniom rynku HR przyjęliśmy perspektywę kilkudziesięciu osób odpowiedzialnych za proces zatrudnienia i kształtujących warunki i miejsca pracy w rozmaitych przedsiębiorstwach w Polsce.

W trakcie trzech badań koncentrowaliśmy się na aspektach związanych z poszukiwaniem specjalistów, np. przedstawicieli handlowych, pracowników administracji czy działów obsługi użytkownika. Mówiliśmy nie tylko o wyzwaniach związanych z zatrudnianiem kandydatów, ale także o barierach organizacyjnych, stosowanych formach rekrutacji i wprowadzanych rozwiązaniach. Wnioski z tych badań pozwolą nam spojrzeć z innej perspektywy na raport „Poznaj swojego pracownika” i stworzą kolejną przestrzeń do rozmowy o współczesnym rynku pracy.

Fot. OLX Praca

67276407_2333039013629045_8264983040036438016_n

Przestrzenie relacji – wywiad dla Magazif.com

W wywiadzie, który udzieliliśmy Magazif, mówimy trochę o podejściu human-centred w kontekście pracy i projektowania biur.
Link: Przestrzenie relacji – wywiad dla Magazif.com

fot. Łukasz Strenk

66483477_1564620153669269_6102167368107032576_o

Szkolenie iTs Sales Strategy Program

Iza z Wojtkiem poprowadzili moduł z innowacji w sprzedaży w ramach iTs Sales Strategy Program organizowanego przez ICAN Institute (btw. sprawdźcie program, bo jest mega interesujący). Świetna atmosfera, uczestnicy przeinteligentni i otwarci na zmiany – czyli tacy, z jakimi uwielbiamy pracować! Kolejne szkolenia realizowane wspólnie z ICAN Institute juz niedługo. Stay tuned!

woj-1024x1024

Wojtek Ławniczak gościem na kanale Moniki Bogdanowicz

Wojtek Ławniczak był gościem w programie Moniki Bogdanowicz, kóra porusza wątki związane z innowacją i technologią. Tym razem była mowa o roli kultury języka w biznesie, sile empatii w tworzeniu wartościowych projektów i balansie związanym z nowymi technologiami. Zapraszamy do obejrzenia wywiadu!

LINK: Wywiad z Moniką Bogdanowicz

67075719_2411314012309348_8601906761797992448_n

Warsztat „Zrozumieć personę”

W trakcie Design talks Business Summit 2019 Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński poprowadzili warsztat pt. Zrozumieć personę – jak uwolnić użytkownika od stereotypów i nie budować własnego klona. Na stronie: Readymag przeczytacie artykuł autorstwa Izy o personie projektowej, czyli raporcie z badań. Z przyjemnością informujemy, że już za moment będziemy zapraszać Was na szkolenie związane z personą! 👨‍🎓👩‍🎓

fot. Łukasz Strenk

Zrzut ekranu 2019-06-10 o 11.38.09

Design Talks Business 2019

Design talks Business Summit to wydarzenie nie tylko dla projektantów, ale przede wszystkim dla biznesu chcącego opierać przewagi o projektowanie klientocentryczne. Zapraszamy wszystkich w imieniu organizatorów oraz swoim. Będziemy zbierać inspiracje, ale także się nimi dzielić. Bartek Baca i Wojtek Ławniczak opowiedzą  o tym, jak w prosty sposób pracować z sygnałami i trendami, a Iza Ławniczak i Wojtek Jagodziński rozprawią się warsztatowo z personą – pokażą, jak z nią pracować, żeby to miało sens i mogło mieć realne przełożenie na produkty i usługi. Zapisujcie się, bo wolne miejsca się kończą!

Link do wydarzenia: Design Talks Business 2019

 

Zrzut ekranu 2019-07-12 o 23.27.55

Czy robot odbierze Ci pracę? Wojtek gościem na kanale Mariusza Łodygi

Wojtek Ławniczak został zaproszony przez Mariusza Łodygę, żeby porozmawiać o przyszłości usług przede wszystkim w kontekście zmian w technologii

DSC_3096

Przyszłość dla coworkingu w Polsce

Rozpoczęliśmy nowy projekt badawczy związany z obszarem coworkingu. Tym razem przygotowanie badań, ich przeprowadzenie oraz wnioskowanie będzie odbywało się w zespołach mieszanych – badaczy Very Human Services, studentów ostatnich lat z wielu kierunków oraz Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Temat coworkingu w Polsce zatacza coraz szersze kręgi. Jesteśmy niezwykle ciekawi wyników – zwyczajów, nawyków i opinii na temat wspólnej pracy i mieszkania przedstawicieli młodszych pokoleń.

philipp-deus-7XC0iRLNs4E-unsplash

VHS na Pomorzu

Byliśmy na Pomorzu! Poprowadziliśmy warsztaty na temat wytyczania scenariuszy rozwoju dla naszego Klienta. Jeden z wątków dotyczył projektowania produktów turystycznych. Dobra atmosfera, ciekawe rozmowy i intrygujące ścieżki rozwoju. Teraz wdrożenia. Gorąco kibicujemy pomysłowi. Z pewnością o nim usłyszycie!

IMG_3316

Public Sector & Infrastructure Conference, Tbilisi

Wojtek Ławniczak na zaproszenie PwC uczestniczył w zorganizowanej w Tbilisi Public Sector & Infrastructure Conference, gdzie poprowadził interaktywną sesję poświęconą zastosowaniu Human-Centred Design w projektach sektora publicznego. Wspaniałe miejsce, świetni ludzie, bardzo ciekawe projekty!

20190606-293A0110

Konferencja „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm”

Z przyjemnością informujemy, że  Wojtek Ławniczak był panelistą w dyskusji „Rozwój pracownika = rozwój firmy” w trakcie Konferencji „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm” organizowanej w ramach cyklu Open Eyes Economy on Tour. Very Human Services było partnerem konferencji.

Artykuł nt. OEES (Rzeczpospolita): Niewidzialne, niemierzalne ale kapitalne

fot. Anna Rezulak

62079451_1617570628376070_4844713115499102208_o

Raport OLX Praca Know How z dwiema nagrodami!

Mamy to! Raport OLX Praca KNOW HOW 2019 „Poznaj swojego pracownika” został nagrodzony w dwóch konkursach: Polishopa Honeycomb Award. Kategoria Biznes – najważniejsza w PL nagroda w obszarze Service Design Thinking, oraz Power of Content Marketing Awards w kategorii Raporty.  Jeszcze raz dziękujemy Klientowi za świetną współpracę!

Fot. Polishopa

Zrzut ekranu 2019-05-30 o 06.49.55

Kongres Lotniczy Sky & More

Iza Ławniczak została zaproszona do panelu Passenger experience – jak budować przewagę konkurencyjną? odbywającego się w ramach Kongresu Portów Lotniczych Sky & More. Dyskusja poświęcona wykorzystaniu podejścia klientocentrycznego w usłudze lotniczej i lotniskowej, skoncentrowana na obszarach związanych z handlem, usługami i produktami.

Strona Kongresu Sky & More
http://skyandmore.pl

Pracowaliśmy m.in. dla:

Partnerzy, z którymi współpracujemy

BBSG

bbsg_logo

BBSG jest firmą doradczą stworzoną przez ekspertów sektora publicznego, specjalizującą się w doradztwie dla podmiotów działających w sektorze transportowym ze szczególnym uwzględnieniem sektora lotniczego.

Firma realizuje również projekty doradcze w obszarze  rozwoju regionalnego, w szczególności związane z rozwojem infrastruktury transportowej i atrakcyjnością inwestycyjną miast i regionów.

Wspólnie z BBSG tworzymy projekt PaxExperience, w którym zajmujemy się projektowaniem doświadczenia pasażera.

FUTUREFOODS / KLenergy

future-foods-logo

KLenergy zajmuje się wsparciem firm w projektowaniu produktów i usług z branży food.

Corocznie organizuje wydarzenia konferencyjno-warsztatowe dla specjalistów z branży spożywczej poświęcone innowacjom w projektowaniu, w tym Futurefoods oraz Futurefoods Tech.

Studio Ilustratorsko - Projektowe DINKSY

dinksy-logo

Dinksy specjalizują się w wizualizowaniu danych, procesów, idei.

Projektują infografiki oraz instrukcje, robią zapis wizualny warsztatów, burz mózgów, konferencji.

Zajmują się ilustracją funkcjonalną, czyli taką, która służy lepszemu zrozumieniu rzeczywistości. Wspierają wizualnie procesy projektowe.

SERVICE DESIGN POLSKA

sdp_logo

Jesteśmy współzałożycielami SERVICE DESIGN POLSKA (SDP) – grupy edukacyjnej zajmującej się projektowaniem usług (service design).

SDP promuje w Polsce innowacyjne metody współpracy oparte o podejście Service Design oraz Design Thinking, edukuje w zakresie metodyk, prezentuje, inicjuje dyskusje.

more than metrics

more-than-metrics-partner

Jesteśmy oficjalnym partnerem more than metrics - autorów software do projektowania customer journeys: Smaply i ExperienceFellow.

Experiencefellow obejmuje aplikację mobilną jako narzędzie pozyskiwania, próbkowania, dokumentowania i zapisu wybranych danych oraz aplikację komputerową.

Zaletą narzędzia jest skrócenie czasu pomiędzy doświadczeniem a badaniem. Pozwala to na precyzyjniejsze uchwycenie emocji użytkownika, udzielenie odpowiedzi na część pytań „na gorąco”, precyzyjniejsze zdefiniowanie punktów kontaktu i lepsze wnioskowanie. Smaply pozwala zwizualizować ścieżkę.

Nie ma tego, czego szukasz?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/vhs-theme/templates/sections/section-team-modals.php on line 9
Zobacz czym się akurat zajmujemy

Zobacz czym się akurat zajmujemy