Design thinking: da się czy nie da się?

Prezentacja była wstępem do panelu dyskusyjnego w trakcie VIII Europejskiego Forum Gospodarczego (Łódź, 28-29.09.2015). Sesja panelowa „Design Thinking: da-się, czy nie-da-się?”, którą poprowadził Wojtek Ławniczak, dotyczyła warunków rozwoju design thinking w Polsce.

Tematyka sesji:
Wpływ design thinking na poziom innowacyjności i konkurencyjności firm
Bariery w osiągnięciu sukcesu i jak sobie z nimi radzić
Jak się zabrać za design thinking po polsku? Rekomendacje i sugestie

Uczestnicy:
Eberhard Schrempf – Dyrektor Zarządzający CREATIVE INDUSTRIES STYRIA
dr Andrew Walters – Director of Research and Reader in Product Design at PDR
Zuzanna Mikołajczyk – Dyrektor Marki i Członek Zarządu Mikomax
Anna Wróblewska – Partner i Szef Concordia Design Consulting
Ralph Talmont – Strateg Kreatywny i kurator TEDxWarsaw

Masz jakieś pytanie?

dowiedz się więcejo nas

Odwiedź nasze stronyw social media

DZIELĘ SIĘ WIEDZĄ

Co 3 tygodnie wysyłam porcję materiałów, które inspirują mnie w pracy stratega i projektanta usług. Sygnały, modele, innowacje, tricki, hacki, narzędzia i metody.

AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI